خواب ما این است که شما بدون نگرانی رئیس اتحادیه شوید

[ad_1]

خبرورزشی: با انتخابات فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استانی، سرنوشت همه چیز از پیش تعیین شده است و همین روسای جمهور تکراری بر جایگاه فدراسیون فوتبال تکیه دارند.

ماجرای مصادره خانه فدراسیون فوتبال توسط شرکتی با بدهی حدود 2 میلیون یورویی نشان می دهد که سران سابق این اتحادیه هم در انتخاب سرمربی تیم ملی و هم در پرداخت پول کارنامه فاجعه باری داشته اند. فوتبال ایران با چالشی بزرگ.

بدون شک بیشتر مشکلات فدراسیون فوتبال در رهبری است. این بدان معناست که علاوه بر مدیران قبلی، تیم فعلی قادر به ایجاد تغییرات در بخش های مختلف نخواهد بود. رئیس فعلی فدراسیون فوتبال و همچنین دبیرکل وی هنوز در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال تا پایان سال جدید صحبتی نکرده اند اما سوال اینجاست که آیا خود را شایسته ریاست می دانند؟ اتحادیه فوتبال؟

فرض کنید هر کدام از آنها در انتخابات پیروز شوند. آیا در این صورت مشکلات فوتبال کشور حل می شود، آیا پول شستا پرداخت می شود، آیا تیم ملی در نهایت کار خوبی خواهد داشت، مربیان و بازیکنان آرامش نسبی خواهند داشت و فوتبال ایران مرحله جدیدی از تاریخ خود را تجربه خواهد کرد؟

سال هاست که با انتخاب فدراسیون فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استانی، سرنوشت همه چیز از قبل تعیین شده است و همین روسای جمهور دوره هم به فدراسیون فوتبال اعتماد کرده اند، اما تاکنون به هیچ مدیری گفته نشده است که بگوید. ما برای مدیریت این فوتبال مشکل داریم. ما آفریده نشدیم و اگر می توانستیم جهان را بچرخانیم، این ورزش روز بدبختی نخواهد بود!

امیدوارم سران فعلی فدراسیون فوتبال که به احتمال زیاد نامزدهای اصلی انتخابات هستند، لحظه ای تنها باشند و نه این بار به خاطر منافع شخصی افرادی که همه ما می دانیم شایسته ریاست هستند. آنها خواستار شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال شدند و سران استانی دیگر مانند گذشته به نامزد خاصی در یک ائتلاف از پیش تعیین شده رأی ندادند!

می دانیم که این خواب شیرین هرگز تعبیر نمی شود، اما امیدواری حتی برای ما که شر و شور جوانی را پشت سر گذاشته ایم، عیب نیست…

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما