راه های آسان برای تبدیل خرید تتر به موفقیت

دوم اینکه قیمت دارای روندهایی است که میتوان آنها را به روندهای کوتاهمدت، میانمدت و بلند مدت تقسیم کرد و سوم اینکه الگوهایی در نمودارهای تحلیل تکنیکال قابل شناسایی هستند که تمایل به تکرار دارند. جفت نیست، اما با همه این ارزها میتوان دلار آمریکا را خرید. همونطور که اشاره شد همه ی توکن های تتر در واقع نماینده ی یک پشتوانه واحد یعنی دلار آمریکا هستن و ارزش و مقبولیت و کارکرد اون ها هم شبیه هم هستن. این شرکت ادعا می کند که قصد دارد برای حمایت از تمامی تتر های در گردش، ذخایر دلار آمریکا را حفظ کند؛ که البته در خصوص مقدار و مکانی که این ذخایر دلاری در آن نگه داری می شود، به صراحت صحبت نمی شود و در این زمینه شفاف سازی های لازم را انجام نمی دهند.

لازم به ذکر است که تتر قابل استخراج یا ماین کردن نمی باشد! در مرحله بعد یک آدرس خدمت شما ارائه میشود که میبایست مقدار تتر را به آدرس کیف پول صرافی ایران پرفکت ارسال نمایید و بعد از ارسال کد TAXID سفارش را وارد مینمایید تا سفارش شما با موفقیت صورت گیرد . از همین رو صرافی تترلند در سال 1397 با هدف خدمت رسانی به معامله گران بازار ارزهای دیجیتال و ایجاد یک بستر امن و قابل اعتماد برای خرید و فروش تتر تاسیس شد. 11. میتوانید از کارت ملی، گواهینامه، پاسپورت، کارت پایان خدمت یا معافیت استفاده کنید. میتوانید تتر را از طریق هر صرافی ارز دیجیتالی که از USDT پشتیبانی میکند مبادله کنید.

میتونین از طریق این کیف پول به کیف پول های سخت افزاری لجر نانو اس و ترزور هم متصل بشین. برای ساخت کیف پول کوینومی روی گزینه CREATE A NEW WALLET بزنین تا وارد مرحله بعدی بشین. بای خرید هر ارز دیجیتال از جمله تتر بهتر است که در ابتدا کیف پول یا حساب خود را در سایت دیجی کوین شارژ کنید و با ورود به بخش خرید ارزهای دیجیتال مقدار تتر درخواستی خودتان را ثبت کنید. کارمزدهای پایین تراکنش و هزینههای نگهداری ارزهای رمزنگاری شده از جمله دلایلی است که ارزهای دیجیتالی مانند تتر محبوب شدهاند. یکی از کیف پول های محبوب بازار، کیف پول تراست ولت هستش و فقط میتونین برای موبایل ازش استفاده کنین و نسخه دسکتاپ نداره.

اگه بخواین امنیت کیف پول مای اتر ولت خودتون رو افزایش بدین میتونین از این کیف پول تحت عنوان کیف پول های سخت افزاری ترزور و لجر هم استفاده کنین. ریو کالینز، مدیر شرکت تتر، اعلام کرد که این پروژه در نوامبر ۲۰۱۴ با عنوان Tether تغییر نام خواهد داد. تترلند یک صرافی رمزنگاری شده ایرانی است که نامش از یک استیل کوین گرفته شده است. تترلند فقط ارز USDT را مبادله می کند، بنابراین، از ارسال USDC، BUSD و TUSD خودداری کنید. در هنگام انتقال ارز دیجیتال با ارسال رمزارز از یک آدرس کیف پول به آدرس دیگر، کاربر مستلزم پرداخت هزینههای مربوط به شبکه است. 3. در منوی بالای صفحه بر روی گزینه “حساب کاربری” رفته و در کادر مربوط به “شماره همراه”، شماره موبایلی که به نام خودتان هست، را وارد کرده و سپس بر روی گزینه “ارسال کد تایید” کلیک کنید. 5. فیلد مربوط به “کد معرف” تنها برای کسانی که از طریق کد معرفی دوستان و آشنایان وارد سایت تترلند شده اند، طراحی شده و پرکردن آن الزامی نیست.

در واقع صرافی تترلند بصورت خاص در رابطه با استیبل کوین تتر فعالیت می کند و به عنوان بزرگترین مرجع تتر ایران شناخته میشود. این صرافی اولین، تخصصی ترین و بزرگترین مرجع تتر/ ریال است. در ادامه، راهنمای جامعی از ثبت نام و احراز هویت در این صرافی آورده شده است. در این شرایط از شما خواسته میشه که کلمات بازیابی کیف پول تون رو وارد کنین. و این که کارمزد انتقال تتر از کیف پول به صرافی رو باید با تتر پرداخت کنیم یا اینکه ارز اون شبکه رو لازم داریم؟ کارمزد معاملات خرید تتر در رمزینکس به صورت درصد از هر دو طرف معامله یعنی سفارشدهنده (کسی که سفارش را ثبت میکند) و سفارشپذیر (کسی که سفارش را تکمیل میکند) دریافت میشود.

این شناسه شامل نویسههای عددی است و شماره شناسایی مشخص شده برای معامله بیت کوین، تتر یا هر ارزی که با آن معامله انجام دادهاید را نشان میدهد. در ابتدا در صفحه اصلی مطابق تصویر زیر ارز های دریافتی و ارسالی را مشخص مینمایید ، به عنوان مثال برای فروش تتر در قسمت ارسال ، تتر را انتخاب نموده و تعداد تتری که میخواهید بفروش برسانید را وارد کنید و در قسمت دریافت تومان را انتخاب مینمایید . در مرحله بعد تبادل را انتخاب مینمایید تا وارد مرحله بعد شوید . بعد از ثبت نام اولیه در این صرافی و وارد کردن و تایید شماره تلفن شما از طریق کد ارسالی، وارد پروسه احراز هویت این پلتفرم می شوید که در آن باید نام و نام خانوادگی براساس کارت ملی، کد ملی، تلفن همراه، تلفن ثابت و ایمیل خود را وارد کرده و یک عکس سلفی با در دست داشتن موافقتنامه و کارت ملی جدید و کارت بانکی خود ارسال نمایید و منتظر تایید هویت خود بمانید. اگر شما هم قصد شروع فعالیت در این بازار و خرید استیبل کوین تتر را دارید؛ ابتدا لازم است وارد سایت صرافی تترلند شده و از طریق ریال تتر خریداری کنید.

صرافی تترلند بهترین نرخ تبادل را به کاربران ارائه میدهد. بعد از انتخاب تبادل وارد صفحه جدید میشوید که در آن قسمت میبایست اطلاعات کاربری خود از جمله نام و نام خانوادگی شماره حساب ، شماره شبا ، شماره کارت و نام بانک را وارد نمایید و گزینه اکنون تبادل کن را انتخاب نمایید تا وارد مرحله بعد بشوید . البته گزینه SKIP بمعنی رد شدن هم هستش که اگه کلمات بازیابی رو یادداشت کردین و مطمئن هستین درست هستن، میتونین بدون وارد کردن کلمات بازیابی مستقیم وارد مرحله بعدی بشین که در این مرحله برای افزایش امنیت کیف پول تون ازتون میخواد که یک پسورد برای کیف پول تون انتخاب کنین که باید شامل حر.ف و اعداد باشه تا به سادگی قابل حدث زدن نباشه. تراست ولت گزینه ی خوبی میتونه باشه. در مرحله بعدی کلمات بازیابی کیف پول تون رو بتون نشون میده و از شما میخواد که اونا رو یادداشت کنین و باید حتما اونا رو یادداشت کنین و به کسی هم نشون ندین چون تنها راه دستیابی به کیف پول تون همین کلمات بازیابی هستن و اگه کسی بهشون دسترسی داشته باشه یعنی به دارایی هاتون دسترسی داره.

در مرحله پنجم ازتون میخواد دوباره کلمات بازیابی رو وارد کنین تا اطمینان حاصل بشه که اونا رو یادداشت کردین و اگه کلمات بازیابی رو درست وارد کردین، گزینه DONE رو مشاهده خواهین کرد که با کلیک کردن روی اون وارد مرحله ششم میشین که به شما گفته میشه شما با موفقیت کیف پول تراست والت رو برای خودتون ساختین. بعد از اون گزینه DONE رو میزنین و وارد کیف پول میشین و از قسمت SEND و RECEIVEمیتونین تتر خودتون رو انتقال بدین یا دریافت کنین. کلید های خصوصی کیف پول تون روی دستگاه خودتون ذخیره میشن و کنترل کاملی روی اونا دارین. نکته دیگه اینکه این کیف پول کلمات خصوصی کیف پول کاربر رو ذخیره نمیکنه و هر چند انجام یک تراکنش بخاطر این قضیه کمی بیشتر طول میکشه ولی امنیت کیف پول با این روش بالاتر میره. علاوه بر آن قیمتی که جهت خرید تتر به شما ارائه می کند بالاتر از قیمت بازار نبوده و همچنین هزینه کارمزد یا فی معامله جهت خرید را حتما بررسی نمایید.

صرافیهای معتبر و محبوب، آنهایی هستند که کارمزد انواع معاملات و شرایط آنها را بر اساس حجم و نوع معاملات و شیوههای پرداخت، پیش از معامله اعلام میکنند. کارمزد انتقال هم بستگی به شبکه انتقال داره و باید با ارز همون شبکه رو پرداخت کنین. ریو کالینز مدیرعامل تتر در دو سال ابتدایی آن بود که پیش از آن چندین شرکت موفق مانند شبکه تبلیغات آنلاین Traffic Marketplace و استودیوی سرگرمی Red Lever را تاسیس کرده بود. به همین ترتیب، معاملات در بلاک چین Ethereum دارای یک Tx Hash منحصر به فرد خواهد بود و هر معامله در بلاک چین Litecoin همچنین دارای TXID خواهد بود. هر معاملهای که در بلاک چین بیت کوین انجام میشود دارای این شناسه منحصر به فرد است.

این رمز ارز نه تنها انقلابی بود، بلکه در فهرست سرمایه گذاران این رمز ارز، نام بنیانگذاران بزرگ و معتبری مانند مدیر بنیاد بیت کوین، براک پیرس نیز دیده میشود. تنها چیزی که می توان گفت این است که چنانچه قانون گذاران بخواهند سخت گیری بیشتری روی Tether و Bitfinex داشته باشند، این ارز دیجیتال آینده آسانی پیش روی خود نخواهد داشت. وب سایت ای فینکس، با توجه به نیاز بازار نسبت به ایجاد و عرضه تتر اقدام می کند؛ سپس مقدار ایجاد شده به صرافی بیتفینکس انتقال داده می شود و دیگر صرافی ها و سرمایه گذاران از طریق آن می توانند تتر را به چرخه بازار وارد کنند. معامله گران تازه وارد در بازار ارزهای دیجیتال برای شروع معامله معمولا ابتدا از طریق ارز فیات، یک استیبل کوین، معمولا تتر خریداری می کنند. به همین دلیل، پیش از راه اندازی ارز دیجیتال تتر، جای خالی رمز ارزی که امنیت و نرخ ثابت را برای رمز ارز ها ایجاد کند، به مراتب حس می شد.

قبل از این که به چگونگی خرید تتر بپردازیم باید با ویژگیهای اصلی آن آشنا شویم. خرید ارز تتر (USDT) در موبایل کاملاً مشابه خرید آن از وبسایت والکس است. تترلند ارائه دهنده سرویس کیف پول تومانی است. صرافی تترلند به صورت اختصاصی در زمینه استیبل کوین تتر فعال بوده و از سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمیکند. تترلند در فروردین سال 1400 یک نود اختصاصی در بلاکچین TRC20 ساخت. در سراسر جهان خرید و فروش این رمزارز توسط سایت اختصاصی تتر انجام می شود. از اونجایی که نصب اکثر کیف پول های موبایل شبیه هم هستش فقط اموزش دو تا کیف پول رو برای شما توضیح دادیم و بحث پایانی اینکه این مطالب صرفا برای افزایش اگاهی در زمینه ارزهای دیجیتال طراحی شدن و هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال شما نداریم. یکی از نکات امنیتی نصب کیف پول تتر و کلا هر کیف پولی این هستش که نرم افزار این کیف پول ها رو فقط از منابع معتبر دانلود کنین و برای اندروید معتبر ترین منبع گوگل پلی و برای اپل، پلی استور و برای نسخه دسکتاب کیف پول، وبسایت رسمی خود کیف پول معتبر ترین گزینه به شمار میاد.

مطابق شکل ابتدا باید نرم افزار تراست ولت رو یا از پلی استور و یا از گوگل پلی دانلود کنین و بعدش اونو نصب کنین. این صرافی اخیرا با شرکت فروشگاه ولت نارنجی و شرکت اسمارت مانی همکاری و شراکت را آغاز کرده است. همان طور که میدانید، تتر یکی از ابزارهای جلوگیری از ضرر در بازارهای پرنوسان است. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش بگیم که نحوه خرید و فروش تتر چگونه است؟ فروش تتر چگونه است؟ در اینجا، مثالی از شناسه تراکنش بیت کوین آورده شده است. به عنوان مثال، USDT صادر شده در بلاک چین بیت کوین با استفاده از پروتکل لایه Omni دارای همان ویژگیهای امنیتی BTC است. برای مثال، این TxID لازلو هانیچ است که در مه سال 2010، 10 هزار BTC را برای پیتزا ارسال کرد. توکن های تتر در بلاک چین های مختلفی فعالیت می کنند، اما اصلی ترین شبکه ای که مخصوصا برای تتر ساخته شده است، پروتکل Omni، نام دارد. از هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس پشتیبانی میکنه و متعلق به صرافی بایننسف بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا هستش و از شبکه های ERC-20 و TRC-20 برای انتقال تتر پشتیبانی میکنه و علاوه بر تتر از هزاران توکن و ارز دیجیتال دیگه هم پشتیبانی میکنه.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما