انیمیشن روح; ارواح قدر زندگی را بهتر می دانند

[ad_1]

بهترین انتخاب ها: «روح» یکی از جدیدترین آثار ماجرایی، علمی، فانتزی، کمدی و موزیکال تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان با استعدادی به نام پیت دکتر، خالق انیمیشن In and Out، Up، Monster Company و … است. انیمیشن «روح» بدون شک بهترین نتیجه سال های اخیر دیزنی و پیکسار است.

روح

انیمیشن «روح» در 11 اکتبر در جشنواره فیلم لندن، بزرگترین رویداد ملی فیلم بریتانیا، به نمایش درآمد. این فیلم قرار بود در 25 دسامبر در سینماهای ایالات متحده اکران شود، اما بعداً به دلیل بیماری عروق کرونر قلب، استودیوی والت دیزنی پیکچرز تصمیم گرفت انیمیشن را به صورت دیجیتالی در همان روز در دیزنی استریم دیجیتالی کند. به مشترکین شما

روح

داستان انیمیشن «روح» داستان شخصیتی به نام جو را روایت می کند. جو (با صدای جیمی فاکس) معلم موسیقی دبیرستان است. زندگی ای که او آرزو دارد ادامه نخواهد داشت. علاقه واقعی او به سبک جاز و سبک حرفه ای آن است. وقتی او به دنیای دیگری سفر می کند تا به شخص دیگری کمک کند تا علاقه واقعی به زندگی خود پیدا کند، به زودی می فهمد که روح چیست و چگونه بر زندگی تأثیر می گذارد. شرکت پیکسار

روح

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که احساسات، رویاها و علایق شما از کجا می آیند؟ مارک نیلسن تهیه کننده پیکسار به هالیوود ریپورتر درباره انیمیشن «روح» گفت. چه چیزی شما را شکل می دهد؟ پیکسار در سال 2020 شما را از خیابان های نیویورک به کیهان می برد تا به مهم ترین سوال زندگی در این سفر پاسخ دهید.

اولین اقدام تحسین برانگیز سازندگان «روح/انیمیشن» این است که هنگام طراحی، نمایش و بازگویی جهان پس از مرگشان، کاملاً از آینه ها و ادیان مختلف دنیا بیرون رفتند. آنها به هر کسی که نظری داشت اجازه می‌دادند با بحث‌های انیمیشن همذات پنداری کنند.

روح

انیمیشن «روح» آنقدر خوب ساخته شده است که بسیاری از منتقدان نمی توانند آن را تحسین کنند.

پیتر بردشاو، منتقد گاردین: “این انیمیشن واقعاً فیلمی دوست داشتنی، لذت بخش و آرام است.”

آه تو. او از نیویورک تایمز انتقاد می کند: “فیلم جدید پیکسار سوالی را مطرح می کند که بسیاری از ما بارها به خواب رفته ایم، این سوال: چرا وجود داریم؟ هدف از بقا چیست؟ و بعد چه اتفاقی می افتد؟ این اولین بار نیست که ما وجود داریم؟ استودیو پیکسار از بصری و توانایی او در داستان گویی برای کشف مضامین عمیق فلسفی استفاده کرده است.« جنبه آموزشی این انیمیشن صادقانه، صمیمانه و جدایی ناپذیر از هنر سازندگان آن است.

روح

پیتر دبروگ، منتقد Variete: “بسیاری از کودکان ممکن است درگیر این موضوع نباشند؛ اما بسیاری از بزرگسالان آرزو می کنند که ای کاش هرگز به دنیا نمی آمدند، و “Spirit” مانند فیلم های قبلی پیکسار با قلبی بزرگ و سخاوتمند کار می کند که زندگی معمولی جو گارنر ارزش قدردانی را دارد. به زیبایی. اثری که بینندگان پیر و جوان را به فضایی می برد که فکر می کنند روح خودشان به عنوان یک شخصیت کارتونی خاص درخشان است.

الکس گادفری، منتقد امپراتور: “فیلم تاثیر احساسی را که وعده داده را ارائه نمی دهد، بسیاری از ایده ها هرگز شکل نمی گیرند، اما “روح” بدون شک یک سفر وجودی زیبا و تاثیرگذار پر از شگفتی است. فیلم در تمام 100 دقیقه زیبا است. اما این یک سفر احساسی بزرگ نیست. اما جزئیات باعث می شود که کار کند. لحظات عالی در فیلم وجود دارد، لحظاتی که روایت دقیقاً با انیمیشن مطابقت دارد و شما را به جای دیگری می برد. این لحظات جادویی پیکسار هستند. “در این لحظات همه چیز تبدیل می شود. منطقی.”

دیوید فیر منتقد رولینگ استون: «روح» درس های مفصلی درباره زندگی و سبک زندگی دارد. از قضا، بهترین آنها ساده ترین هستند: “ببین، تلاش کن، یاد بگیر. لذت ببر.”

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما