بهترین جاذبه های گردشگری نیوزلند

[ad_1]

طبیعت نیوزلند با زیبایی بی‌نظیر و غیرعادی خود محل ساخت فیلم‌های زیادی بوده است. ایده منطقه کوچکی از جهان را می توان یافت که این همه شگفت انگیزهای طبیعی خیره کننده را یک جا در خود گردآورد. قله های پوشیده از برف، خلیج های درخشان، یخچال های طبیعی، جنگل های بارانی، آبدره ها و رودخانه های مملو از ماهی هایی از جمله گنجینه هایی هستند که می توانید در سفر به نیوزیلند آنها را کشف کنید.

نیوزیلند به لطف جغرافیای خود، هم‌چنین یک نقطه‌ی جذاب برای ورزش‌هایی است که آدرنالین باعث ایجاد آن می‌شود. قایقرانی در آبهای سفید، قایق سواری با جت، هلی اسکی، چتربازی، پیادهروی و دوچرخه سواری در کوهستان، بخشی از ماجراجویی هایی است که می توانید در محیط های فضای باز نیوزیلند انجام دهید و تفریحی که این هیجانات را تکمیل می کند، بانجی جامپینگ است زیرا که این . ور مرکز یکی از بلندترین پرشهای بانجی در جهان است. در اینجا به برخی از جاذبه های گردشگری عالی نیوزیلند اشاره می کنیم.

پارک ملی فیورلند و میلفورد ساوند

پارک ملی فیورلند، یک مکان میراث جهانی است که برخی از دیدنی‌ترین مناظر کشور را در خود جای داده است. ال‌های طبیعی و آبدره‌های معروف میلفورد و دسکی از دیدنی‌های این منطقه‌ی توریستی طبیعی در نیوزیلند است. بازدیدکنندگان در اینجا می‌توانند آبشارهای فوران، جزایر زیبا، جگ‌ یای تعجب نیست که این پارک بهشتی برای کوهنوردان به شماره می‌آید. شاا با کر پ

خلیج جزایر

خلیج زیبای جزایر یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات در نیوزیلند است که با سه ساعت رانندگی از اوکلند می‌توانم. در اینجا بیش از 144 جزیره در خلیج پراکنده است که آن را به تفریحگاهی برای قایقرانی و ماهیگیری ورزشی تبدیل کرده است. با خرید بلیط هواپیما خارجی به خلیج جزایر بروید و در امتداد ساحل کایاک سواری کنید، مسیرهای جزیره های را پیاده کنید، در خلیج های خلوت شنا کنید، کیپ برت و صخره های معروف را ببینید و در جنگل های نیمهگرمسیری کاوش کنید.

کوئینزتاون

کوئینزتاون پایتخت ماجراجویی نیوزیلند است. بانجی جامپینگ، سوار شدن بر قایقهای جت، قایق سواری رفتینگ در آبهای سفید، پاراگلایدر، صخرهنوردی، دوچرخه سواری در کوهستان و اسکی تنها برخی از کارهایی هستند که آدرنالین شما را تا حد ممکن بالا می برند. بازدیدکنندگان هم‌چنین می‌توانند مناظر خیره‌کننده‌های کوهستانی را در مسیرهای کوه‌نوردی سبک کشف کنند. کوئیئی لت شما با سفر به منطقه مرکزی اوتاگو می‌توانید شهرهای طلا و مناظر فیلم‌های ارباب حلقه‌ها را ببینید.

دریاچه‌ی تاوپو و پارک ملی تونگارو

پارک ملی تونگریرو تنها چند کیلومتر با بزرگ‌ترین دریاچه نیوزیلند به نام تاوپو، فاصله دارد. این پارک به دلیل یک میراث جهانی است: یکی از ویژگی‌های آتشفشانی تماشایی‌اش و له‌های آتشفشانی تونگاریرو، ناروهوی و بخشی از روپیهو در سال 1887 توسط رئیس مائوری به مردم نیوزیلند اهدا شد. پارک ملی تونگارو، که یکی از قدیمی ترین پارک های ملی جهان است، سرزمینی با زیبایی چشمگیر، با آتشفشان های سربه فلک کشیده، دریاچه های فیروزهای، فلات های خشک، مراتع زیب و چشمه های آب گرم است. گذرگاه آلپین تونگاریرو در اینجا یکی از پرطرفدارترین بخش‌های پارک است.

روتوروا

روتوروا یکی از فعال‌ترین مناطق گرمایشی زمین در جهان است. اینجا سرزمینی است که زمین در آن صحبت می کند. حوضچه های گویان، آبفشان های پرسروصدا، دهانه های آتشفشانی و چشمه ها. گردشگران می توانند با پیاده روی در این منطقه، شگفتی های زمین را تماشا کنند، در چشمه های آب معدنی غوطهور می شوند و در حین بازدید از جاذبه های جالب، از تاریخ و فرهنگ غنی مائوری نیز آگاهی یابند. علاقه مندان به ماجرای کارهای زیادی برای انجام می دهند. پرواز بر فراز آسمان، دوچرخه سواری در کوهستان، ماهیگیری و ورود به زمین اسکی کوه رواپهو از جمله های

یخچالهای طبیعی فاکس و فرانتس یوزف

یخچالهای فرانتس یوزف و فاکس در دسته بهترین یخچالهای طبیعی جهان قرار میگیرند ده ق. این جاذبه‌های گردشگری در پارک ملی تماشایی وستلند تایی پوئتینی قرار دارند. پیاده‌روی با راهنما به مناظر یخ‌زده یا غارها و قله‌های یخی در پای یخچال‌های طبیعی بسیار تماشایی است. هواپیماها و هلیکوپترها بازدیدکنندگان را به بالای این یخچال‌های بزرگ می‌برند.

پارک ملی آبل تاسمان

مسیر ساحلی آب تاسمان در پارک ملی آب تاسمان یکی از مسیرهای عالی پیاده‌روی‌ بزرگ در نیوزلند است. این مسیر خوش منظره‌ای ۵۱ کیلومتری در امتداد دریای درخشان تاسمان واقع شده است. گردشگران در طول مسیر می‌توانند در خلیج‌های خلوت غواصی یا کایاک سواری کنند. در اینجا برای دیدن فوک‌های خزدار، دلفین‌ها، پنگوئن‌ها و انواع مختلفی از پرندگان شما ارائه می‌شود. با پیاده‌روی در میان جنگل‌های خنک طبیعت را احساس کنید و از مناظر پانوراما از صخره‌های ناهموار ست.

پارک ملی آئوراکی

بلندترین قله‌های نیوزلند بر فراز مناظر کوهستانی پارک ملی آئوراکی، پارک بیش از 40 درصد از این پارک پوشیده از یخچالهای طبیعی و بلندترین یخچال در میان آنها، یخچال تاسمان، در داخل مرزهای آن قرار دارد که این مکان را به مقصدی برتر برای کوهنوردی تبدیل می کند. دوستداران طبیعت از تنوع گیاهان و جانوران با بیش از 300 گونه گیاه و 40 گونه پرنده شگفت‌زده می‌شوند. برای اولین بار

ناپیر ، خلیج هاوک

منطقه‌ی آفتابی خلیج هاوک، به خاطر غذاهای لذیذ و معماری‌اش معروف است. این منطقه پس از زلزله‌های قدرتمندی که شهر را در سال 1931 ویران کرد، به سبک اسپانیایی بازسازی شد. بازدیدهای دیدنی این ساختمان‌های هنری یکی از تفریحات این منطقه است. در امتداد تفرجگاه ساحلی، مجسمه‌ای معروف شهر از اساطیر مائوری قرار دارد. ناپیر همچنین مکانی عالی برای غذاخوری است. رستوران‌های لذیذ اینجا در استفاده از محصولات تازه‌ای در منطقه تخصص دارند و شهر میزبان بازارهای محبوب کشاورزان هستند

اوکلند

اوکلند، شهر بادبان‌ها، با داشتن دو بندر درخشان، بزرگ‌ترین شهر نیوزیلند است. سواحل ماسهای سیاه، مسیرهای پیادهروی در جنگلهای بارانی، خلیجهای زیبا، جزایر و آتشفشانهای اطراف شهر همگی از جاذبههای گردشگری این شهر بینظیر به شماره میآیند که آن را به پایگاهی عالی برای سفرهای یک روزه و ماجراجوییهای بیابانی تبدیل کردهاند. گردشگران می توانند با رزرو هتل خارجی در شهر اوکلند، از برج 328 متری آسمان دیدن کنند و مناظر فوق العاده را در سراسر شهر و مناطق داخلی کشور مشاهده کنند.

بهترین جاذبه های گردشگری نیوزلند

شبه‌جزیره‌ای کوروماندل

درست در آن سوی اوکلند، شبه‌جزیره‌ای ناهموار کوروماندل دنیایی به دور از شلوغی شهر است. یوه‌های پوشیده از جنگل‌های بومی، فرصت‌های عالی برای کوهنوردی و تماشاگران را می‌دهند. از دیگر کارهای سرگرم کننده برای گردشگران می توان در سواحل طلایی، کایاکسواری و غواصی در دریا و بازدید از گالری ها و استودیوهای متعدد اشاره کرد.

کایکورا

علاقه‌مندان به حیات وحش و پرندگان و هم‌چنین علاقه‌مندان به غذاهای دریایی، در دهکده‌ای ساحلی جذاب کایکورا لذت بردن کایکور کک علاوه بر آن، گردشگران ممکن است فوک‌های خزدار، دلفین‌ها و آسیب‌های زیادی از پرندگان مانند آلباتروس باب هستند.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما