سامسونگ با آپدیت نرم‌افزاری میزان عملکرد برنامه‌ها را می‌کند | دیجیاتو

[ad_1]

سامسونگ پس از انتشار گزارش ها مبنی بر محدود کردن تعداد هزاران برنامه روی گوشی های گلکسی، حالا با انتشار بیانیه های اعلام کرده که از طریق یک آپدیت نرم افزاری چنین مشکلی را می کند. این شرکت می‌خواهد شرایط کنترل را به دست کاربران برد.

پنج شنبه در گزارشی اعلام شد که سامسونگ از طریق برنامه‌های خود به نام سرویس بهینه سازی بازی (GOS) نه تنها بر عملکرد بازی‌ها، بلکه روی اجرای هزاران اپلیکیشن اثر می‌گذارد و قدرت آن‌ها را محدود می‌کند. حالا «کلی یئو»، بیان این شرکت در این باره گفته شده است: «ما برای بازخورد کاربران درباره محصولات خود ارزش قائلیم و پس از بررسی دقیق می‌خواهیم. به‌روزرسانی نرم‌افزاری را منتشر می کنیم تا خود کاربران عملکرد اپلیکیشن های مرتبط با بازی ها را کنترل کنند. »

بیان این شرکت مدعی شد: «اولویت ما بهترین تجربه برای مصرف‌کنندگان است. «سرویس بهینه سازی بازی»(GOS) طراحی شده تا در دستیابی به عملکردی فوق‌العاده و مدیریت عملکرد دستگاه، به اپلیکیشن‌های بازی کم عملکرد GOS اپلیکیشن‌های غیرمرتبط با بازی‌ها را مدیریت نمی‌کند. »

سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ تنها مربوط به بازی‌ها نبود

با این حال، گزارش هایی که در چند روز اخیر منتشر شد، حاکی از آن ها هستند که این برنامه در حدود 10 است. اینستاگرام و تیک تاک اثر می‌گذارد. با این حال، ظاهرا برنامه‌های بنچمارک از جمله گیک‌بنچ و 3DMark از این قاعده مستثنی بوده‌اند. این یعنی بنچمارک‌ها نمی‌توانند عملکرد واقعی برنامه‌ها را در گوشی‌های سامسونگ را نشان دهند. به همین خاطر، گیک‌بنچ تصمیم گرفته است که گوشی‌های سری گلکسی S22، گلکسی S21، گلکسی S20 و گلکسی S10 را از فهرست انتخاب کرده است.

در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که به‌روزرسانی نرم‌افزاری سامسونگ چه زمانی منتشر خواهد شد. سامسونگ همچنین چیزی درباره مستثنی بودن برنامه‌های بنچمارک از سرویس GOS اعلام نکرده است.

این غول کره‌ای تنها شرکتی نیست که چنین سیاستی در دستگاه‌های خود اجرا می‌کند. برای اولین بار در اولین روز نهم اردیبهشت در آن زمان گوشی‌های وان پلاس هم از لیست گیک‌بنچ خارج شدند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما