عشق بحث برانگیز علیرضا بیرانوند

[ad_1]

شکست پرسپولیس برابر فولاد در سوپرجام ایران تبعات زیادی برای و هواداران این باشگاه داشته است.

بهر ق ق این ناکامی طعنه‌ای به مسئول پرسپولیس زد که در امری است یحیی گلمحمدی، سرمربی پرسپولیس نیز قبل از این دیدار با جمع آوری اعضای جدید باشگاه پیوست که حتی 10 درصد از لیست 12نفره را خریداری کرد که در اختیار باشگاه قرار گرفت، جذب کرد.

مدیریت پرسپولیس بعد از ثبت شکست در سوپرجام، در اقدامی کمسابقه به علیرضا بیرانوند، دروازهبان سابق این تیم، تاخت تا شاید به زعم خود باشگاه نگاه ها به حالوروز کنونی را عوض کند. پرسپولیس با صدور بیانیهای تندوتیز، بعد از شکست برابر فولاد، علیرضا بیرانوند را مورد نکوهش قرار داد که چرا با شککردن از این باشگاه، باعث شد تا پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس بسته شود؟

در بخشی از این بیانیه، بیرانوند مقصر عدم ثبت قرارداد احمد گوهری، دروازه جدید پرسپولیس، شناخته شده است و از آن مهمتر است که «بیرو» هرچه از صدقهسر پرسپولیس است. در بخشهایی از این بیانیه تندوتیز ​​اینطور آمده است: «این روزها کسی نیست که نداند پرسپولیس یکی از سخت ترین دورانهای خود را اسپری می کند و طبعا انتظار ندارد کسی مانند علیرضا بیرانوند است که همین حالا حضورش در اروپا و قبل از آن کمتر است، بخشی از آن. توفیق و اوج خود در تیم ملی و جام جهانی گذشته را مدیون پرسپولیس است، چنین رفتار و رویه‌ای را در پیش بگیرید. او حق دارد مطالب خود را دنبال کند، ولی ما در اینباره سخن نمی‌گوییم. او همین حالا همان درآمد دلاری و یورویی را از صدقه پرسپولیسی دارد که در چنین بزنگاهی قرار بگیرد و بیرانوند تا پای شکایت دبیرکل فدراسیون فوتبال به طرحی در کنفدراسیون پیش رفت تا جلوی صدور کارت بازی دروازهبان جدید پرسپولیس گرفته شود ».

باشگاه پرسپولیس به هوادارانش نوشته این بازیکن بهظاهر دم از عشق به پرسپولیس میزند ولی در واقع با رفتارهایی که به باشگاه فشارهای زیادی وارد شده است.

ماجرای دلخوری پرسپولیس از علیرضا بیرانوند مربوط به تکمیلی از قرارداد سابق این دروازهبان ملی است که درنهایت با شکایت این دروازهبان، کمیته های مربوط به حق را به «بیرو» داده و پرسپولیس را به پرداخت 2.4 میلیارد تومان به این دروازهبان کرده است. بعد از صدور چنین بیانیه ای، بیرانوند هم وارد میدان شد و از حق و حقوقش دفاع کرده است. او گفته ارنه در حالی که بیرانوند به این مورد هم اشاره می کند که پرسپولیسی ها بارها درخواستش را برای سازش را رد کرده اند و نهایتاً برایش چارهای به غیر از شکایتکردن باقی نمانده است.

موضوع‌ها در این میان اکنون به چالش کشیده شده‌اند، عشق علیرضا بیرانوند به پرسپولیس است. که چنین عشقی ساری و جاری باشد، مشخص نیست. در واقع این یک موضوع کاملا احساسی است که به درون آدم ها برمی گردد، اما اینکه یک باشگاه حرف های پرسپولیس مثل اصول حرف های را بیخیال کند و پای مسائل عاطفی را به میان بکشد، کمی عجیب وغریب است.

علیرضا بیرانوند قبل از اینکه عاشق باشد، یک بازیکن حرفه ای است. د و ع حال این مسائل حرفه ای با مسائل عاطفی از سوی یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایرانی آمیخته شود، عجیب و غریب. عجیبتر باشگاهی که این روزها باید در پنجره نقل وانتقالاتی فعال باشد تا بازیکنان مدنظر مربی را به خدمت بگیرند، از تهیه رقم دومیلیارد تومان نیز جزء باقی مانده و مشخص نیست با چه شیوه ای از قرار گرفتن قریب به چهار یا پنج نفر از بازیکنان مدنظر یحیی گلمحمدی را به خود اختصاص دهد. خدمت گرفتن.

باشگاه هم با اسناد و مدارکی که در دست دارد، نمی‌تواند ادعای بیرانوند را به چالش بکشد، اما این همان قدر است که بیرانوند از حضور در پرسپولیس سود برده و به بازیکنی تبدیل شود که این روزها به یورو پول می‌رسد، پرسپولیس هم از حضور دارد. بیرانوند در این باشگاه سود کرده است. س اگر قرار است داستان، عاشقانه فوتبالی باشد، بهتر است عشق و محبت دوطرفه در نظر گرفته شود. بیرانوند چهار سال در پرسپولیس حاضر بود و اگر به این موضوع می‌توانم از آمار او در رقابت‌های لیگ برتر استفاده کنم

سال اول حضور بیرانوند در پرسپولیس، او 24 بار در لیگ به میدان رفت، 11 گل خورد و 17 بار کلینشیت کرد. در سال دوم د رر 27 بازی، 12 گل خورده و 17 کلینشیت ثبت کرد تا نشان دهد. این آمار برای سومین سال متوالی هم تکرار و بیرانوند در 24 بازی، 10 گل خورد و 16 بار کلینشیت کرد. نهایتا در آخرین سال حضورش در این باشگاه نیز در 14 دیداری که به زمین رفت، 10 گل خورد و شش بار کلین‌شیت کرد.

ناگفته پیداست او یکی از موفق ترین تاریخ دروازه‌بان‌های پرسپولیس بوده است. در حالی که در کنار رقابت های لیگ برتر، عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا نیز با پیراهن پرسپولیس مثال زدنی بود که یک سال او را حتی در آستانه انتخاب بهعنوان برترین بازیکن سال قرار داد. به غیر از موارد فنی ، علیرضا بیرانوند از پیوستنش 700 هزار دلار هم به رب رظت ال با کنار هم قراردادن این موار می‌رسد بیش‌تر باشگاه به‌عنوان کابگز پد که دیگر پرسپولیس در پرداخت بخشی از مطالبات مالی کوتاهی کرده یا قرارداد بدی امضا کرده است که به بیرانوند مقروض شده است، مشکلات ناشی از ضعف مدیریت در این باشگاه است که اتفاقا نه همیشه دارد و نه ظاهرا همه.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد