(تصاویر) طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

[ad_1]

فرارو- لکسوس در سالهای بسیار مهم و قابل توجه برای خودروهای الکتریکی و چندین خودروی جدید خود را به نسخه های کاملاً الکتریکی تجهیز کرده است، اما اخیراً تصاویری در شبکه اجتماعی توییتر منتشر می شود که یک سدان این سازنده ژاپنی را با یک طراحی تهاجمی نشان می دهد که به نظر می رسد. می‌رسد با طراحی خودروهای فعلی ترکیب شده باشد.

به گزارش فرارو ، تصاویر منتشر شده نمایه‌ای از سدان الکتریکی لکسوس با توجه به این نماها، ما اکنون می‌توانیم تشخیص دهیم که این مدل، یکی از همان مدل‌هایی است که از این لکسوس به همراه تویوتا، در یک رویداد قابل توجه خودروی برقی را به نمایش گذاشته است. در این رویداد ما فقط با جلویی این سدان روبرو شده بودیم، اما اکنون تمام زوایای این خودرو را در

(تصاویر) طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

کانسپت سدان الکتریکی لکسوس دارای دماغه‌ای است که از شیشه جلو به شدت به سمت پایین خم می‌شود. با توجه به استانداردهای معمول خودروهای برقی، ورودی‌های این مدل در قسمت جلویی بسیار بزرگ هستند. به نظر می رسد که بازشوهای دو طرف نوک کاپوت برای چراغ های جلو باشد، اما یک نوار باریک تنها نشان می دهد که به نظر می رسد برای روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. کاپوت نیز دارای یک جفت دریچه ورودی هوا در هر دو طرف آن است.

(تصاویر) طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

از سوی دیگر، از سوی دیگر، با این حال، سقف مشابه است و هر دو دارای چراغهای عقب Y شکل هستند. قابل توجه‌ترین تفاوت‌ها در قسمت پایین از ضلع سه چهارم عقب نیز می‌توان چینی را دید که از قسمت بالای خروجی پشت گلگیرهای جلو تا پایه سو. این امر عامل شکوفایی بصری واضح را به طراحی مدل مفهومی می‌دهد. همچنین، سقف به جای اتصال زاویه دارتر بین قطعات در مدل IS، به آرامی به سمت گلگیر عقب جریان می‌یابد. اسپویلر دم اردکی نیز در عرشه عقب مدل مفهومی تعبیه شده است.

(تصاویر) طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

در این تصاویر هیچ لوله اگزوز قابل مشاهده نیست. نتیجه منطقی از این موضوع این است که طراحان لکسوس در حال برنامه ریزی این سدان به عنوان یک خودروی برقی هس شرکت، نمی‌توانیم طرح‌بندی PHEV را با لوله‌های اگزوز پنهان کنیم. این سومین سال اخیر است که لکسوس یک مدل مفهومی را ارائه می دهد، طراحی های قبلی خود را برجسته می کند. این برنامه با کراس اوور الکتریکی آینده RZ 450e آغاز شد و در مرحله بعد ، نمایش از کانسپت شاسی بنن حالا نوبت به این سدان و تند و تیز است تا کلکسیون خودروهای برقی آینده لکسوس را تکمیل کند. به نظر می‌رسد این خودروساز لوکس ژاپنی با چنین مدل‌های جذابی قصد دارد تا از هم اکنون برای رقیبان و رقیبی باشد.

(تصاویر) طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما