علائمی که نشان دهنده ویتامین است

[ad_1]

غذاهاي آمادگي وجود دارد كه مصرف آنها، تنها مواد مغذي اندكي را به بدن شما مي‌رسانند. برای اولین بار، روز اول

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگر این علائم را بشناسید، می توانید تغییراتی در رژیم غذایی خود بدهید که قادر است در زمینه مواد مغذی در بدن شما ایجاد کند.

۱- ناخن و موی شیکننده

برای وقت روز مرگ

شکنندگی، نازک شدن و دونصف شدن (شکافتن) ناخن ها و موها در کنار علائمی مانند مزمن، درد و گزندی از بیمار، و گزگز اندامها می تواند نشان دهد ویتامین ب 7 باشد.

در مورد مقدار زیاد غذا و در مورد مساحت زیاد البته باید وجود داشته باشد «مکملهای ویتامین» برای بالابردن ویتامین ب 7 در بازار است، اما هنوز مطالعات کمی وجود دارد که چنین فوایدی را در آنها تأیید کند.

۲- ریزش مو

اگر دچار ریژ مو هستید، این مسئله علاوه بر ویتامین ب 3، می تواند نشان دهنده مصرف مواد مغذی از جمله: آهن، روی، اسید لینولیک و نیاسین (وامین ب 3) باشد. این آهنگ در «سنتز دی آن ای» و به ویژه در فولیکول‌های مو، مفید به شمار می‌رود.

گوشت،، و

۳- شوره سر

شوره سر و «اگزمای سبوریک» معمولاً برای نوزادان، نوجوانانی که سن بلوغ را می‌گذرانند، دیده می‌شود. این نشانه به شکل خشک و خارش دار ظاهر می‌شود. چرا که نواحی تولید کننده درمان دربدن را تحت تأثیر قرار می دهد.

این نشانه‌ها همچنین می‌توانند نمایانگر سطح پایین روی (زینک) و یا نیاسین وی باشند آرای اطحایش سطح این مواد مغذی، سعی کنید غلات کامل، مرغ، شوشت، ماهی، تخم مرغ،

۴- سندرم پای بی قرار

حدود ده درصد از آمریکایی‌ها سندرم سندرم پای بی قرار دارند. زنان دو برابر مردان به این بیماری مبتلا می‌شوند. معمولاً علائم در زمان اقامت یا خواب افزایش می‌یابد. اولین روز از شب روز

در مورد مقدار زیاد آب، اول است اگر این غذاها را با مواد غذایی سرشار از ویتامین های ترکیبی تهیه کنید،

۵- ضایعات دهانی

تها و سایر زخم‌های دهان نیز می‌توانند با استفاده از ویتامین‌های سطح پایین مرتبط باشند. بر اساس یک مطالعه، بیست و هشت درصد بیماران مبتلا به زخم‌های دهانی B1، B2 یا B6 هستند.

در این مورد مانند موارد قبلی، سطح این روغن از ویتامین ها و مواد معدنی خود را با گوشت، مرغ، مایی، لوبیا، آجیل، دانه ها و غلات کامل بهبود بخشید.

۶- وجود لثه

از مسائل بسیار مهم در حفظ سلامتی افراد، سلامت دهان و لثه است. عوامل بسیاری برای حفظ سلامت لثه‌ها وجود دارد که از جمله می‌توان مسواک زدن و کشیدن منظم نخ دندان اشاره کرد. اما اگر رژیم غذایی حاوی ویتامین C کمی باشد، می‌تواند باعث ایجاد لثه‌ها شود.

وجود لثه
۷- داشتن بینایی ضعیف در شب

ویتامین A، از ویتامین‌های مورد نیاز برای بینایی، ویژه در شب و یا نور کم است. این ویتامین در تولید «رودوپسین» (rhodopsin) است. رودوپسین رنگدانه‌های در شبکیه چشم است که به بینایی‌ها در شب کمک می‌کند.

برای غذا خوردن، سبزیجات زرد و نارنجی مانند هویج و سیب زمینی شیرین می‌توانند برای شما مفید باشند. همچنین، لبنیات، تخم مرغ، ماهی و سبزیجات با برگ تیره می‌توانند این ویتامین را در بدن شما افزایش دهند.

فقط میبایستی در مصرف این مواد زیاده روی نکنید چرا که به مسمویت با ویتامین A مبتلا می‌شوید.
۸- کم خونی

.دان آهن و ویتامین B6 کافی در برنامه غذایی به عارضه کم‌خونی یا آنمی می‌شود. نمی یا همان کم خونی زمانی اتفاق می‌افتد که سلول‌های خونی قرمز سالم به اندازه کافی در بدن وجود دارد. کم‌خونی ناشی از ویتامین زمانی به وجود می‌آید مه موات اما کلمخنی نشیز از فقر آمنا تاهان با کمبود آنگاه بجود میهید. آنمی ناشی از ویتامین B6 و همچنین می‌تواند با خوردن غذای سرشار از ویتامین و ویتامین B6 جبران کند.

منبع: پایگاه ecowatch

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما