(تصاویر) معمای رنگارنگ بودن دریاچه مرده

[ad_1]

فرارو- دریاچه یونچنگ

به گزارش فرارو به نقل از سی آن آن، اکنون دولت چین می‌خواهد این محبوبیت آنلاین را به گردشگری واقعی تب تبدیل کند. در مرحله اول آن دریاچه برای مسافران داخلی چینی تبلیغ می شود.

کارزارهای اخیر گردشگری در رسانه های اجتماعی چینی از جمله Weibo و Wechat از Xiechi به عنوان “دریاچچ مرده چینند اشاره می کنند وزیبایی و خواص درمانی آن را تبلیغ کرده اند.

در تبلیغات تلویزیونی چین برای این دریاچه در سال 2019 میلادی در جشن هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین آمده است “به عنوان نسخه چینی دریای مرده (بحر المیت) اسرائیل، شناور شدن در اینجا تجربه فراموش نشدنی است و در جای دیگری نمی توانید آن را ببینید. پیدا کنید”.

سه نوع دریاچه نمک در جهان وجود دارد: دارای کربنات، کلرید و سولفات. دریای مرده اسرائیل و دریاچه نمک بزرگ در یوتا هر دو کلریدی هستند. یونچنگ، اما در گروه آخر قرار می گیرد و سولفاته است.

“برنی اوون” استاد جغرافیا در دانشگاه باپتیست هنگ کنگ میگوید: “اگر سولفات آب شما بیشتر از کلسیم باشد تمام کلسیم مصرف در آن صورت سولفات برای شما باقی میماند و یک دریاچه سولفات دارید.”.

برای اولین بار

«اوون» توضیح می دهد. «آب با نمک وارد آب تبخیر می شود و نمک باقی می ماند آب بیشتر با نمک وارد می شود و همان روند تبخیر می شود و نمک باقی می ماند هیچ راه خروجی برای آن وجود ندارد و تنها به شورتر می شود.» .

اما در مورد آن رنگ‌های زیبا که این دریاچه را بین عکاسان محبوب کرده اند چه می‌توانم گفت؟ رنگ‌ها مربوط به گونه‌های جانوران و گیاهانی هستند که در آب زندگی می‌کنند.

میگوید: “.. اگر میگوی آب شور رنگهای قرمز را دریافت می کند یک آبزی میکروسکوپی به نام” روتیفر “وجود دارد که رنگ ارغوانی به آب می دهد شما هم چنین می توانید ارغوانی را به دلیل وجود جلبک های سبز در آب مشاهده کنید و سپس مشاهده کنید. رنگ سبز یا نارنجی در دریاچه‌های بسیار شور ظاهر می‌شوند.

اولین روز از روز مرگ

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما