سفر نوروزی به استانبول و تزریق واکسن فایزر

[ad_1]

چگونه می توان از طریق سفر نوروزی به استانبول واکسن فایزر تزریق کرد؟ ترکیه که یکی از همسایه ایران است به دلیل نزدیک بودن به مرز ایران همیشه مورد توجه بسیاری از ایر ایرانیان بسیار هر ساله تعطیلات نوروز خود را در استانبول ترکیه می گذرانند، اما گردشگران بسیاری از گردشگران بر گشت و گذار و عبور و مرور واکسن فای را دراستانبول با پرداخت مبلغی دریافت می کنند.

واکسیناسیون در ترکیه

واکسیناسیون در ترکیه

ترکیه تا به امروز نزدیک به 125 میلیون و اکسن کوید تزریق شده است و در رتبه نهم در میان کشورهای کشور قرار دارد، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرده است که بیش از 80 درصد از مردم ترکیه دز اول واکسن خود را بیش از 50 درصد از مردم ترکیه اعلام کرده است. دوم و بیش از 20 درصد از مردم ترکیه دز سوم خود را دریافت کرده اند.

با اعلام وزیر گردشگری ترکیه تمام پرسنل هتل ها و مسافرانی که تهطیطی برای اطلاع از تور استانبول نوروز 1401 همین کار انجام می شود.

واکسنهای مورد تایید ‌ترکیه

دریافت شما فقط با ارائه کارت واکسیناسیون خود از ترکیه می توانید راحت به ایب کشور مختلف در سراسر دنیا لیستی از واکسن هوی

از این رو، اگر ترکیه لیست واکسن های مورد تایید این کشور را مورد بررسی قرار دهد، لازم است ذکر شود که احتمال دارد واکسن های بیشتری نیز به این لیست اضافه شوند. در زیر ما به چند مورد از واکسن های مورد تایید کشور ترکیه را معرفی می کنیم:

  • واکسن فایزر
  • واکسن اسپوتنیک وی
  • واکسن سینوواک

تور نوروزی استانبول با واکسن خارجی

در هفته های اخیر بود که ترکیه با تزریق واکسن جزوه پیشتازان در لیست کشورهای اعلام شد. هم اکنون در ترکیه و اکسیناسیون برای گروه سنی بالای هجده سال انجام موا از سوی دیگر، از سوی دیگر.

هروندانی که اقامت ترکیه را دارند دارای کارتی به نام کیملیک کارت هستند که تصمیم دولت ترکیه در جهت تزریق واکسن رایگان برای توریست های ترکیه نگرفته است.

در حال حاضر حاضر ایرانیان اقامت ترکیه را می توان از مزایای واکسیناسیون در استانبول ترکیه بهره مند کرد، در زیر چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  • تزریق واکسن های تایید شده سازمان بهداشت جهانی به همه گروه های سنی بالای 18 سال
  • تزریق رایگان واکسن های تایید شده سازمان بهداشت جهانی
  • دریافت کارت معتبر و اکسیناسیون که در تمام جهان مورد تایید است

واکسیناسیون در کشور ترکیه در مراکز درمانی معتبر انجام می شود و دارای اقامت خارجی نیز می باشد در همان مراکز به صورت رایگان هر کدام از واکسن های تایید شده سازمان بهداشت جهانی را انجام دهند. ارزان ترین تور آنتالیا نوروز 1401 را از سایت تریپ تهیه کنید.

سفر نوروزی به استانبول و تزریق واکسن فایزر

تزریق واکسن فایزر به توریست های نوروزی

تزریق واکسن فایزر به توریست های نوروزی استانبول

آیا واکسیناسیون توریست ها در استانبول با واکسن فایز واقعیت دارد؟ باید بگویم بله. بنابر اطلاعاتی که وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرده است، توریست هایی که قصد سفر به ترکیه را دارند، می توانند بدون داشتن هر نوع اقامتی و یا پاسپورت کشور ترکیه واکسن فایزر را از طریق بیمارستان های معتبر در این کشور دریافت کنند.

پیشپیش ان توین ی کو اولین روز از روز یکی از بیمارستان های استانبول که می توانید در آنجا رفته و واکسن فایزر را دریافت کنید

به دلیل اینکه جزو توریست این کشور حساب نمی کند، نمی تواند این واکسن را رایگان دریا کند آن ها باید مبلغ 400 لیر ترکیه برای یک دوز واکسن فایزر (بیوان تک) یا واکسن سینواک بپردازند، کشور ترکیه نیز به توریست ها کارت واکسن با شماره پاسپورت را صادر می کند. برای خرید تور ترکیه ارزان قیمت به سایت تریپ مراجعه کنید.

آدرس بیمارستان Turkiye Hastanesi: Merkez, 34381 Sisli / istanbul Turkey Hospital

چگونه می توان در استانبول واکسن فایزر دریافت کرد؟

اگر دارای شارت شناخته شده است اما اگر کارت شناسایی شناسایی، باید با مرکز وزارت بهداشت (ALO 184) تماس بگیرید و بگیرید.

سفر نوروزی به استانبول و تزریق واکسن فایزر

ارزان ترین بلیط هواپیما نوروز 1401

کلام آخر

ترکیه همیشه یکی از مقاصد گردشگری برای طرفدار درمیان ایرانیان است، ایرانیان می توانید برای اینکه سفری با صرفه داشته باشید برای خرید بلیط ارزان قیمت استانبول به سایت تریپ مراجعه کنید و در آنجا به صورت آنلاین ترین بلیط سیستمی و هم بلیط های چاتری را بررسی و رزرو کنید. لازم به ذکر است تریپ دارای پشتیبانی 24 ساعت می باشد و امکان ستاره نیز در این سایت وجود دارد. امیدواریم که از خواندن این مقاله اطلاعات کافی کسب کرده باشید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین نرخ بلیط هواپیما مشخص شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ نظر خود را می بینید و مناسب ترین ر بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی ، رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما