رونمایی از دوچرخه برقی مجهز به رادار

[ad_1]

فرارو-Avrekt Cannondale به تازگی یک دوچرخه الکترونیکی جدید بنام “Mavaro Neo” منتشر کرده است. این دوچرخه الکترونیکی کاربردی برای استفاده در شهر طراحی شده است. Cannondale با ارائه این دوچرخه وعده “قدرت بیشتر، راحتی بیشتر و اطمینان بیشتر” را داده است.

به گزارش فرارو ، این دوچرخه دارای یک باتری ۷۵۰ و ساعتی است که نسبت به تعداد زیادی از دوچرخه های الکترونیکی، شارژ بیشتری دارد همچنین ادعا شده که این دوچرخه تا ۱۷۵ کیلومتر (۱۰۹ مایل) می برد. در ادامه به بررسی ویژگی های این دوچرخه الکترونیکی میپردازیم:

راحت
سیستم تعلیق معمول در اشکال موجود ارائه می‌شود. از سوی دیگر، شرکت جمهوری چین یک پایه پایه تعلیق موازی با یک پایه محکم به قطر 31.6 میلی متر به صاف کردن برآمدگی ها کمک می کند. بالشتک این سید (ف

دوچرخه

همچنین از اتصال متوازی الاضلاع برای کنترل جهت حرکت استفاده می‌کند. جج زیحج یحجی علاوه بر اشکال مختلف سیستم تعلیق ، Mavaro Neo هندسه خود را برای راحتی سوار با موقعیتی عمودی و آرام ، بهی اندازه‌های چرخ‌های مختلف نیز بین فریم‌های کوچکتر و بزرگ‌تر مشخص شده‌اند که به حفظ تناسب کمک می‌کند. اندازه‌های کوچک و متوسط ​​دارای چرخ‌های ۲۷.۵ اینچی و اندازه‌های بزرگ دارای چرخ‌های ۲۹ اینچی هستند.

اطمینان
این دوچرخه دارای لاستیک‌های پهن و محکم می‌باشد. از ویژگی های ویژه به فرد این دوچرخه می توانم به رادار عقب Varia گارمین اشاره کرد. این رادار از طریق کنسولی که روی فرمان نصب شده است، به شما می‌گوید که نورهایی در جلو و عقب این دوچرخه برای دیدن بهتر در شب تعبیه شده اند. این دوچرخه دارای یک موتور کربنی گیتز پیشرانه نیز می‌باشد که تعمیر و نگهداری را به حداقل می‌رساند. زیرا نیازی به روغن کاری یا رفع زدایی ندارد و در شرایط تنبلی زنگ نمی‌زند.

دوچرخه

قدرت
این دوچرخه دارای یک باتری عظیم ۷۵۰ و ساعتی با بردی فوق العاده می‌باشد. اکثر دوچرخه های باتری های الکترونیکی در حدود 400 ساعت دارند. بنابراین ادعا می‌شود که Mavaro Neo با یک بار شارژ می‌تواند ۱۷۵ کیلومتر (۱۰۹ مایل) را کند. دوصص ککقفقفی همچنین استفاده از روتور (چرخانه) ‌های ۲۰۳ میلی‌متری جلو و عقب و کالیپرهای هیدرولیک Magura CT2 باعث ایجاد قدرت در جاده، معمولاً ۱۶۰ میلی‌متر هستند. معمولاً دوچرخه‌های کوهستانی چنین ترمزهای فوق‌العاده‌ای دارند.

قیمت
د ر گ ف ف در حال حاضر فقط قیمت ۵۸۰۰ پوند برای این محصول اعلام شده است.

منبع: cyclingweekly

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما