برنلی 0 – 4 چلسی ; توفان تیم توخل در نیمه دوم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813842 |
14 اسفند 1400 ساعت 20:21 |
1,834 بازدید |

1
دیدگاه

یلسی با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم با چهار گل برنلی را مغلوب کرد.

به گزارش “ورزش سه” چلسی که در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی در خانه برنلی نداشت، در 45 دقیقه بسیار خوب ظاهر شد و در نهایت نتیجه با نتیجه پرگل 0-4 از سد حریف خود عبور کرد.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 14 و روی ارسال زمینی سائول نیگز که فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما تیلور با جایگیری دقیق خود اجازه گلزنی به ریس جیمز را نداد.

لحظاتی بعد لنون روی یک و دو با رابرتس در مرکز جریمه چلسی صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد، اما ضربه او را تیاگو سیلوا در نزدیکی خط دروازه دور کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

در اواسط نیمه اول و روی پاس اشتباه انگولو کانته بود که لنون توپ ربایی کرده و فرصت خوبی را برای گلزنی وستوود ارائه کرد، اما ضربه این بازیکن واقعی نبود و از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق روی دروازه دو تیم رخ نداد و بازی با همان تساوی بدون گل در نیمه اول تمام شد.

اما چلسی در نیمه دوم توفانی ظاهر شد و در همان دقیقه 47 به گل اول رسید. ریس جیمز در سمت راست محل قرار گرفته و از زاویه ای بسته و با ار

سه دقیقه بعد از چلسی به گل دوم دست یافت. روی ارسال خوب کریستین پولیسیچ از سمت راست به که کای هاورتز
55ملات چلسی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 55 باز هم به گل رسید. ارسال زمینی ریس جیمز در دهانه دروازه با ضربه کای هاورتز همراه شد و این ستاره آلمانی گل سوم را نیز

دقایقی بعد از چلسی باز هم به گل دست یافت. روی ارسال سائول و اشتباه عجیب تارکوفسکی در

از سوی دیگر، از سوی دیگر

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما