جدیدترین راه تشخیص بلبرینگ صنعتی تقلبی از اصلی با دستگاه

[ad_1]

اولین روز از روز مرگ .اید شما هم در دستگاه های تشخیص بلبرینگ اطلاعاتی داشته باشید. با کمک این دستگاه به راحتی می توان اصلی یا تقلبی بودن بیرینگ را فهمید.

یکی از معضلات و مشکلاتی که بلبرینگ با آن مواجه است، تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی است. مصرف کنندگان و صنایع مختلف انواع بلبرینگ صنعتی عموماً کارخانه های کارخانه های مختلف صنایع غذایی، کشاورزی، … سیمان و می توانند به تعداد زیادی بلبرینگ بخرند.

اولین روز سال بارها و بارها می گذرد. استفاده از بلبرینگ تقلبی باعث خرابی دستگاه ها در کوتاه مدت و آسیب های جبران ناپذیری وارد می شود

همین موضوع باعث می شود از بین بردن اعتماد بین مشتری و فروشنده می شود. چرا که نه مشتری حرف فروشنده اعتماد می کند و نه فروشنده راهی برای اثبات اصلی بودن اجناس خود پیدا می کند برای اولین بار

کاربردی ترین بلبرینگ های مورد استفاده در صنایع

بلبرینگ هنی رر برخی از پر استفاده ترین بلبرینگ ها در صنایع مختلف شامل:

  • اولین روز سال برندهای مطرح این بلبرینگ ها عبارتند از SKF ، FAG ، تیمکن، NTN و همچنین بلبرینگ HSB که از تولیدات داخلی به شماره می رود.
  • در مورد آب زیاد، در وهله اول روز اول سال معروف ترین برندهای بلبرینگ نقطه ای شامل FAG ، SKF ، KOYO ، HSB ، NSK و NTN باشد.
  • بلبرینگ کفد: از بلبرینگ های کف گرد به دلیل ساختار و شکل ظاهریشان به هیچ عنوان برای تحمل بارهای شعا. بهترین برندهای این مدل بلبرینگ ها FAG ، KOYO ، ZWZ باشد.
  • بلبرینگ خود تنظیم: به دلیل استفاده از دو ردیف ساچمه به همراه شیار مشترک کروی از این بلبرینگ ها برای دستگاه هایی که نیاز به درصدی از خطای کمی دارند می شود. بهترین برندهای بلبرینگ خود تنظیم شامل تیمکن ، SKF ، KOYO ، NSK است.

جدیدترین راه تشخیص بلبرینگ صنعتی تقلبی از اصلی با دستگاه

چگونه بلبرینگی خریدیم که اصلی است یا تقلبی؟

راه های وجود برای تشخیص تقلبی یا اصلی بودن بلبرینگ وجود دارد. برخی از این روش عبارتند از:

  • بسته بندی محصول: این روش در صورتی که جعبه بلبرینگ تقلبی بسیار نامرغوب باشد جوابگو است. اولین روز سال
  • فونت برند حک شده روی محصول: یکی از بهترین روش ها، شناسایی قطعات از طریق فونت و نوع حکاکی مشخصات و اسم برند چرا که هر کمپانی فونت مخصوص خود را برای اینکار دارد.
  • ور سازنده بلبرینگ: برخی از شرکت های سازنده بلبرینگ که ساخت قطعات خود را در آن انجام می دهند برای هر کشور کد فنی مخصوصی دارند. ایمپانی های SKF و FAG اینگونه هستند. بنابراین دقت کنید که اگر مدل خاصی از محصول، به عنوان مثال فقط در کشور ایتالیا تولید شود و شما همان بلبرینگ را تولیدات کشور دیگری بخرید از قطعه تقلبی تهیه کرده اید.
  • دستگاه های تشخیص کیفیت بلبرینگ : به تازگی در برخی از دستگاه های خاص برای تشخیص تقلبی یا اصلی بودن بلبرینگ ساخته شده است که می توانید تشخیص دهید به عنوان مثال از 1000 بلبرینگ خریداری شده 600 تای آن اصلی و 400 عدد دیگر تقلبی است. این دستگاه ها به تعداد کم وجود دارد و دارندگان آن ضمانت نامه ای برای تشخیص بلبرینگ به شما می دهد که با داشتن این برگه در تقلبی بودن بلبرینگ های خریداری شده، می توانید پول خود را به صورت کامل از فروشنده پس بگیرید. در سایت هایپر بلبرینگ می توانید اطلاعات کامل تری از این دستگاه ها را مشاهده کنید.
  • قیمت بلبرینگ: در مورد بلبرینگ های خارجی می تواند با بررسی قیمت محصول از روی سایت محصول، قیمت آن را پیدا کند و با قیمتی که فروشنده در ایران پیشنهاد می دهد مقایسه کند. در صورتی که قیمت پیشنهادی بسیار کمتر از قیمت درج شده در سایت بود، از تقلبی بودن بلبرینگ مطمئن مو شو

روش تشخیص بلبرینگ اصلی SKF

بیشتر مصرف کنندگان بلبرینگ در کیفیت بسیار بالای بیرینگ های شرکت skf اطلاع دارند. بسیاری از سودجویان بازار نیز با علم به این موضوع با عرضه بلبرینگ های تقلبی SKF سعی می کنند سود داشته باشند

کمپانی SKF نیز در همین راستا نرم افزار مخصوصی برای گوشی های تلفن طراحی کرده است که با استفاده از ابزار بر روی جعبه محصول می تواند اصلی را ایجاد کند یا تقلبی بودن بلبرینگ خریداری شده را متوجه شوید.

کلام آخر

از راه های سنتی و قدیمی تشخیص بلبرینگ گرفته شده تا راه های جدید و تشخیص بلبرینگ اصلی با کمک دستگاه های مخصوص، باید این نکته را در صورت خرید محصول از فروشنده معتبر و با تجربه در این زمینه می توانید از اورجینال بودن قطعات خریداری شده مطمئن شوید. .افی را داشته باشید و با خیال راحت از بیرینگ در دستگاه مد نظرتان استفاده کنید.

هایپر بلبرینگ با سالها تجربه فروش موفق در زمینه انواع بلبرینگ های صنعتی، گریس نسوز، زنجیر صنعتی و … نماینده رسمی فروش بسیاری از بلبرینگ های خارجی در ایران است و شما می توانید مطمئن باشید و با کیفیتی را از این مجموعه خریداری کنید.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما