قیمت های عجیب چوپان

[ad_1]

فرارو- چوپان ها قبلاً به دلیل کثرت زیاد در مناطق روستایی و عشایری خرید و فروش نمی شدند. اما در حال حاضر آگهی های فروش سگ چوپان بسیار زیاد است، گاهی اوقات به قیمت فانتری و سگ های نگهبان خارجی.

به گزارش فرارو بررسی قیمت سگ های شپرد در آگهی های فروش نشان می دهد که قیمت آن ها متفاوت است و سگ ها از 500 هزار گوجه فرنگی شروع می شوند و در برخی موارد تا 80 میلیون گوجه فرنگی نیز می رسد. بیشتر آگهی های گران قیمت مربوط به نژادهای ایرانی قهدریجا، سراب، آلابای ترکمن، زوران و خراسانی است.

یک تبلیغ کننده ساکن استان گلستان درباره اعلام سگ ماده خود لوسی آلابی به قیمت 48 میلیون تومان توضیح داد که سگش از نژاد آلابای اصیل از پدر و مادر طلایی زئوس است. او همچنین خاطرنشان می کند که سگش شناسنامه دارد و اگر خریدار خوبی پیدا شود، چند سگ دیگر از این نژاد می گیرد و آنها را نیز می فروشد.

یکی دیگر از آگهی‌دهندگان ساکن شهرستان فریدن در استان اصفهان برای سگ چوپان قهدریجانی خود مبلغ 70 میلیون تومان مطالبه کرده است. او گفت سگش پر سر و صدا است و به خوبی از گله مراقبت می کند.

قیمت های عجیب چوپان!

سگ من کمیاب و مسری است!

با یکی از آگهی‌دهندگان که در تبریز زندگی می‌کند و قیمت سگ باغ‌وحش عراقی‌اش را 40 میلیون تومان تعیین کرده است، گفتگو را آغاز می‌کنم. منظورم اینه که قیمتی که برای سگتون میگید بالا نیست؟ افراد دیگر سگ های زوران را با 5-20 میلیون گوجه فرنگی تبلیغ کرده اند.

می خندد و پاسخ می دهد: سگ من نوه زوران بزرگ است و پدر و مادرش قاضی نژاد کاکا هستند. بنابراین مانند دلار قیمت آنها هر روز تغییر می کند.

یعنی میخواستم بپرسم چرا قیمت نژاد سگ اینقدر متفاوته جز گله نگه داشتن هیچ کاری نمیکنن؟ او پاسخ می دهد که برادرم دیگر سوالی ندارد. سگ کمیاب و عفونی اصلا قیمتی ندارد. با این حال می توانم 5 گوجه را هم پایین بیاورم و به قیمت 35 گوجه به شما بفروشم.

یکی دیگر از آگهی‌دهندگان از چوپان سگ از ذوب آهن اصفهان 30 میلیون تومان طلب کرده است. او در توصیف سگش نوشته که چوپان نر همه چیز است و 7 ساله است. اما نگفت کدام نژاد است.

از او می پرسم که آیا نژاد سگ قهدریجان است؟ پاسخ این است که بله، واقعی است.

از آگهی دهنده می پرسم که چرا نسبت به سایر سگ های قهدریجانی این همه قیمت را گزارش کرده است؟ او می گوید پدر و مادر این سگ در قهریجون معروف هستند و به سگ قاسم قنبر معروف هستند. بنابراین ارزش بالایی دارند.

اما برای فروش سگش سریع تخفیف می دهد و اعلام می کند حاضر است 5 میلیون تومان تخفیف بدهد و سگ را 25 میلیون گوجه بفروشد.

او می گوید سگ های این نژاد برای مسابقات جنگی سگ ها نیز خریداری می شوند و بسیار محبوب هستند.

چند سگ نگهبان خارجی؟

خرید و فروش سگ های خارجی که وظیفه نگهبانی از ساختمان های مسکونی و ویلا را بر عهده دارند در تبلیغات کاملا متفاوت بوده و قیمت قطعی ندارد. شناخته شده ترین در ایران برای خرید و فروش ماستیف گاو نر، دوبرمن پینچر، ژرمن شپرد، سگ کن کورسو، سگ باکسر، سگ بزرگ دانمارکی و غیره است.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت سگ های نگهبان خارجی از یک میلیون و سیصد هزار گوجه فرنگی شروع و به 70 میلیون گوجه می رسد.

یک آگهی دهنده ساکن تهران برای یک جفت سگ دوبرمن مبلغ 50 میلیون تومان مطالبه کرده است. او به سگ هایش توصیه کرد که یک زوج دوبرمن مو خاکستری 2 ساله، مولد، پرانرژی و بازیگوش، قوی و نترس، پرحرف، علامت دار، آماده برای شکار، عضلانی و تحصیل کرده به دوستانی که می توانند از آنها مراقبت کنند، داده شود. زنگ زدن.

او می گوید نگهداری از این دو سگ ماهی یک میلیون و پانصد هزار تومان هزینه دارد. وی همچنین درباره گرانی سگ‌هایش گفت: ارزش سگ‌های آموزش‌دیده بسیار بالاست، زیرا برخی از سگ‌ها آموزش ندیده هستند، برخی قیمت ارزان‌تری را به آنها می‌گویند.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما