دلار در خانه جدید

[ad_1]

از سوی دیگر، از سوی دیگر. به نظر می‌رسد افزایش درآمدهای نفتی ایران در ماه‌های اخیر و اخبار مثبت

برای اولین بار، روز اول روند کاهشی اسکناس آمریکایی در روز سه شنبه به روز چهارشنبه سرایت نکرد و دیروز شاخص بازار ارز به رصد اخب برخی از تحلیلگران بازار نیز با اشاره به روند کاهشی این ارز در کانال 27 هزار تومانی از احتمال برخورد دلار به کانال سخت 26 هزار تومانی سخن گفتند.

این در حالی است که روز گذشته جوزپ بورل، مقامات سیاست خارجی اتحادیه اروپا، از ورود مذاکرات به مرحله نهایی خود سخن گفت و در نتیجه آن احتمال حصول توافق در روزهای آتی افزایش یافت که این امر می تواند تاثیر بسزایی در بازار آرزوی هفته آینده داشته باشد. باشد. دیروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه شاخص بازار ارز در اواسط کانال ۲۶ هزار تومانی به ثبات نسبی نرخ رسید.

دلار در روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه رکوردی را ثبت کرده بود و از ۱۸۰ روز به سطح ۲۶ هزار و. از سوی دیگر، از سوی دیگر، البته اسکناس آمریکایی در بازار ارز دیروز آنچنان هم کم نوسان نبود و از ابتدایی ساعت کاری بازار تا انتهای آن در بازه قیمتی 26 هزار و تا 500 26 هزار و 700 تومان نوسان میکرد.

عدهای از تحلیلگران و بازارهای آزاد ارز تهران در رابطه با بازگشت قیمت دلار از سطح 26 هزار و 400 تومان به نرخ میانگین هفته یعنی 26 هزار و 600 تومان، احتمال مقابله با دلار به سخت دوم خود را مطرح کردند.

این افراد با اشاره به تلاش ناموفق چند دلاری در کانال 27 هزار تومانی در جهت عبور از مرز حمایتی مهم 27 هزار و 500 تومان بر این باورند که احتمالاً شاخص بازار ارز در کانال 26 هزار تومانی روندی مشابه با تحرکات صورت گرفته در کانال 27 هزار تومانی است. را تجربه کند. البته عده دیگری از این موضوع با اشاره به کاهش قابل توجه نیز در جهت ارزی بازار تهران معتقدند که انتظارات مثبت و کاهشی از آینده بازار ارز تهران باعث شده است که به طور عمده و قابل توجهی باشد. در نتیجه و در شرایط فعلی اندک کوچک و کم حجم نیز می‌تواند عامل افزایش قیمت اسکناس آمریکایی در بازار باشد. این افراد با همین استدلال بر این عقیده‌اند که قیمت دلار در این شرایط، واقعی و قابل استناد نیست.

از سوی دیگر گزارش‌های سیاسی مهمی برای بازار تهران منتشر شد. روز گذشته جوزپ بورل، مسوولیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا، همزمان با سرگیری مجدد مذاکرات هستهای ایران و گروه 1 + 4 و با اشاره به آماده سازی پیشنهادهای مختلف توسط آمریکا اظهار کرد: در مراحل نهایی مذاکرات و در حال حاضر و طرفین برای توافق توافق مشخص شده است. نمی‌دانم یک‌هفته، دو هفته یا سه هفته خواهد کشید، اما مطمئنا در آخرین مراحل انجام می‌دهیم. بورل همچنین در ادامه گفت: پیش از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، ایران به توافق پایبند بوده است.

تحلیلگران سیاسی- بازار تهران نیز با اشاره به محافظه کاری طرف اروپایی در انتشارات مثبت، سخنان این مقام مسئول را بسیار مهم و تاثیرگذار می‌دانند و معتقدند که به زودی بازار تهران را در واکنش به اخبار مذاکرات هستهای هیجان انگیز را از خود نشان می‌دهد. . این افراد همچنین کانال‌های شکنی‌های کاهشی را برای نرخ دلار آنان دور از ذهن نمی‌دانند. در نایان ساعات کاری بازار ارق روز چچارشنبه قیمت اسکناس رمریکایی با 200 تومان افزایش قیمت نسبت به نرخ روز سه شنبه به سطح قیمتی 26 ززار و 600 تومان سید. هر قطعه امامی نیز در بازار روز چهارشنبه ب

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما