اینتل برای خودروهای آینده تراشه می‌سازد!

[ad_1]

فرارو-اینتل سازنده تراشه‌های کامپیوتری، در جستجوی بازار تراشه‌های خودرو نیز ورود می‌کند. این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که به خودروسازان در بروزرسانی کمک‌کننده‌های وسایل نقلیه خواهد کرد

به گزارش فرارو ، این سازنده تراشه در تلاش است تا از بازار نیمه هادی ها که به سرعت در حال رشد است، سود نقدی داشته باشد. برای اولین بار، روز اول

بازی خودروهای با پیشرفت هایی مانند فناوری خودران، ویژگی کمک خودروهای خودروهای ترم اضطراری خودکار، تراشه هایی که همه چیز را از فشار لاستیک های گرفته تا کنترل می کنند، نمایشگرهای داشبورد و سیستم های سرگرمی جذاب در حال تبدیل شدن به رایانه های چرخ روی هستند. اینتل در حال حاضر از طریق زیرمجموعه MobileEye خود در این بازار حضور پیدا کرده و سیستم‌های کمک راننده پیشرفته از طرف ایالات متحده بریتانیا و ایرلند شمالی:

اینتل برای خودروهای آینده تراشه می‌سازد!  // در حال ویرایش

اینتل در رویداد سالانه خود از یک چالش در مقابل رقبای خود انویدیا و کوالکام، رونمایی کرد. همچنین از تلاش های برای بهبود تراشه های گرافیکی رایانه شخصی، ادامه پیشرفت در ساخت عملیات تولید پردازنده های مشکل دار خود و انتظار ساخت سازهای با 1 تریلیون ترانزیستور تا پایان این دهه خبر داد. خودروها مدت‌هاست کک از طرف ایالات متحده بریتانیا. اینتل نیز قصد دارد در این مسیر حرکت کند و پلتفرم محاسباتی را برای خودروسازان ارائه دهد.

در مورد مقدار زیادی غذا، گلسجنگر، کک یک سال پیش به اینتل بازگشت، امیدوار است با سرعت بقدد به این پیشرفت، بعد از آن بیش از بیش از بیش از اولیم دهه مشکلات مدرن سازی، تراش های خود را بهبود بخشد. او حمله‌ای انفجاری برای تراشه‌های تقویت شده را عصر طلایی جدید برای صنعت می‌نامد. IFS به این معنی است که اینتل تراشه‌هایی را به غیر از محصولات خود برای شرکت‌های دیگر نیز می‌سازد. اینتل با خرید نرم افزار Tower Semiconductor به مبلغ 5.4 میلیارد دلار معامله کرده است.

ساخت تراشه برای دیگران به اندازه تجارت فعلی اینتل سودآور نیست، اما در برنامه های بزرگتر اینتل نقش دارد اینتل اگر بخواهد با دو شرکت بزرگ TSMC و سامسونگ در این زمینه رقابت کند، برای جبران سرمایه گذاری فوق العاده گران قیمت تجهیزات تراشه سازی نیاز به تولید تراشه درحجم انبوه دارد. IFS برای ارائه بخشی از آن حجم در نظر گرفته شده است. در صورت موفقیت IFS Gelsinger، اینتل می تواند تراشه هایی را حتی برای رقبایی مانند طراح تراشه گرافیکی و هوش مصنوعی Nvidia، طراح چیپ کامپیوتر و سرور AMD و طراح چیپ گوشی های هوشمند Qualcomm بسازد.

منبع: cnet

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما