ایجاد روابط با تجهیزات پزشکی

BMET ها که عمدتاً توسط بیمارستان ها به کار گرفته می شوند، افرادی هستند که مسئول نگهداری تجهیزات پزشکی یک مرکز هستند. از دست دادن بزرگ در بهره وری مرکز پزشکی شما نشانه مهمی است که زمان بهبود تجهیزات پزشکی شما فرا رسیده است. خرید ابزار خوب و سایر تجهیزات پزشکی به راحتی در این سرویس قابل دستیابی است تا مراقبت های پزشکی را به طور سالم انجام دهید. یک پزشک باید استفاده از ابزارهای زیر را تجویز کند که می‌توان آن‌ها را در بسیاری از مناطق به همراه داروخانه‌ها بدون نسخه خریداری کرد. در ارائه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مانند پیش آگهی و درمان، بیماران و پزشکان باید بدون اطلاع رسانی در برابر خطراتی که باعث آسیب شدید شود، ایمن نگه داشته شوند. طیف گسترده ای از روش های درمانی بدن را که برای کمک به درمان و پیشگیری از آسیب و بیماری طراحی شده اند، خریداری کنید.

Medical Equipment – آیا اندازه مهم است؟

برنامه پیشگیری و کنترل عفونت UPrevent ما که توسط نیروی کار منابع بالینی ما ایجاد شده است، یک منبع واحد برای ایجاد و تقویت یک برنامه پیشگیری از عفونت در مرکز شما است. اطلاعات استفاده عمومی DMEPOS و تغذیه تزریقی و داخلی (PEN) شامل برنامه‌های هزینه برای موارد مطمئنی است که عمدتاً بر اساس اطلاعات برنامه مناقصه رقابتی Medicare DMEPOS مطابق با بخش‌های 1834(a)(1)(F) و 1842 تنظیم شده است. (ث) (3) (ب) قانون. قانون تجهیزات پزشکی 2012 (قانون 737). کوالالامپور: Percetakan Nasional Malaysia Berhad (2012). پ.

شش چیز برای ابهام زدایی Medical Equipment

بریتانیا بیش از 70 پالت بانداژ، عصا، ویلچر و موارد دیگر را به غیرنظامیان مجروح در حملات روسیه در جنگ اوکراین اهدا می‌کند که به UK-Med، یک سازمان غیردولتی پزشکی خط مقدم اهدا می‌شود. که در آغاز جنگ روسیه/اوکراین اصلاح شد. تدارکات پزشکی برای قربانیان مبارزات اوکراین از ذخایر واکنش اضطراری وزارت امور خارجه، کشورهای مشترک المنافع و توسعه تامین می شود. و سومین کارآزمایی در سریلانکا در حال انجام است، جایی که پزشکان اولین کسانی بودند که پس از کمبود در یکی از بیمارستان‌های متعدد، بیشتر در نتیجه تصادف بازدیدکنندگان سایت- نه مبارزه، موفق شدند به سعیدی بروند. هنگامی که روسیه به اوکراین حمله کرد، محققان در امپریال کالج لندن در حال ایجاد فیکساتورهای خارجی با ارزش پایین و آسان برای کمک به افرادی در مناطقی مانند سریلانکا بودند، جایی که ابزارهای پزشکی به طور خلاصه در آن قرار دارند. به عنوان مثال، در سریلانکا، برای تصادفات بازدیدکنندگان جاده ای آزمایش می شود، که حدود 70 درصد شکستگی ها را در کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​تشکیل می دهد. هنگامی که بافت نرم همراه با استخوان بشدت شکسته می شود، فیکساتورهای خارجی اولین گام برای نگه داشتن شکستگی در پاها و بازوها در محل هستند – قبل از انجام عمل جراحی برای ترمیم قطعی استخوان ها.

ارزیابی بیمار گام مهمی در دوره فیزیوتراپی و توانبخشی است. شرکت های تامین مالی تجهیزات در حال انتقال یک گام رو به جلو در تامین بودجه برای انجام تحقیق و توسعه برای کاهش تهدید همه گیر در سراسر جهان هستند. رویه های پزشکی تمرکز و دقت دارند. اگر تجهیزات پزشکی معیوب یا قدیمی باشد، می‌تواند کار را سخت‌تر کند و فضای اضافی را برای خطا از بین ببرد. به شرکت اصلی تجهیزات پزشکی Pvt خوش آمدید. اگر کادر پزشکی در وارد کردن دستورات مشکل داشته باشد یا رابط به درستی کار نکند، ارتقاء تجهیزات بهترین کمک را به کارکنان خواهد داد و به کارکنان کمک می کند تا دانش بهتری داشته باشند. در Industrybuying، شما هر چیزی را در شرایط خوبی با بهترین هزینه به دست می آورید. تجهیزات درمانی برای ارائه کمک های پزشکی برای هر بیماری که نیاز به درمان دارد طراحی شده است.

هر مراقبت پزشکی نیاز به یک اتاق ضد عفونی دارد که منطقه را تمیز و سالم نگه می دارد. تعمیر و نگهداری، سرویس و یا بازسازی این تجهیزات به یک فرد ماهر نیاز دارد تا نیمه جایگزین یا معیوب را جدا و تعویض کند. ما تجهیزات ورزشی برای فیزیوتراپی را در یک جفت کلاس کاملاً متفاوت تقسیم بندی کرده ایم. چه شما یک مصرف کننده خانگی باشید که به دنبال تجهیزات PT فردی خود هستید یا متخصصی که به دنبال ارتقاء کالای توانبخشی خود هستید، ما برای شما روکش داده ایم. ما همه امکانات توانبخشی و ابزارهای بدن درمانی مورد نیاز برای دستیابی به بهترین نتایج بیمار را داریم. در موثرترین ابزارهای بدن درمانی برای استفاده خانگی و بالینی صرفه جویی کنید. 2 دسته اساسی از واحدهای اولتراسوند درمانی وجود دارد: دستگاه های سونوگرافی حرفه ای و دستگاه های اولتراسوند خانگی.

دستگاه های اولتراسوند تراپی امواج صوتی شفابخشی را منتشر می کنند که باعث ارتعاش و حرارت دادن به بافت های عضلانی آسیب می شود. هنگامی که ماشین‌ها برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، نیاز به تعمیرات مکرر دارند که بر تامین مالی تجهیزات پزشکی تاثیر می‌گذارد و هزینه بیشتری را برای مرکز پزشکی هزینه می‌کند. تجهیزات پزشکی برای بهره وری یک بیمارستان مهم هستند و اگر ماشین ها به تدریج کار کنند یا قابلیت های پردازش آن به اندازه کافی پاسخگو نباشد، بهره وری کاهش می یابد. اگر در یک سالن مجلل، آبگرم یا کلینیک پوست کار می کنید، قطعاً باید در مورد Oxitronix تصمیم بگیرید.

6 نکات نجات بخش درباره Medical Equipment

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ورود و مشاهده قیمت در ویترین نت لطفا از صفحه ما بخواهید.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما