سئو خارجی off page چیست؟ + نحوه اصولی سئو خارجی سایت لیست کامل آیتم ها سون بک لینک

شما زمانی که دانستید که بهترین لینک‌های رقیب کدام هستند و آن‌ها از چه سایت‌‌هایی لینک دریافت کرده‌اند، حالا باید بدانید که چگونه موفقیت آن‌ها را تکرار کنید. برای این‌که بدانید که راه موفقیت آن‌ها را چگونه تکرار کنید، باید مواردی را در نظر بگیرید. برای مثال اگر سایت رقیب از چندین وبسایت و وبلاگ مرتبط باکیفیت، لینک دریافت کرده است، یعنی استراتژی پست مهمان برای آن‌ها به خوبی کار کرده و تاثیرگذار بوده است.

همچنین به رویکرد درستی درباره نحوه لینک‌سازی و اجرای آن خواهید رسید و مسیر درستی برای تنظیم یک استراتژی لینکسازی مناسب برای سایت، در ذهنتان شکل می‌گیرد. اگر برای خدمات تولید محتوای متنی ، نیاز به کمک سایت بسپار دارید، این خدمات با کمال میل و کیفیت مناسب؛ خدمت شما ارائه خواهد شد. یکی از راهایی که با ان می توان سایتتان را در گوگل مهم نشان دهید ساخت لینکها ی داخلی و خارجی می باشد. روش دوم زمانی کاربرد دارد که از قبل تصویری در محتوا بارگذاری شده است و اکنون می خواهید بر روی آن لینک قرار دهید. برای این کار می بایست بر روی تصویر کلیک کرده و از منوی بالایی صفحه، گزینه “گذاشتن یا ویرایش پیوند” که به شکل یک سنجاق است را انتخاب کنید.

هر کاری در ابتدا می‌تونه سخت باشه اما دانش و تجربه به آدم کمک می‌کنن که دیگه‌ کارها سخت و پیچیده نباشن. کامنت مارکتینگ (Comment Marketing) یا بازاریابی دیدگاه یکی از روش‌های مسبوق به سابقه بازاریابی است که هنوز هم قدرت و تأثیرگذاری خود را از دست نداده است. این تجربه ها براساس متن های ارسالی دوستان شرکت کننده در این دوره ارسال شده است.

سفارش بک لینک رقابتی

این نوع لینک بیشتر شبیه یک امتیاز عمل میکنه و هر چی تعداد امتیاز یک صفحه بالاتر باشه، برای گوگل محبوبیت بیشتری داره. در بیشتر موارد باید به استفاده از لینک Dofollow پایبند باشین که هم به وب سایت شما و هم به سایر وبسایت ها اجازه میده در گوگل نفوذ خوبی داشته باشن. رپورتاژ آگهی، فروم، کامنت، پست مهمان، نویسندگی در بلاگ‌های خارجی، نویسندگی در سایت‌های ویکی، شبکه‌های اجتماعی، آنالیز رقبا، استفاده از سایت‌های خارجی، استفاده از منابع معتبر. شما می‌توانید لینک سازی خارجی سایتتان را به شرکت‌های خدمات سئو بسپارید و خیالتان از بابت رعایت نکات گفته شده راحت باشد.

دوره لینک سازی پیشرفته واقعا نگاه شما را به لینک سازی تغییر می دهد. یعنی چی کورکورانه؟؟؟ خب بزارید چند نکته از دوره را باهم ببینیم که در هیچ دوره ای از این نکات صحبت نمی شود. محمد نصیری(مدرس) در هر جلسه نکات و مفاهیم را به صورت کاملا عملی مطرح می کند و استراتژی های مورد نیاز هر کسب و کار با دلیل و منطق در دوره گفته شده است.

برای سئو خارجی یا آف پیج سایت و استراتژی لینک‌سازی، حضور در شبکه‌‌های اجتماعی، یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقداماتی است که نباید از آن غافل شوید. شبکه‌های اجتماعی دنیای بازاریابی را متحول کرده است و برای ایجاد بک لینک، فرصت عالی را فراهم کرده است تا از طریق آن بتوانید، کاربران زیادی را جذب سایت خود کنید. حضور و فعالیت در رسانه‌‌های اجتماعی، صرفا یک گزینه یا مزیت نیست، بلکه ضرورتی است که عدم استفاده از آن می‌تواند به کسب و کار شما آسیب وارد نماید. وبلاگ‌نویسی مهمان یا انتشار محتوا در سایت‌های دیگر به صورت نویسنده مهمان یک روش قدیمی است، اما همچنان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • پست مهمان بگذارید.بعضی ازوبسایتها وجود دارند که مانند شما مشغول بلاکینگ و محتوا نویسی هستند البته در حیطه ی کاری شما.و شما می توانید از آنها به عنوان مهمان در وبسایت خود بنویسید.
  • در نظر داشته باشید که انتشار پست مهمان، چیزی متفاوت و اگر چه شبیه به خرید و انتشار رپورتاژ آگهی بوده و می‌توان از آن به عنوان یکی از روش‌های لینک سازی خارجی و دریافت بک لینک، نام برد.
  • بدین شکل مخاطبان بیشتری پست‌های شما را با دیگران به اشتراک گذاشته و ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می‌کنند.
  • روش این شرکت شامل جستجو کلمات تصادفی و سپس استفاده از اونها به عنوان پیوندهای خارجی در محتوا خودشون بود.
  • متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند.
  • سئو خارجی هم به مجموعه فعالیت هایی داره که سایت را از بیرون و غیر مستقیم تقویت می کند مثل بک لینک ها.

اما چرا؟ زیرا گوگل و موتورهای جستجو معتقد هستند چیزی که دیگران دربارۀ سایت شما می‌گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما دربارۀ خودتان می‌گویید. به طور کلی، لینک خارجی، لینکی است که به هر دامنه‌ای غیر از دامنۀ اصلی وب‌سایت لینک‌دهنده اشاره می‌کند. هرچقدر این لینک‌های دریافتی باکیفیت‌تر باشند، اعتبار و سئو سایت شما بهبود بیشتری می‌یابد. لینک سازی خارجی، یکی از مهم‌ترین قدم‌ها در مسیر سئو و بهینه سازی وب‌سایت است، برای داشتن یک فرایند لینک سازی حرفه‌ای و بدون نقص باید در قدم اول به صورت دقیق، به کمک ابزارهای حرفه‌ای مسیر لینک بیلدینگ خارجی رقبایتان در دنیای وب را پیگیری کنید. در نظر داشته باشید که انتشار پست مهمان، چیزی متفاوت و اگر چه شبیه به خرید و انتشار رپورتاژ آگهی بوده و می‌توان از آن به عنوان یکی از روش‌های لینک سازی خارجی و دریافت بک لینک، نام برد.

با استفاده از وبلاگ، محتواهای خود را از راه‌های مختلفی به کاربران نمایش دهید. با استفاده از وبلاگ امکان اشتراک گذاری محتواهای آموزشی شما بالا می‌رود و بیشتر دیده می‌شوید. سعی کنید جوری رفتار نکنید که بعد از هر بار پاسخ لینک های خود را به عنوان منبع در فروم قرار دهید این کار نوعی لینک سازی فیک از جانب مدیران فروم شناخته می شود و وب سایت شما را جریمه می کند. اگر با خود فکر میکنید چرا افراد باید در سایت شما مطلب بنویسند باید به شما بگوییم که اگر شما بتوانید به یک سایت معتبر و خوب تبدیل شوید این انگیزه را در وبلاگ نویسان ایجاد می کنید تا با نوشتن مطلب در سایت شما رزومه بسیار خوبی برای خود بسازند. سایت ویرگول یک شبکه اجتماعی فارسی است که شما می توانید در آن به عنوان نویسنده فعالیت کنید. یکی از دلایلی که لینک سازی در تجارت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این است که شما در سایت های پربازدید معرفی می شوید و می توانید با کمک این معرفی بازدید بسیار زیادی دریافت کنید و سپس آنها را به مشتری تبدیل کنید.

در این مورد باید بگوییم منبع شما اگر تکراری باشد ارزش بالایی برای شما نخواهد داشت و باید سعی کنید از وبسایتهای مختلف لینک دریافت کنید تا در کسب رتبه پیشرفت کنید. با ثبت نام در یاهو، گوگل، الکسا، MSN و سایت های مختلف دیگر، رتبه سایت خود را افزایش دهید. با این حساب، دیگر به رگبار بستن لندینگ های سایت با بک لینک های مختلف دردی از شما دوا نمی کند. با استفاده از لینک سازی داخلی می توان سراسر سایت را به هم متصل نمود. در مقابل لینک سازی خارجی لینک سازی داخلی هم وجود دارد که مربوط به قرار دادن لینک در بین صفحات یک وب سایت می باشد. محتوایی که کاربر نگارش می کند در اصطلاح به UGC (User Generated Content) معروف و باید از نوع نوفالو باشه.

برای پیگیری و بررسی بک لینک‌های سایت، ابزارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. پیوندهای Nofollow پیوندهایی هستن که به شما کمک میکنن از برخی از سیستم‌های پنالتی گوگل برای استفاده بیش از حد از برخی از پیوندهای خارجی جلوگیری کنین. شما اگه صفحاتی دارین که برای سئو سایت شما اهمیتی ندارن و نمیخواین زمان زیادی روی اونها بذارین، از این نوع تگ استفاده کنین. تولید محتوای قوی، محتوای معتبر، استفاده از رپورتاژ آگهی، بررسی رقبا، ایجاد وبلاگ، استفاده از فروم، استفاده از کتاب الکترونیک و استفاده از شبکه‌های اجتماعی. زمانی که شما قبل از لینک سازی خارجی، سئوی داخلی سایت خود را تکمیل نکرده باشید مطمئنا لینک سازی خارجی گره‌ای از مشکل شما را باز نخواهد کرد. در این صورت حتی اگر بتوانید با لینک سازی در گوگل رشد کنید، به دلیل ضعیف بودن سایت، شما نمی‌توانید مخاطب را جذب یا نیاز او را برطرف کنید.

فعالیت طبیعی در شبکه‌های اجتماعی

پی بی ان اشاره به Private Blog Networks داره که طی اون در چند مرحله سایت شما به شدت تقویت می شود. شیوه کار در PBN به این شکل است که چندین وبلاگ برای سایت با موضوعات مختلف ایجاد می شود و مطالبی داخل آن قرار می گیرد و روی این وبلاگ ها کار می شود تا از اعتبار بالایی برخوردار شوند. در مرحله بعدی لینک های خارجی زیادی برای این وبلاگ ها ایجاد می شود و خود وبلاگ ها به سایت شما لینک دهی می شوند. بدین شکل سایت شما به طور غیرمستقیم و از طریق وبلاگ های مختلف تقویت می شود تا ریسک پنالتی شدن سایت در اثر لینک سازی غیر متعارف کم شود و در زمان کمتری نیز سایت رتبه بگیرد.

گوگل اعلام کرده که لینک‌سازی و محتوای باکیفیت دو عامل بسیار مهم در سئو هستند. در واقع سایت‌های قابل اعتماد به دیگر سایت‌های قابل اعتماد لینک می‌دهند و سایت‌های دارای محتوای اسپم به دیگر سایت‌های اسپم لینک می‌دهند. در سایت های تبلیغاتی بسیاری مشاهده کرده اید که کمپین های محتوایی بسیار زیادی وجود دارد. شما میتوانید در این کمپین ها شرکت ها و مطالب مرتبط با وب سایت خودتان و در زمینه کاری خودتان را به نمایش بگذارید.

البته در این زمینه لازم است که واقعا خودتان یک کارشناس و متخصص باشد؛ در غیر این صورت فقط اعتبار سایت شما تخریب خواهد شد. برخی از سایت ها وجود دارند که به این منظور انتشار ویدیو ساخته شده اند و می توان در این سایت ها ویدیو های مربوط به سایت خود را قرار دهید و به معرفی و تبلیغ سایت خود بپردازید. سایت خارجی یوتیوب و سایت ایرانی آپارات از جمله سایت هایی است که می توانید از آن ها برای این کار استفاده کنید. برای ما هم چنان خیلی خیلی خیلی عجیب است که اکثر سئوکاران یوتیوب با دامین اتوریتی 100 که متعلق به خود گوگل هست را نادیده می گیرند.

از بهترین شبکه های اجتماعی که برای کسب و کارها خیلی عالی فعالیت می کند و در دسترس نیز هست می توان به LinkedIn اشاره کرد. به دو شکل می توان لینک سازی خارجی انجام داد که نوع اول به لینک سازی طبیعی و نوع دوم به لینک سازی مصنوعی معروف است. روش‌های رایجی که اغلب متخصصان سئو برای لینک‌سازی خارجی استفاده می‌کنند، ممکن است از نگاه گوگل شناسایی شوند و سایت‌ها را جریمه کند. در این ایبوک روش‌های متنوعی برای لینک‌سازی معرفی کردیم که کمتر متخصص سئویی از آن‌ها استفاده می‌کند و می‌تواند به بهبود جایگاه سایت شما در صفحه نتایج جستجو منجر شود.

لینک خارجی outbound، لینکی در وب‌سایت شما است که کاربران را به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کند. برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند. لینک‌های outbound اغلب برای تأمین منابع یا اطلاعات اضافی به مخاطبان شما یا استناد به منابع محتوای نوشته شده، استفاده می‌شود. این لینک‌ها می‌توانند در ایجاد اعتبار برای وب‌سایت شما و همچنین ایجاد یک تجربه کاربری مثبت با ارائه اطلاعات ارزشمند به بازدیدکنندگان شما مفید باشند.

پس چاره کار چیست؟

بعد از این کار، اونها شروع کردن به از بین بردن پیوندها و یا در مواردی اضافه کردن تعداد بیشتری پیوندهای خارجی. با بررسی رتبه بندی در نتایج جستجو، متوجه شدن که استفاده بیش از اندازه از پیوندهای خارجی، نمیتونه خروجی خوبی به دنبال داشته باشه و مفید نیست. اگه تقریباً از هر ۴۰۰ یا ۵۰۰ کلمه از یک پیوند خارجی استفاده کنین، بسیار مفیده. وقتی که شروع میکنین به پر کردن صفحه از پیوندهای خارجی، گوگل اینجوری برداشت میکنه که شما سعی دارین سیستم رو بازی بدین و به احتمال زیاد جریمه میشین. بهتره که در صورت لزوم و زمانی که اطلاعات واقعی قراره ارائه بشه، این کار رو انجام بدین. لینکسازی خارجی فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود.

روت دامین های سیگنال های قدرتمندی تری هستند زیرا اشاره به دامنه های یکتایی دارند که از آن ها لینک گرفته ایم. ساده تر بگم فرض کنید شما از 30 دامنه بک لینک گرفته اید و در این 30 دامنه حدود 100 لینک ثبت کرده اید، با این احتساب شما 100 بک لینک دارید که 30 تا از آن ها یکتا و به اصطلاح روت دامین هستند. این قسمت با href یا همان Hyperlink Referral مشخص می شود و لینک سایتی را که قرار است توسط یک متن یا تصویر به صفحه ی هدف لینک شود، پوشش می دهد. ساده تر بگم در این قسمت شما لینک یا همان URL را داخل href قرار می دهید. دوم اینکه یک متخصص گوگل باید به تمام بخش‌های سئو اشراف داشته باشد، مخصوصاً سئو خارجی که هنوز یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای گوگل است. لینکهای مورد استفاده در استراتژی به طور کلی از مطالب و محتواهای قبلی سایت برداشته شده است و با کلمات مشخصی به سایت شما و صفحات مختلف لینک داده شده است.

سایت هایی که مرتبط با حوزه فعالیت شما باشند انتخاب و اولویت بالایی برای لینک سازی هستند و جزو لینک سازی های طبیعی حساب می شوند که گوگل خیلی سریع تر به آن ها اعتماد می کند. کار کردن روی سایت های غیر مرتبط موجب لینک سازی مصنوعی و شک گوگل به شما می شود. شما با شرکت در دوره سئو خارجی می‌توانید به سرعت صفحات یک سایت را با تکنیک‌های سئو خارجی بهینه سازی کنید و در مدت زمان کمتری به جایگاه‌های بالاتر برسانید. با اطمینان می‌گوییم که این دوره، کاملترین دوره‌ای است که می‌توانید درباره سئوی خارجی پیدا کنید. چرا که در این دوره شما یک تمام چیزهایی که راجع به سئو خارجی و لینکسازی را نیاز دارید، یاد خواهید گرفت و پله پله با کارهایی که باید انجام بدهید، آشنا خواهید شد. در این دوره اصول سئوی خارجی سایت را به صورت اصولی آموزش خواهید دید.

انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد. استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای سفارش بک لینک بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود. به لینک‌هایی که توسط شما با هدف سئوی خارجی در سایت‌های مختلف ایجاد می‌شود، لینک های غیرطبیعی گفته می‌شود.

در این دوره با کمترین هزینه و با کمک مدرسی با اخلاق و پرانرژی بهترین ایده‌ها را دریافت می‌کنیم و به موفقیتمان در مسیر لینک سازی خارجی بسیار امیدوار می‌شویم. دومین الگوریتمی که در این مقاله معرفی می کنم، الگوریتم Hilltop که برای شناسایی صفحات معتبر استفاده می شد. این الگوریتم به کمک Pagerank به دنبال سایت های مرجع و تخصصی می گردد و با برچسب Expert Pages یا همان صفحه های تخصصی این سایت ها را از بقیه متمایز می سازد. بدین ترتیب در رتبه بندی گوگل این صفحات دارای رتبه بهتری می شوند و رقابت با آن ها خیلی سخت می شود.

ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینک سازی خارجی می‌نامند. متخصصان سئو، استراتژی لینکسازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند. در پاسخ به این سوال که لینک بیلدینگ چیست باید بگوییم که لینک بیلدینگ خارجی که به عنوان بک لینک نیز شناخته می‌شود، فرآیند دریافت لینک از سایر وب‌سایت‌ها به سایت شماست در سئو، لینک‌های خارجی یک عامل کلیدی در تعیین اعتبار و ارتباط یک وب‌سایت هستند. هنگامی که وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما لینک می‌دهند، این کار به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که وب‌سایت شما یک منبع معتبر و ارزشمند است. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید.

بوک مارک کردن کمی به بازاریابی محتوا نیز شباهت دارد و هردو مورد از عوامل تاثیرگذار در بهبود سئو off page می باشند. بازاریابی از طریق اشتراک گذاری عکس در سایت هایی مثل پینترست و فلیکر یکی دیگر از روش های معرفی سایت و بهبود سئو خارجی به وسیله عکس و لینک قرار شده در آن است. در پاراگراف قبلی گفتیم که عکس ها تاثیر بیشتری دارند پس می توانید از این تکنیک نیز استفاده کنید. سئو خارجی سایت سریع تر از سئو داخلی تاثیرگذاری خود را نشان می دهد به همین دلیل است که اهمیت آن از سئو داخلی بیشتر است. استراتژی در لینک سازی به معنی آن است که میزان لینک هایی که از سایت ها دریافت میکنید یا به سایر سایت ها میدهید باید کاملا طبیعی بوده، بیش از حد یا کم نباشد، هدفمند باشند و با توجه به کلمات کلیدی و مطابق با برنامه باشند. صاحب سایت یا متخصص سئو با روش‌های مختلف از طریق گروه مشتریان یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) درخواست می‌کند تا لینک سایت را به اشتراک بگذارند.

رپورتاژ آگهی بهترین ترفند لینک‌سازی است که می‌توانید از آن کمک بگیرید. در این روش لینک سازی، شما با پرداخت هزینه متن مربوطه به وب‌سایت‌تان را در رسانه‌های خبری منتشر می‌کنید. البته خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن نیز چالش‌های خاص خود را داشته و برای انتخاب بهترین وبسایت جهت خرید رپورتاژ آگهی، باید بررسی‌های خوب و کاملی انجام دهید. البته نوشتن خود رپورتاژ آگهی نیز باید کاملا تخصصی انجام شده و کلیه اهداف در آن به شکلی بهینه پیاده‌سازی شود. در حقیقت لینک سازی خارجی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های مسیر سئو خارجی است که وب‌مستران به آن توجه ویژه دارند.

تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. هر چقدر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت بهتری داشته باشید و بتوانید اعتماد مشتریان را جلب کنید، برند شما بیشتر در معرض دید قرار می‌‌گیرد. بدین شکل مخاطبان بیشتری پست‌های شما را با دیگران به اشتراک گذاشته و ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می‌کنند. شما برای لینک سازی خارجی می‌توانید از بسیاری از بلاگ‌های خارجی استفاده کنید.

  • در حالت پیش فرض تمام لینک های موجود در مقالات و صفحات از نوع فالو می باشند.
  • بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که این کار بسیار سخت می باشد زیرا سایت هایی که از این قبیل کارها انجام دهند بسیار کم پیدا می شوند اما باید به شما این نوید را بدهیم که تعداد سایت هایی از این قبیل روز به روز در حال افزایش می باشد.
  • امروزه با گسترش اینترنت و افزایش بی سابقه مردم از شبکه های اجتماعی موجب شده است افراد بسیاری به عضویت و فعالیت در این شبکه های اجتماعی و حتی کسب و کار در آن روی بیاورند.
  • رسیدن به رتبه‌‎های بالای گوگل، جذب مشتری و افزایش فروش مستقیماً در گرو انجام درست سئو است و سئوی off-page و لینکسازی خارجی بخش مهمی از رتبه‌بندی حساب می‌شود.
  • در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، یکی از اصلی ترین موارد ساخت لینک در وب سایت هایی است که از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

اگه این مقاله رو دوست داشتین میتونین با دوستان خودتون به اشتراک بذارینش. اگه هم نیاز به کمک داشتین، میتونین با ما در تماس باشین یا در قسمت زیر پیام بذارین. در صورتی که مایلید کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید یا کسب و کار نوپای شما دارای نام دامنه جذاب و ماندگاری نیست از خدمات مشاوره تضمینی ما استفاده کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. یکی از متداول ترین روش های بازاریابی ویروسی که افراد بسیاری نیز از آن استفاده می کنند قرار دادن جایزه در پست های اینستاگرام می باشد. در واقع آنها از شما میخواهند که چند نفر از دوستان خود را در زیر پست تگ کنید.

افزایش ارزش افغانی حتی برای مردم عادی نیز در این روزها خوشایند نبوده است. چون چندان تاثیری برکاهش قیمت‌ها نداشته است و کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتقاد از این روند نوشته که دلار۶۶ افغانی است ولی قیمت یک لیتر سوخت همچنان ۸۰ افغانی باقی مانده است. اگر در زمینه ای تخصص کافی دارید می توانید علم خود را به دیگران نیز منتقل کنید و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. هزجه در این کار حرفه ای تر باشید می توانید توجه افراد زیادی را که در جستجوی آن علم هستند را جلب کرده و ترافیک سایت افزایش می یابد. هرچه افراد بیشتری از مطالبتان راضی باشند لینک سایت شما بیشتر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

زمانی که بخواهید یک کسب و کار آنلاین موفق داشته باشید باید به سمت سئو بروید و در مواجه با سئو به دنیای بزرگی بر می خورید که قسمت بزرگ و مهمی از آن را لینک سازی خارجی و داخلی تشکیل داده. منظور از لینک سازی خارجی و داخلی اشاره به فرآیندی داره که طی آن شما از سایت های مختلف خارجی به سمت وب سایت خود لینک دهی انجام می دهید. لینک سازی داخلی هم فرآیندی مشابه ولی با این تفاوت که شما در لینک سازی داخلی از قسمت های مختلف سایت خود به بخش های دیگر لینک دهی انجام می دهید. برای لینک سازی خارجی می توان از روش های مختلفی مانند گرفتن بک لینک از سایت های معتبر، لینک سازی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، واتساپ و…

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما