با این نکات ساده، قطعات یدکی سراتو سایپا خود را متحول کنید

[arpw limit=”10″]

لوازم یدکی سراتو ضمان

اکثر تقویتیها و ضربه گیرهای سپر از جنس (پلاستیک، فلز، فوم) میباشند. مانطور که اشاره کردیم سپر عقب خودرو شامل قطعاتی از قبیل فلاپ سپر ، فوم سپر ، دیاق سپر ، سنسور ، کشویی سپر کیا سراتو و … سپر جلو، سپر عقب، قاب پلاک، جلو پنجره و غیره از جمله محصولات این شرکتها میباشند که در خط تولید خودروهای داخلی از آنها استفاده می شود. طراحی داخلی این ماشین جذاب و تمامی اجزا با هم هماهنگی دارد ولی کیفیت مونتاژی آن پایین تر می باشد. این خودروی شاسیبلند جمعوجور، ۲۲۷ نیوتنمتر گشتاور نیز تولید میکند که بهواسطه دو دیفرانسیل، قابل انتقال به سمت تمامی چرخها خواهد بود. آن ها این کار را به چند دلیل انجام میدهند؛ که شامل دلایل زیر میباشد. در واقع دیفیوزر (Diffuser) یکی از اجزای آیرودینامیکی خودرو میباشد که در قسمت عقب خودرو و زیر سپر عقب نصب میشود. اولین سپر در سال ۱۸۹۷ توسط یک شرکت خودروساز کشور چـِکُسْلُواکی ساخته شد. کمک فنرهای جلوی این خودرو توسط یک شرکت چینی – کره ای به نام اویمکس تولید می شوند و در هر سمت چپ یا راست، با بودجه ۱ میلیون تومانی قابل تعویض هستند.

کوئل جریان با ولتاژ های پایین را از باتری اتومبیلی که 12 ولت است میگیرد و آن را تبدیل به هزارات ولت میکند، بله درست خواندید هزاران ولت، چون برای ایجاد جرقه الکتریکی در شمع خودرو، برای احتراق در محفظه سیلندر کافی باشد، همینطور اگر کوئل خودرویی خراب باشد یا خوب کار نکند، سوخت موتور با مشکل مواجه میشود. کوئل یا کویل یکی از اجزای اصلی لوازم یدکی کیا، در خودروی کیا سراتو کوپه میباشد که وظیفه برق رسانی برای شمع های موتور را بر عهده دارد، که در هر خودرویی شکل کوئل ها متفاوت است. شایان ذکر است که بسیاری از تجهیزات و کالاهای وارداتی به ایران از مبدأ غیرامریکا، دارای سطحی از وابستگی به اقتصاد یا صنعت امریکا هستند. در نتیجه میتوان عنوان کرد که برخلاف مانده سپردههای بانکی، به میزان رشد ماهانه مانده تسهیلات افزوده شده است. این فروشگاه به عنوان مرجع تخصصی فروش موتور استوک، نو، فابریک، دست دوم و شرکتی، سفارش های شما را در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسانید. تعهد و تمرکز خودروهای کیا بر روی کیفیت محصولات تولید شده به حدی است که در سال ۲۰۲۰ توسط مؤسسه جی دی پاورز آمریکا به عنوان با کیفیت ترین برندهای خودروساز جهان معرفی شد.

می باشد که فروشگاه کیا 110 مرکز خرید قطعا بعنوان تخصصی ترین فروشگاه تامین قطعات یدکی سراتو سایپایی و سراتو YD تمامی قطعات را با برندهای مختلف و قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان می گذارد. در راستای همکاری با شرکت های ارائه دهنده لوازم یدکی، به شما تضمین خواهیم کرد که تمامی محصولات لوازم یدکی هیوندای ، کیا و مزدا اصلی و بهترین کیفیت را دارا هستند. اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری عملکرد دینام را بررسی کنیم، باید گفت که آرمیچر موجود در دینام بهوسیله چرخش در مدار مغناطیسی تولید برق کرده که این نیرو توسط ذغالهای موجود در دینام جمعآوری میشود و به این ترتیب خروجیهای دینام خودرو قادر به ارائه جریان لازم به قطعات الکتریکی خودرو خواهند بود. شکل و اندازه درب سوپاپ کیا سراتو کوپه کاملا وابسته به شکل و اندازه سطح پایین درب سوپاپ، شکل و اندازه سطح بالای سر سیلندر میباشد توجه داشته باشید، حتما در انتخاب قطعات موتوری و از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.

از دیگر وظایف واشر درب سوپاپ کیا سراتو کوپه جلوگیری از بیرون زدگی خروج و نشتی روغن، هنگام چرخش روغن در بالای سر سیلندر و محفظه سوپاپ به خارج میباشد. در سال ۱۹۶۸ جنرال موتورز با استفاده از تکنولوژی خاص پلاستیکهای رنگ شده سپری برای پونتیاک جی تی او (Pontiac GTO) تولید کرد که قادر بود بدون تغییر حالت ضربههای ناشی از تصادفات سبک را دفع کند. اما در سال ۱۹۰۱ این مخترع بریتانیایی (Frederick Simms ) بود که توانست سپری را تولید کند که قادر بود تا حدی تاثیرات ناشی از تصادف را کاهش دهد. اگرچه خرید لوازم یدکی کیا در ایران با مشکلاتی مواجه بود، اما تابان پارت توانست با واردات و توزیع لوازم یدکی اورجینال کیا و اصل، بازار لوازم یدکی کیا در تهران را احیا کند. محصولی متفاوت از کیا که در سال 2000 با اندازه ایی متوسط به بازار جهانی راه پیدا کرد و در 5 نسل توانست جایزه بهترین طراحی سال را از موسسه IF در 2016 در یافت کند. کیا سراتو نسل دوم در سال 2010 بخاطر ایمنی بالا از یک مؤسسه آمریکایی امتیاز قابل قبولی گرفته که این ایمنی در نمونه مونتاژ متفاوت است.

لوازم یدکی سراتو 8800

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع لوازم یدکی کیا کارنز و همچنین سایر خودرو ها می توانید از محصولات با کیفیت و منحصر به فرد فروشگاه طباطبائی استفاده کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید قطعات کیا و همچنین سایر خودرو ها باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت محصول می باشد. این در حالی است که در سال 1400 برای پاسخگویی بهتر به نیاز بازار داخل 8 محصول جدید توسط فولاد مبارکه طراحی و تولید شد. اين محصول يك خودرو ايده آل با امكانات كامل می باشد كه در كنار امكانات فوق العاده خود از مصرف سوخت 6/6 برای مدل دنده ای و 7/1 برای مدل اتومات خود بهره مند است. در زمان افزایش سرعت خودرو و در سرعتهای بالا در قسمت زیرین خودرو فشار هوای زیادی ایجاد می شود،که این فشار باعث میشود که پشت خودرو یا در اصل عقب خودرو به جهت بالا اعمال فشار کند که دقیقا همینجاست که خودرو کنترل اولیه و پایدار بودن خود را از دست میدهد و قسمت پشتی و عقب خودرو در جهت فشار هوا به سمت بالا میرود و باعث عدم پایداری اولیه در سرعتهای بالا و یا سر پیچهای تند میشود.

این امکانات رفاهی عبارتند از: کامپیوتر سفری، کروز کنترل، اتولایت، صفحه نمایش 7 اینچی با 6 بلندگو، صندلی چرم، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، سانروف، دنده پشت فرمان، تهویه مطبوع اتوماتیک و… سپر بخشی از بدنه یک خودرو است که در قسمت جلو و پشت آن قرار دارد. استفاده میشود. همچنین از پوششهای پلاستیکی برای تقویت قسمتهای استیل، فلزی، آلومینیومی سپر استفاده میشود. سراتو یکی دیگر از تولیدات شرکت کیا موتورز است که بعد از چند سال واردات به کشور، شرکت سایپا مونتاژ کرد. پمپ بنزین کامل سراتو 2000 توسط برند اصلی و کشور کره جنوبی ساخته شده که از جنس پلاستیک مقاوم و به رنگ سفید است. وجود پمپ کوچک روی مخزن به خاطر هدایت مایع از داخل مخزن به سمت مخزن شیشه شور است. مخزن شیشه شور حجم و میزان متفاوتی برای نگهداری مایعات دارد و جنس آن جوری طراحی شده که در مقابل وزن و سنگینی مایعات مقاوم باشد. منبع شیشه شور سراتو قطعه ای از جنس پلاستیک فشرده است که وظیفه نگهداری مایع شیشه شور برای پاکیزگی شیشه جلوی کیا سراتو دارد. نياز هاي انسان نيازهايي نامحدود است نياز هايي که هيچ زمان به انتها نميرسند و همواره انسان ها به دنبال رفع نياز هاي خود با استفاده از وسايل متنوع و گوناگون بوده اند.

لوازم یدکی سراتو تهران

با توجه به پیشرفت صنعت خودروسازی بیشتر تولید کنندگان خودرو سعی در طراحی و تولید سپری دارند که بتواند ویژگیهای زیر را داشته باشد. آینه های جانبی به خاطر اینکه به صورت بیرونی نصب می شوند بیشتر در خطر شکستن قرار دارند. عدم رعایت استانداردهای کیفیت کارخانه برای تقلب ، جان شما را در معرض خطر قرار می دهد. در این فروشگاه قیمت لنت ترمز براساس کیفیت تعیین شده و هیچ خبری از لنت ترمز تقلبی با قیمت بالا نیست!

هر دو قطعات اصل و تقلبی کار مشابهی را در اتومبیل انجام خواهند داد. این روزها به علت تورم حاکم در کشور و نرخ بالای کالاهایی وارداتی جنس تقلبی بسیار زیاد شده است، کیاسراتو نیز ب علت داشتن لوازم یدکی زیاد و تنوع در آنها به راحتی نمیتوان جنس مرغوب و باکیفیت اصل را در بازار پیدا کرد. شما همان ظاهر طراحی شده و هندلینگ را دریافت می کنید، و همان موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر غیر توربو غیر توربو که را 112 کیلو وات و 192 نیوتن متر به دست شما می دهد.موتور نیرو را به چرخ های جلو می فرستد و برای کمک به آن در آنجا می توانید از آن به راحتی استفاده کنید. رونق کسب و کارهای آنلاین سبب شده که خرید آسانتر شود ؛ اما موضوع مهم قابل اعتماد بودن فروشنده است. دینام کامل که یک موتور الکتریکی در خودرو است با استفاده از حرکت میل لنگ موتور در زمان روشن بودن اتومبیل، برق مورد نیاز خودرو را تولید میکند. دلیل این موضوع نیز این است که این قطعات غیراصل به جای قطعات اصلی به مشتری فروخته میشوند.

بنابراین یکی از محبوبترین اتومبیلها در میان ایرانیان هستند.یکی از دغدغههای استفاده از ماشینهای خارجی، تأمین قطعات آنها است. یکی دیگر از مشکلاتی که سپرهای فلزی داشتند این بود که آن ها قادر نبودند تا نیروی وارده از ضربه را به خوبی جذب کنند و در نتیجه نیرو به بدنه خودرو منتقل میشد. در حقیقت این آمارها نشان میدهد که در خرداد ماه ۲۲۳ هزار میلیارد تومان بهعنوان کسری قانونی سپردهها نزد بانک مرکزی قرار دارد. فروش قطعات و لوازم یدکی لیفان 620 در تهران ، سنندج ، کرج ، قم ، اصفهان ، شیراز ، استان فارس ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد ، مشهد ، کرمانشاه ، تبریز ، ارومیه ، اراک ، استان مرکزی ، بندر عباس ، البرز ، سمنان ، گیلان ، بجنورد ، مازندران ، کرمان ، رشت ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، کردستان ، قزوین ، اهواز ، خوزستان ، بجنورد ، عسلویه ، لرستان ، بندر ماهشهر ، بندر بوشهر ، آذربایجان شرقی ، گرگان ، استان گلستان ، هرمزگان ، زاهدان ، شهرکرد ، همدان ، اردبیل ، آذربایجان غربی، ایلام و سایر استان و شهرهای ایران.

نمایندگی لوازم یدکی کیا سراتو

شما می تواین این سپر را به همراه سایر لوازم جانبی کیا سراتو YD از فروشگاه ما سفارش دهید. در سال ۱۹۷۱ شرکت رنو از این سپر پلاستیکی در رنو ۵ استفاده کرد. لیست برندگان پیش فروش گسترده محصولات سایپا از عید قربان تا عید غدیر همکاری خودروسازان با صنایع دفاع وابستگی به خارج را کاهش میدهد قرعهکشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش کوییک.آر سایپا انجام شد ۱۴ درصد افزایش تولید و ۳۰ درصد افزایش تحویل خودرو به مشتریان سهم بزرگ سایپا در بومی سازی صنعت خودرو فروش فوق العاده و پیش فروش «کوییک آر» با شرایط جدید خودروهای آنلاین سایپا در راهند سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است استفاده از فناوری خودرو متصل برای اولینبار در صنعت خودرو کشور تأثیر آزادسازی قیمت خودرو بر سودآوری سایپا، پارس خودرو و زامیاد افزایش ۲۵ درصدی تحویل محصولات سایپا به مشتریان راهی که سایپا در سالهای سخت ساخت تفاهم و توافق با مشتریان معترض، جایگزین رسیدگی قضائی می شود تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید در شرکت سایپادیزل حمایت قوه قضائیه از تمام واحدهای صنعتی و تولیدی مجلس حامی تقویت صنعت خودروی کشور است امضای تفاهم نامه همکاری گروه سایپا و بانک پارسیان تلاش سایپا برای تامین قطعات خودرو در داخل ستودنی است شاهینسواران در مورد این خودرو چه می گویند؟

در مورد این لوازم یدکی سراتو باید گفت مدل پارس با دستیابی به استاندارد های سخت گیرانه اروپایی، ترمز سریع و به موقع را به شما اطمینان می دهد. در اغلب شهرهای کشور، بازار فروش اختصاصی برای خرید لوازم یدکی کیا موتورز و بهطورکلی قطعات خودرو وجود دارد. چه عواملی بر قیمت قطعات موثر هستند؟ در مدل آپشنال آن تجهیزات رفاهی بیشتری طراحی شده و آن را گران قیمت تر می کند. سراتو در دو مدل 1.6 و 2 لیتری در بازار وجود دارد که دو لیتری بخاطر امکانات و تجهیزات بیشتر به سراتو آپشنال معروف است و طرفداران بیشتری دارد. همان گونه که در بخش مشخصات اشاره شد ، خودرو کیا سراتو در 4 نسخه به بازار کشور عرضه شده است که 2 نسخه دارای موتور با حجم 2 لیتر و 2 نسخه دیگر نیز دارای حجم 1.6 لیتری هستند که میزان مصرف سوخت ترکیبی سراتو در نسخه های 2 لیتری ، 7.9 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر و همچنین در نسخه 1.6 لیتری ، 6.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر می باشد و به همین دلیل نسخه 1.6 لیتری بیشتر مقرون به صرفه می باشد.

قیمت لوازم یدکی سراتو کوپه

اینکه با بودجه مشخص بتوانیم بهترین خودرو را که مطابق با نیازهایمان باشد و بعدا در هنگام فروش ما را به زحمت نیندازد، انتخاب کنیم؛ کار آسانی نیست و نیاز به صرف وقت و تحقیق درست دارد. عملکرد صحیح و درست این پمپ بنزین کامل، تاثیر مستقیمی بر حرکت خودرو دارد که در صورت خراب شدن آن، خودرو دچار مشکل شده و روشن نمی شود. پمپ بنزین یکی از حیاتی ترین و ضروری ترین لوازم یدکی خودرو کیا سراتو محسوب می شود که محل قرارگیری آن در باک بنزین است. این جزو یکی از سازهای کلیدی سپر است که بـه جـذب انـرژی جنبشـی ناشـی از ضـربههـای بـزرگ کمـک کـرده، و مقاومت خمشی را در ضربههای کوچک تأمین میکند. بعد از این اختراع بود که چندیدن شرکت خودروساز تصمیم به نصب سپر در خودروهای خود کردهاند. پس در نظر داشته باشید که اگر پمپ بنزین بدرستی عمل نکرد، تمام قطعات فوق را بررسی و از سالم بودن آنها مطمئن شوید. پمپ بنزین کامل سراتو 2000 اصلی با شماره فنی 311101m500-DS وظیفه ی پمپاژ بنزین به موتور خودرو را بر عهده دارد.

درب های جانبی خودرو ، وظیفه محافظت از سرنشینان را دارد و در قسمت های داخلی درب با لوله های فولادی جهت تقویت اضافه شده است . قسمت داخلی درب ، محل قرارگیری انواع لوازم یدکی خودرو سراتو و قطعات و لوازم برقی خودرو شامل سیم ها و سوکت های آن ، اعم از مدار شیشه بالابر و قفل مرکزی و … طبیعتا این خودرو در حال رشد است اما به طرز دلپذیری: پایین تر، طولانی تر و باریک تر از گذشته شده است و فضای داخلی آن نیز بزرگ تر به نظر می رسد. سه نسل از این خودرو تا به امروز تولید شده است. معمـولاً سپر جلوی خودروهای مدرن، شامل سه جزء اصـلی اسـت که به ترتیب پیشانی، جاذب و تیر سپر نامیده میشوند. به طور کل مراحل رنگ آمیزی سپر خودرو شامل مراحل زیر میشود. در زیر لینک لوازم یدکی خودروهای ساخت شرکت سایپا را میتوانید مشاهده کنید. در سال 1986 و با همکاری شرکت فورد، کیا موتورز مبادرت به ساخت برخی ﺍز مدلهای مزدا مانند مزدا فامیلا هم برﺍی بازﺍر دﺍخلی و هم برﺍی بازﺍر خارجی (جهت صادرات) نمود.

لوازم یدکی سراتو حراج

این گارانتی به نوعی مانند یک تضمین برای فروش این لوازم عمل میکنند. بیشه ای معاون بازرسی سازمان صمت گفت: عرضه کنندگان لوازم یدکی باید هنگام خرید از تولید کننده به شناسه و کد رهگیری آن توجه کنند. کد فنی این قطعه ۷۶۰۰۳A7000 است. رنگآمیزی این قطعه کاملاً فابریک بوده و نوع رنگ آن مشکی با کد رنگ ABP می باشد. لکن این مورد در قطعات بدنه متفاوت است و چون قطعات بدنه در صورت داشتن ظاهری سالم تفاوتی با قطعه نو ندارد.

حوادث نیز در ضرورت یافتن خرید قطعات و لوازم یدکی برای خودروها نقش مهمی دارند. فرداد تجارت کسری با 15 سال سابقه در فروش لوازم یدکی کیا و هیوندا در خدمت شما عزیزان می باشد . تهیه و توزیع قطعات اصلی و با کیفیت گروه خودروهای کیا و هیوندا و گروه خودرو سازی سایپا و ایران خودرو. کاهش کیفیت سراتو از یک طرف و افزایش قیمت انواع خودرو از طرف دیگر باعث شده هزینه تعمیر و قیمت قطعات یدکی این خودرو افزایش یابد در چنین مواقعی خرید بیمه بدنه سراتو اقدامی است که به کمک دارندگان این خودرو میآید و خسارتهای مالی خودرو آنها را جبران میکند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که سپرهای پلاستیکی در مقایسه با سپرهای فـایبر گلاس و فلزی آبکاری شده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند دلیل این امر هم ارزان بودن مواد اولیه و همچنین ساده بودن فرآیند تولید آن است. نمای کناری سراتو کاملا ساده است و تنها چیزی که به چشم می خورد درهای بزرگ آن می باشد. کیا سراتو ازدسته خودروهایی که در کلاس های سدان و کوپه و هاچ بک در ابتدا، بصورت وارداتی و سپس توسط شرکت خودروسازی سایپا در دو مدل اتومات و دنده ایی با موتور های 1600 و 2000 مونتاژ و تولید گردید .از سال 2003 در کمپانی کیا موتورز، که یک شرکت کره ایی است در سه نسل تولید شد و سه سال طول کشید وارد بازار داخلی شود.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما