تاثیر آب و هوا و گرمایش زمین بر تولید محصولات محبوب مانند قهوه چیست؟

[ad_1]

دانشمندان عقیده دارند تا سال 2050، چشم‌انداز کشاورزی جهان بسیار متفاوت از زمان حال خواهد بود. تا سال 2050، جمعیت کره زمین به حدود ده میلیون نفر می‌رسد – جمعیت سیاره ما 8 میلیون نفر است. افزایش جمعیت معناست که باید غذای بیشتری وجود داشته باشد تا انسان‌ها از آن تغذیه کنند. اما تحقیقات نشان می‌دهند تغییر می کند اقلیم علت تغییر محل تامین غذاهای مرسوم می شود. درحال حاضر، گرم شدن کره زمین به غذاهایی که در نواحی گرمسیری رشد می کنند، این اجازه را می دهد تا بیشتر در سمت نواحی شمالی رشد کنند – امری که تا پیش از این مشاهده نشده بود. به عنوان مثال مرکبات در گرجستان و آووکادو در جزیره سیسیل ایتالیا رشد می‌کنند.

«مایکل هافمن»، نویسنده کتابی که اخیرا منتشر شده است، میگوید: «کافیست در اینترنت به جستجوی غذای مورد علاقه خود بپردازید و سپس بررسی کنید که مواد اولیه آن در چه ناحیه ای رشد کنند. متوجه شد که تغییرات آب و هوا بر غذای موردی شما تأثیرگذار است. »

در یک مطالعه جدید که در مجله «PLOS One» منتشر شد، تغییرات آب و هوا بر روی شرایط رشد سه خوراکی محبوب – قهوه، بادام هندی و آووکادو – در سی سال آینده مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق نتایج پیچیده و عجیب را برای دانش به تصویر کشیده است.

از میان سه محصول، قهوه بیشتر از همه تحت تأثیر گرمایش زمین قرار می‌گیرند. در این مطالعه مشخص شد میزان رشد قهوه تا سال 2050 در مناطقی که اکنون رشد می‌کند، بسیار می‌یابد. برای بادام هندی و آووکادو نتایج پیچیده‌تر بود. برخی از مناطق کاهش رشد محصول را تا سال 2050 تجربه می کنند، چرا که برخی مناطق دیگر مانند کشورهای دیگر ایالات متحده شرایط مساعدتری برای پرورش بادام هندی و آووکادو خواهند داشت.

این تحقیق را می توانم ادامه تحقیق پیشین با موضوع قهوه مضر تغییرات آب و بر دانه های دانست. در مطالعه جدید، انواع مختلفی از عوامل تأثیرگذار بر تغییر PH و بافت خاک با بارندگی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است همچنین در این تحقیق برای اولین بار تغییر رشد بادام هندی و آووکادو بررسی شده است.

ولن،گی‌ به عبارت دیگر، این گیاه با شرایط وفق پیدا خواهد کرد. دانش واکش تر و در مناطق، مانند ایالت جورجیا و سیسیل، گونه‌های کاملاً جدید دا حال کشت هستند. اما باید مطمئن بود که حجم این محصولات را به میزان نیاز در سطح کره زمین به دست آوریم. ما باید از این نکته آگاه باشیم که امکان رشد میکول در مناطق دیگر وجود ندارد

مدل‌سازی تولید محصولات تولید بر تغییرات اقلیم

مطالعات مختلف به مدلسازی تغییرات آب و هوا بر محصولات پرسود مانند سویا، ذرت و گندم پرد اما گروتر عقیده دارد باید به سایر محصولات غذایی نیز نگاه ویژه داشته باشد – هر چند که آن ها در زندگی کمتر حضور دارند. بق گزارش سازمان کشاورزی، مزارع کوچک قادر هستند یک سوم غذای جهان را به صورت سنتی تولید کنند. س درک تغییرات آب و هوا بر تولید سه محصول این امر مهم است.

1.1 از این کره زمین تا حدود 1.1 درجه سلسیوس گرم شده است. این رقم، یک شوک گرمایی زیاد در گیاهانی است که باعث افزایش بلایای طبیعی می شود. تا سال 2100، جهان تا حدود 3 درجه سانتی‌گراد گرم خواهد شد. با نگاهی به 14 مدل مختلف طراحی شده توسط این رشته، تحقیقات پیش بینی شده که چگونه شرایط تحت تاثیر سه سناریو مختلف آب و هوایی تغییر می کند: 1- کاهش شدید میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای 1.6ه گرم شدن را تا 1.6 درجه سانتی‌گراد محدود می‌کند. 2- کاهش متوسط ​​میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای که گرم شدن را تا 2.4 درجه سانتی‌گراد محدود می‌کند. 3- گرمایش بیش از 4 درجه سانتیگراد که می‌توان آن را بدترین سناریو محتمل دانست.

گرمایش زمین

در بین سه محصول مورد مطالعه در این تحقیق، تأثیر قهوه بر تغییرات آب و هوایی بسیار تأثیرگذار است. تا سال 2050 در هر سه سناریو مشخص شده، تعداد مناطقی که مناسب‌ترین منطقه هستند این کاهش در درجه اول نتیجه افزایش سالانه در تولید قهوه مانند برزیل، ویتنام، اندون

برای بادام هندی، شرایط متفاوت است. در مناطق مناطق بسیار کاهش می یابد. به عنوان مثال، دریقای جنوبی پیش بینی می‌شود 55 درصد از زمین‌هایی که اکنون برای کشت این محصول مناسب هستند. اگر لازم باشد برای جلوگیری از گرمایش کره زمین صورت نگیرد، این رقم افزایش را نیز تجربه خواهد کرد. با اینحال، به طور کلی پیشبینی می شود که میزان زمین های مناسب برای رشد بادام هندی به لطف زمستان های گرمتر در عرض های جغرافیایی بالاتر و پایین تر مانند ایالات متحده آمریکا، آرژانتین و استرالیا تا 17 درصد در سراسر جهان افزایش می یابد.

ووکادوها نیز که در جنگل‌های بارانی رشد می‌کنند، نتایج مشابهی را نشان می‌دهند. آب و هوای گرم‌تر می‌تواند بیشتر را در خود نگه دارد. بدین ترتیب میزان بارندگی افزایش می‌یابد و بدین ترتیب پیش‌بینی می‌شود که مناطق گرم‌تر تا سال 2050 باران بیشتر شود. تخمین زده می‌شود مناطق مناسب برای پرورش آووکادو در حدود 14 تا 41 درصد اما از سوی دیگر، میزان مناطق مناسب برای کشت این محصول در سایر نقاط کره زمین در حدود 12 تا 20 درصد افزایش می‌یابد.

مکزیک که اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آووکادو در دنیاست، به شرایط مناسب برای کشت احصن محصول. به صورتی که افزایش گازهای گلخانه‌ای باعث افزایش تولید 66 تا 87 درصد آووکادو در این کشور می‌شود.

نتایج این مطالعه با آنچه «پم ناکس» اقلیم‌شناس کشاورز در دانشگاه جورجیا تجربه کرده است، تطابق دارد. او می‌گوید: «تولیدکنندگان مواد غذایی درحال رشد مواد غذایی هستند که با تغییرات آب و هوای سازگاری بیشتر می‌شوند. کشاورزان در حال حاضر در جنوب شرقی ایالات متحده دست به کشت محصولاتی مانند زیتون زده اند. »

تطبیق با آینده

از سوی دیگر، از سوی دیگر به عنوان مثال، باید بررسی کرد که این گرم چه تاثیری بر عفت کشاورزی، نوع و میزان آن دارد. به صورت طبیعی فرض می‌شود که باعث کاهش محصولات کشاورزی شود. اما از سوی دیگر تعداد شکارچیان نیز خواهد یافت. مناطقی که برخی مناطق از نظر کشاورزی ضعیف خواهند شد، در برخی مناطق دیگر کشاورزی نیز رشد خواهند کرد.

تغییرات آب و هوا

هافمن که مدیر اجرایی سابق موسسه راه حلهای هوشمند آب و هوایی «کرنل» بود، ادامه می دهد: «آنچه واضح است که یک محصول خاص می تواند مخربی بر سطح محلی داشته باشد. این پدیده را می‌توان به تعطیلی یک کارخانه محلی و بیکار شدن ساکنان آن منطقه دانست. اما در این مطالعه مشخص می‌شود که برای کمک به خانواده برای تطبیق با تغییراتی که در آینده ایجاد می‌شود، سازندگان مواد غذایی باید با روش‌های مختلف آشنا شوند و از محصولات متنوع برای شرایط بهداشتی کشاورزی خود استفاده کنند. آن‌ها باید تلاش کنند تا خاک را سالم نگه دارند و گونه‌های مقاوم به تغییرات آب و هوایی را انجام دهند.»

چارلز برومر مدیر مرکز اصلاح نباتات در شگالیفرنیا این کار ممکن است سال‌ها طول بکشد. اصلاح ممکن است با سرعت تغییرات اقلیمی همگام نباشد. اگر گرما شدیدتر و مکرتر شوند، حتی گیاهانی که نسبت به گرما مقاومت خوبی دارند، آسیب پذیرند. اما باید به این روش نیز به عنوان یک راه حل جدید فکر کنیم. »

در این راستا، می‌توان با پیش‌بینی شرایط گروتر می‌گوید: «مدل‌سازی چنین تغییراتی و تأثیرات آن بر کشاورزی از افزایش در صنعت غذایی برخوررر است. ما در این تحقیق تنها بر سه نوع ماده غذایی غذایی

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق