باشگاه مشتریان حسابداری پویان

باید به فکر برون سپاری عملیاتی باشید که هزینه‌های آنها از کنترل خارج می‌شود. بخش‌هایی که معمولا از کنترل خارج می‌شوند و قسمت‌هایی که مدیریت ضعیفی دارند، گزینه‌های اول برون سپاری هستند. علاوه‌ بر این شرکتی که کار را به آن برون سپاری می‌کنید می‌تواند توانایی‌ های مدیریتی شرکت شما را بهبود ببخشد.

عارضه یابی و ارزیابی شاخص های عملکرد( KPI )شاخص اساسی عملکرد یا همان (Key Performance Indicator (KPI پارامتر قابل اندازه گیری است که جهت سنجش عملکرد بخشی از سازمان استفاده می شود و این مهم توسط متخصصین شرکت ما انجام می شود. کارشناسان خبرهٔ ما گرد هم می‌آیند تا بهترین راهکارها و ایده‌ها را به شما ارائه کنند. درواقع نیاز به وجود حسابدار از زمانی در بشر احساس شد، که نخستین معاملات و مبادلات به جود آمد.

کسب و کارهایی که به ما اعتماد کرده اند

برای مثال بخش فناوری اطلاعاتی که پروژه‌های بسیار زیادی دارد، اما افراد و بودجه‌ی کافی برای همکاری با سازمان را ندارد. یک قرارداد برون سپاری، مدیریت را مجبور می‌کند نیازهای‌شان را اولویت‌بندی کند و کنترل این بخش را دوباره در دست بگیرد. چرخه حساب دارای کادری خبره شامل اساتید ، مشاورین و پرسنل اجرای حرفه ای با بیش از ۱۵ سال تجربه کاری و آشنا به قوانین و تحولات در حوزه های حسابداری، حسابرسی و مالیاتی می باشد. حسابداری و اسناد مالی مودیان در زمان های مقرر و با توجه به تصمیم سازمان مالیاتی مورد حسابرسی و رسیدگی مالیاتی قرار می گیرند. شرکت سیستم حساب در این امور شما را یاری خواهد کرد و از برگ تشخیص و قطعی مشتری گرامی در صورت نیاز از عملکرد اظهاری شرکت نزد سازمان امور مالیاتی و سایر سازمان های ذی ربط دفاع خواهد کرد.

  • شما می‌توانید بسیاری از دغدغه‌های حسابداری خود را برطرف کنید و با خیالی آسوده امور حسابداری خود را به متخصصان شرکت حسابداری ازتا بسپارید.
  • در این فن پرکاربرد، همه رویدادهای مالی یک مجموعه پس از ثبت در اسناد حسابداریشان به این دفترها وارد شده و به شرح تبادلاتی که در یک روز صورت گرفته است می‌پردازد.
  • در مطالب قبل درباره فواید کار با شرکت حسابداری و خدمات شرکت حسابداری و مالیاتی صحبت کردیم.
  • با برون سپاری خدمات مالی و حسابداری، مشکلات و هزینه‌های استخدام کارکنان برای انجام امور مالی مجموعه به صفر و حد اقل می‌رسد.
  • مهندسان شما توانایی لازم برای طراحی تجهیزات جدید و ارتقای آنها را ندارند.
  • خدماتی مثل زیر نظر گرفتن اسناد مالی، صورت‌های مالی به‌طور مداوم انجام می‌گیرد و مسائل مربوط به اظهارنامه مالیاتی نیز در زمان مقرر پیگیری می‌شود.

با برون سپاری خدمات مالی و حسابداری، مشکلات و هزینه‌های استخدام کارکنان برای انجام امور مالی مجموعه به صفر و حد اقل می‌رسد. شرکت حسابداری و حسابرسی دانا محاسب فکور از لحاظ تعداد پرسنل یکی از مؤسسات حسابرسی معتبر  در بخش خصوصی محسوب می شود. علاوه بر مدیران ارشد این مجموعه تعدادی از کارمندان ارشد این مؤسسه در انجمن حسابداران خبره ایران عضویت داشته و فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر میباشند . کارمندان ارشد مؤسسه دارای تخصص های عملی در زمینه های حسابرسی ، طراحی و تدوین و پیاده کردن سیستم های حسابداری مالی و صنعتی ، پیگیری مسائل مالیاتی و بیمه های اجتماعی، اصلاح حساب ، بررسیهای ویژه و بالاخره خدمات حسابداری می باشند.

شرکت حسابداری چه کاری انجام می‌دهد؟

بر این اساس متقاضیان می توانند از طرق زیر تا تاریخ ۲۰آبان جهت ثبت نام اقدام نموده تا مشمول تخفیفات ویژه دوره پایانی پاییزی شوند.افراد واجد شرایط می توانند فرم درخواست را تکمیل و جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ما مراجعه فرمایند. تا به الان قطار متوجه مزایای یک شرکت حسابداری و استفاده آن در مجموعه خود شده‌اید اما نکاتی در انتخاب یک شرکت حسابداری وجود دارد که اگر به آن‌ها به اندازه کافی توجه نشود می‌تواند منجر به عواقب جبران‌ ناپذیری شود. پروژه بزرگی قرار است انجام شود که نیاز به توانایی‌هایی دارد که افراد شما فاقد آنها هستند. با برون سپاری کار، افرادی به شرکت شما می‌آیند که توانایی‌های مورد نیازتان را دارند.

اما برخی موارد دیگر مانند تعداد خدمات تخصصی در این زمینه می تواند بر این انتخاب تاثیر بگذارد. چنانچه درباره قانون جدید سامانه مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی نیاز به دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات تکمیلی دارید؛ می‌توانید به صفحه سامانه مودیان مالیاتی مراجعه کنید. جهت مشاوره حسابرسی و مدیریت مالی می توانید  با شماره های زیر تماس بگیرید. در اصل حق بیمه شامل ۳۰ درصد از حقوق کارگران است که ۷ درصد آن توسط کارگر و مابقی یعنی ۲۳ درصد دیگر توسط کارفرما پرداخت می‌شود. سهم کارگر در پایان ماه از حقوق وی کسر می‌شود و سهم کارفرما نیز طی لیست بیمه پرسنل تعیین شده و در نهایت به حساب اداره بیمه واریز می‌شود.

شرکت حسابداری

برای پرداخت مالیات، اظهارنامه‌های مختلفی با توجه به شرایط کسب و کار و نحوه انجام آن، تنظیم می‌شود. یکی از اظهارنامه‌هایی که برای تعیین میزان مالیات بر درآمد باید تنظیم شود، اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرکت حسابداری بر روی لینک کلیک کنید و حقوقی است. بر اساس ماده ۹۵ مالیات‌های مستقیم، تمامی افراد حقیقی که دارای کسب و کار و درآمد هستند، موظف‌اند بر اساس سال مالی، عملکرد مالی خود را تنظیم کرده و به سازمان امور مالیاتی اعلام کنند.

ما با تحلیل وضعیت مالیاتی شما، طرحی دقیق در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید بار مالیاتی و میزان آن را همین حالا کاهش دهید. صدها کسب‌وکار کوچک و بزرگ از سال ۱۳۹۱ تا امروز به شرکت حسابداری ما اعتماد کرده‌اند. یعنی در زمینه‌های مختلف مالی، مالیاتی و… یک شرکت باید بتواند نیاز آن‌ها را برطرف کند. برخی از شرکت هایی که به شرکت حسابداری پرشین تکس اعتماد کرده و از خدمات حسابداری و حسابرسی پرشین تکس بهره مند شده اند. جهت مشاوره حسابرسی و مدیریت مالی و خدمات حسابداری می توانید  با شماره های زیر تماس بگیرید.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما