جوانسازی با ترماژ یا هایفو یا اندولیفت؟ کلینیک نیلفروش زاده

بهترین دکتر هایفو نی نی سایت

خط خنده دلایل متفاوتی دارد از جمله، می تواند ژنتیک باشد، می‌تواند به دلیل بالا رفتن سن و یا اینکه تحلیل رفتن چربی‌های صورت بر اثر لاغری و چاقی باشد. روش‌های موثر زیادی برای رفع خط خنده وجود دارد که بهترین روش برای محو شدن خط خنده استفاده از هایفوتراپی می‌باشد. باران، قبل از درمان، پوستی ضخیم و غبغب بزرگی داشت اما پس از هایفوتراپی به تدریج طی ۶۰ روز غبغب او کوچک شده و دیگر مانند قبل افتادگی پوست در ناحیه گردن او مشاهده نمی شد.

بهترین دکتر هایفو نی نی سایت

در روزها و هفته های بعد از استفاده از لیزر، سیستم ایمنی بدن، جوهر را پاک می کند و باعث محو شدن تاتو می شود. در طول جلسات درمان، جوهر بیشتر، خرد می شود و پوست بدون جوهر باقی می ماند. برند اصفهان بیوتی تحت نظارت و مالکیت مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند.

پاربرگ سایت

هایفوتراپی عموماً برای بهبود ظاهر چین و چروک‌های بینی، چانه، گونه‌ها، گردن و لب‌ها و خصوصا غبغب نیز استفاده می‌شود. بعد از ۳ ماه پوست شروع به کلاژن سازی کرده و شاهد برطرف شدن چروک و افتادگی پوست خود بوده‌اند. اگر ساکن اصفهان هستید و برای خدمات هایفوتراپی در اصفهان در جستجو یکی از برجسته ترین مراکز لیزر و زیبایی اصفهان هستید، ما کلینیک و مرکز زیبایی ساحل واقع در خیابان رحیم ارباب اصفهان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. مجموعه زیبایی ساحل با کادری از پزشکان مجرب در زمینه لیزر، جوانسازی وسایر خدمات زیبایی و با استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا کاملترین خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی را ارائه می‌کنند. از جمله این خدمات هایفوتراپی در اصفهان با دستگاه هایفو دابلوگلد ۲۰۲۲ می‌باشد. لیزر فوتونا یک روش غیرتهاجمی و ایمن است که برای تقویت کلاژن و لیفت صورت استفاده می‌شود.

  • هایفوتراپی HIFU عبارتست از انتقال امواج اولترا سوند با شدت بالا و فرکانس پایین ، بطور متمرکز در لایه های عمقی پوست به منظور لیفتینگ و جوانسازی پوست .
  • بیماران ممکن است اثرات جزئی را از همان ابتدا ببینند، اما لیفت نهایی پس از اینکه کلاژن قدیمی با کلاژن جدید و منعطف جایگزین شد، و در طی ۲ تا ۳ ماه پس از انجام روش مشاهده خواهد شد.
  • اما دستگاه لیزر فوتونا تنها توسط شرکت فوتونا تولید می‌شود و قیمت بسیار بالایی دارد به همین علت به راحتی در دسترس نیست.
  • در یک مطالعه بزرگتر بر روی 93 نفر نشان داد ، 66 درصد از افرادی که تحت درمان با هایفو قرار گرفتند پس از 90 روز شاهد بهبودی ظاهری پوست صورت و گردن شان بوده اند.

در دوران بعد از هایفو پیشنهاد می شود از ضد آفتاب هایی با spf بالاتر از 30 استفاده کنید و محافظت از پوست خود را در این دوران جدی بگیرید. اما در بعضی از افراد قرمزی و التهاب بسیار خفیف، کمی حالت درد در پوست و بی حسی پوست بمدت یک هفته الی ده روز شاید پیش بیاید. سوالی که بسیاری از مراجعه کنندگان می‌پرسند این است که با کدام روش خط خنده ما محو شود؟ علت اصلی خط خنده چیست؟ خط خنده هر کسی با توجه به سن، جنس پوست و فرم صورتش متفاوت می‌باشد. ©  تمامی حقوق متعلق به این سایت برای کلینیک طب سوزنی و زیبایی دکتر قدیمی محفوظ است. در برخی از موارد ممکن است نواحی که سوزن به آن وارد شده است کبود و متورم شود و یا قسمت هایی از پوست ناهموار گشته و یا پوست دچار خارش شود، در صورت مشاهده این موارد باید مدتی صبر کرد اگر رفع نشد به پزشک مراجعه کرد. این روش بدون درد می باشد زیرا بعد از مشخص شدن نقاط لیفت، پزشک به آن نقاط بی حسی موضعی تزریق می کند.

آموزش دستور پخت پرده پلو به روش خانگی

بیشتر پزشکان ابتدا یک نیمه صورت را هایفو می کنند و سپس به دست بیمار یک آینه قرار می دهند تا شاهد نتایج حاصل از لیفتیگ صورت باشند و با نیمه دیگر صورت مقایسه کنند. لیزر کیوسوئیچ یک پرتو شدید نور یا انرژی با طول موج خاصی ساطع می کند که نوعی بافت را در قسمتی از بدن که تحت درمان قرار می گیرد هدف قرار می دهد. هنگامی که پرتو انرژی به هدف خود می رسد، جذب شده و به گرما تبدیل می شود. اگر این تکنیک به خوبی انجام شود، گرما سلول های ناحیه مورد نظر را بدون تأثیر قابل توجهی بر سلول های اطراف، غیرفعال یا از بین می برد. برای کاهش چین و چروک و درمان اسکار آکنه، این دستگاه سلول های نزدیک سطح پوست را هدف قرار داده و به آنها آسیب می رساند. اگر طول موج کافی باشد، دیواره عروق آسیب دیده و متعاقباً توسط بدن جذب می شود.

البته یکسری از آنتی‌بیوتیک‌ها توسط پزشک متخصص به شما تجویز خواهد شد که باید حتما از آنها استفاده کنید. و خروجی که شما در نهایت مشاهده خواهید کرد، جوانسازی و تنگ شدن ناحیه واژن خواهد بود. و در نهایت با توجه به نتیجه مطلوبی که به دست می‌آید و موجب مستحکم شدن و تنگ شدن واژن می شود، استفاده از این روش موجب بالا رفتن کیفیت روابط جنسی بین زوجین خواهد شد. در صورتی که پزشک و اپراتور از تخصص و تبحر کافی برخوردار باشند، احتمال این خطر به صفر می‌رسد. برای تماس با هر کدام از کلینیک ها کافی است بر رو شماره تماس مورد نظر خود کلیک کنید. جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص لیزر فوتونا بر روی آن (لینک قرمز رنگ) کلیک نمایید.

لیزر کیوسوئیچ ADSS

کلاژن‌ها وظیفه‌ی استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند؛ لذا این اتفاق باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم. در این دو درمان از هیچگونه جراحی، برش و یا تزریق استفاده نخواهد شد. هر دو دستگاه نیز مجوز استفاده در کلینیک‌های تخصصی پوست مو، زیر نظر وزارت بهداشت را دارند. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز لیزر فوتونا و اولتراپی (یک دستگاه خاص هایفو) را تایید کرده است.

آر اف فرکشنال سابقه‌ی طولانی در بین روش‌های جوانسازی پوست دارد و یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی پوست محسوب می‌شود. اما امروزه دو شکل مدرن‌تر از روش RF (میکرونیدل و کونتراج) در دسترس هستند که در برخی از موارد تاثیر بهتری نسبت به RF فرکشنال معمولی دارند. برای حفظ نتایج هایفوتراپی توصیه می‌شود که درمان سالی یکبار تکرار شود ولی اثرات درمانی گاهی تا ۳ سال هم ماندگار هستند. این که به چه تعداد جلسه درمانی نیاز دارید، جلسات یادآور باید با چه فواصلی انجام شوند و اثرات درمان چقدر ماندگار خواهد بود، بیش از هرچیز به شرایط پوست شما بستگی دارد.

بهترین دکتر هایفو نی نی سایت

این روش عوارض بسیار کمی دارد و یکی از موثرترین روش‌ها برای درمان لک‌های پوستی و خال دانسته می‌شود. با استفاده از این روش شما می‌توانید پوستی صاف و یکدست و روشن‌تر داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پزشک متخصص خوبی را برای اینکار انتخاب کنید و به توصیه‌های او عمل کنید. لیزرکیوسوئیچ لک‌هایی را که در اثر بالارفتن سن روی پوست افراد ایجاد می‌شود را کمرنگ می‌کند‌. جالب است بدانید این تکنیک برای درمان لکه‌ها یکی از مناسب‌ترین روش‌ها شناخته شده است.

البته که هایفوتراپی نمی‌تواند به صورت یک معجزه عمل کرده و تمام چین و چروک‌های پوست صورت را از بین ببرد، اما می‌تواند در جوانسازی صورت و کاهش خطوط روی صورت بسیار موفق کند. در ضمن ممکن است نیاز باشد انواع هایفو که بعد از ۱ الی ۲ سال مجددا درمان را تکرار کنید تا مجددا نتایج را ببینید. این روش درمانی به حدی سریع و کم‌دردسر است که در کشورهای خارجی به «لیفت وقت ناهار» یا «Lunchtime Facelift» معروف شده است.

یکی از وجوه مشترک این دو روش درمانی این است که قسمتی از نتایج درمان به صورت فوری مشاهده می‌شود. در این مقاله ما تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم 10 تا از بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم. هایفوتراپی روشی برای جوانسازی صورت می باشد و به گونه ای عمل می کند که موجب افزایش کلاژن های جدید می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هایفوتراپی بدن را تحریک می‌کند تا به صورت طبیعی کلاژن تولید کند. در نتیجه پاسخ بدن هر شخص به هایفو و استعداد پوست نیز متفاوت است. 1- انرژی مورد استفاده در دستگاه های آر اف از جنس رادیو فرکانس است که معروف ترین برند آن ، ترماژ است. در تکنولوژی آر اف با ایجاد ارتعاش در رشته های کلاژن و تولید حرارت ، پوست سفت می شود.

این روش‌ها به بهبود کیفیت پوست و کاهش شلی آن به صورت خفیف کمک می‌کنند اما از تصحیح موارد شدید عاجزند. اخیرا هایفوتراپى با استفاده از امواج بى‌خطر اولتراسوند وارد حیطه کار متخصصین پوست شده است که از روش‌هاى بسیار پرطرفدار است. به طورى که نه پوست قرمز می‌شود و نه زخمى ایجاد می‌شود حتى ورم هم نمی‌کند و به همین علت فرد بلافاصله می‌تواند در اجتماع ظاهر شود.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما