اقدام تاریخی آبراموویچ ; فروش چلسی به نفع جنگ‌زدگان!

[ad_1]

رومن آبراموویچ با انتشار بیانیه‌ای در سایت باشگاه چلسی اعلام کرد قصد فروش این باشگاه را دارد.

به گزارش بهگز جالب اینجاست مالک متمول روس در بیانیه خود مدعی درآمد حاصل از فروش باشگاه دا همچنین او در این بیانیه اعلام کرد طلب حدود 1.5 میلیارد پوندی خود را از چلسی را نیز بخشیده و دریافت نخواهند کرد.

در این بیانیه آمده است. “من می خواهم به گمانه زنی های رسانه ها در چند روز گذشته در رابطه با مالکیت من بر باشگاه چلسی بپردازم باشگاهی که قبلا گفته ام، من همیشه تصمیمات را بر اساس انتخاب ام پس در شرایط فعلی. تصمیم به فروش باشگاه دارم و معتقدم این به نفع باشگاه، هواداران، کارمندان و همچنین حامیان ما

پروسه فروش باشگاه به سرعت انجام می شود و این روند بر اساس مراحل قانونی صورت می گیرد. همچنین من طلب خود را از باشگاه نخواهم گرفت. .لسی هرگز برای من تجارت یا پول نبود، بلکه همه چیز به فوتبال و باشگاه بود. علاوه بر این به تیم خود دستور داده ام که یک بنیاد خیریه راه اندازی می کند که تمام درآمد حاصل از آن است

این مبلغ به همه قربانیان جنگ در جامعه اختصاص پیدا خواهد کرد. این مبلغ شامل بودجه حیاتی برای نیازهای قربانیان می شود و همچنین در مدت زمانی از آنها محافظت می کند واهش می کنم که این تصمیم فوق العاده سختی بوده و جدایی از باشگاه به این شکل برای من مشکل است. اولین روز از روز مرگ حضور در باشگاه چلسی یک افتخار همیشگی برایم بوده است و من به همه مشترکان افتخار می کنم. باشگاه فوتبال چلسی و هوادارانش همیشه در قلب من خواهد بود.”

هرم بلد با کسب 21 جام در مجموع ، چلسی پرافتخارترین باشگاه انگلیسی در دو دهه و در دوران صدارت آبراموویچ در واقع از زمانی که رومن آبراموویچ باشگاه چلسی را خرید، این تیم حداقل یک بار تمام جام های موجود را دارد. این مالک روس در دوران حضور در چلسی بیش از دو میلیارد یورو خرج جذب بازیکن کرده و 15 بازیکن نیز به کار گرفته می شود.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما