اقامت نوروزی ارزان در شهر های توریستی چقدر هزینه دارد؟

[ad_1]

فرارو– مت هتل در تعطیلات نوروز بدون سروصدا گران شده است. به عنوان مثال در اصفهان و یکی از هتل های یکستاره این شهر رقمی بابت اتاق های یکنفره حدود 600 هزار تومان نوشته شده است که این نسبت به امروز هفتم اسفند دو برابر خواهد شد. هزینه رش همین رقم‌های سرسام‌آور باعث استقبال از مسافران، هتل‌آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بومگر می‌شود.

به گزارش فرارو، بررسی ها نشان می دهند در اصفهان، شیراز، یزد و مشهد با بودجه 200، 300 هزار تومان امکان اقامت و رزرو مسافرخانه ها و اقامتگاه های بومگردی برای تعطیلات نوروز وجود دارد.

اقامت ارزان در اصفهان

هزینه یک شب اقامت در هتل ویانا که یک‌ستاره می‌شود، در عید دست‌کم شبی ۵۷۰ هزار تومان است. رقمی که نسبت به روزهای ابتدایی اسفند 300 هزار تومان بیشتر است، اما اگر در اصفهان با قیمت های کمتر اقامت داشته باشید، آنوقت باید گزینه هایی مانند بومگردی، اقامتگاه سنتی و .. مراجعه کنید. برای مثال یک شب خوابیدن در یکی از اقامتگاه های بومگردی این شهر شبی 230 هزار تومان است و با 250 هزار تومان می توانید در یک اقامتگاه سنتی دیگر اتاق های یکتخته را رزرو کنید.

امکانات این اتاق ها در یخچال و چیلر است، اما اگر در همین اقامتگاه ها دست روی اتاق هایی که تلویزیون و سرویس به داشتنی اختصاصی دارند، خرجتان تا نزدیک 380 هزار تومان افزایش پیدا می کند. در مهمان‌سرای یی ش

هزینه های اقامت نوروزی در اصفهان

نوع اقامت

امکانات

هزینه یک شب اقامت

اقامتگاه بومگردی

یخچال و چیلر

۲۳۰ هزار تومان

اقامتگاه سنتی

یخچال و چیلر

۲۵۰ هزار تومان

اقامتگاه بومگردی

یخچال، چیلر، تلویزیون و سرویس‌بهداشتی

۳۸۰ هزار تومان

مهمان سرا

یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایشی

۳۰۰ هزار تومان

اقامت در مشهد

اقامت زیزینه در هتلهای پنجستلهای پنجستاره مششد برای عید از یک میلیون و 500 هزار تومان، اما با کمتر از 100 تومان می شود گزینه های اقتصادی این ششر با تجربه کرد. اقامتگاه در مشهد نسبت به شهرهای شمال، جنوب و اصفهان کمتر است و هتل آپارتمانها از معدود گزینه هایی در این شهر می شوند که از نظر صرفه اقتصادی جایگزین هتل می شوند. برای اقامت در هتل‌های این شهر و سوییت‌های یک تخته آن‌ها با کمتر از صد هزار تومان امکان‌پذیر است. اولین روز سال

با 200 هزار تومان می‌شود سوییت‌های یک‌نفره را در هتل‌های آپارتمان‌های این شهر پیدا کرد. طبق عکس های هتل، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و امکاناتی که در این مورد می بینید و اگر بخواهید سه نفر را انتخاب کنید، هزینه هر شب به 250 هزار تومان می رسد. اگر بودجه را به 300 هزار تومان افزایش دهید، سوییت‌هایی را می‌توانید انتخاب کنید که از اینترنت استفاده کنید

هزینه های اقامت نوروزی در مشهد

نوع اقامت

امکانات

هزینه یک شب اقامت

هتل آپارتمان

بدون تخت و خواب صبحانه

۵۰ هزار تومان

هتل آپارتمان (یک نفره)

‌تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و یخچال

هزار تومان

هتل‌آپارتمان (سه نفره)

‌تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و یخچال

۲۵۰ هزار تومان

هتل‌آپارتمان (سه نفره)

‌تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و یخچال

۳۰۰ هزار تومان

اقامت ارزان در شیراز

هتل‌های پنج‌ستاره شیراز در عید برای اتاق‌های دو نفره خود نزدیک به دو میلیون تومان می‌شوند. این رقم هتل جمران و هما برای روززای اول فروردین است، ولی در اقامتگاههای سنتیاهن ششر رمین اتاقهای ریارا تدود 300 ریز تومان می توانید رجوع کنید. در یکی از اقامتگاه های سنتی شیراز اتاق اتاق دوتخته بدون صبحانه، 335 هزار تومان اعلام می شود که علاوه بر تلویزیون و یخچال، اینترنت در اتاق جزوه امکانات آن می شود. با ۲۵۰ هزار تومان اتاق‌های دونفره در اقامتگاه‌های بومگردی قابل رزرو شدن هستند. بحانه هم امکانات آن نوشته شده است، اما سرویس بهداشتی و حمام در این اقامتگاه ها مشترک است. نکته جالب درباره یکی از این اقامتگاه ها این است در مهمانسرای شیرازهای اتاقهای دونفره با 200 تا 250 هزار تومان می شود و این رقم برای اتاقهای یک نفره به 230 هزار تومان می رسد و برای اتاقهای سهنفره تا 300 هزار تومان افزایش پیدا می کند. تلویزیون و اینترنت نامحدود در اتاق چیزی است که به‌عنوان امکانات این مهمان‌سرا نوشته شده است.

هزینه های اقامت نوروزی در شیراز

نوع اقامت

امکانات

هزینه یک شب اقامت

اقامتگاه سنتی (دو نفره)

تلویزیون و یخچال، اینترنت در اتاق

۳۳۵ هزار تومان

اقامتگاه بومگردی (دو نفره)

صبحانه ، سرویس بهداشتی و حمام مشترک

۲۵۰ هزار تومان

مهمانسرا

تلویزیون و اینترنت نامحدود

هزار تومان

اقامت ارزان در یزد

اقامت در یزد برای تعطیلات عید در کمترین حالت بین 150 تا 200 هزار تومان است. این رقم برای اقامتگاه های سنتی، بومگردی و خانه مسافر برای اتاق های یک نفره در نظر گرفته شده است. در تعطیلات نوروزی که راهی شیراز می شوند در برخی از اقامتگاه های بومگردی این رقم را برای اتاق های یکنفره با امکاناتی مانند مبلمان، سرویس بهداشتی و یخچال می کنند و این هزینه برای اتاق های سهنفره به 350 هزار تومان می رسد. در اقامتگاه‌های هزینه اتاق‌های یک‌نفره دست‌کم ۲۷۰ هزار تومان است اینترنت در اتاق را باید علاوه بر تلویزیون، یبخچال و وسایل مبلمان این اتاق را بسازیم. .انه مسافر را می‌توانیم یکی دیگر از گزینه‌های ارزان قیمت برای سفر به یزد در ایام عید بدانیم. سوییتهای سهنفره در یکی از خانه مسافرهای یزد 250 هزار تومان و سوییت دونفره 180 هزار تومان هزینه دارند و تلویزیون، مبلمان و وسایل آشپزخانه هستند که برای این سوییتها در نظر گرفته شده اند.

هزینه های اقامت نوروزی در شیراز

نوع اقامت

امکانات

هزینه یک شب اقامت

اقامتگاه بومگردی (یک‌نفره)

مبلمان، سرویس بهداشتی و یخچال

هزار تومان

اقامتگاه سنتی

اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی و یخچال

۲۷۰ هزار تومان

مسافر خانه (یکنفره)

تلویزیون، مبلمان و یخچال

۱۸۰ هزار تومان

اقامت ارزان در کیش و قشم

هزینه یک شب اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره کیش می‌تواند از ۱۰ میلیون تومان فراتر برود. رقمی که هتل ترنج کیش دریافت می کند، از شبی 11 میلیون تومان برای هر نفر آغاز می شود و گذراندن شب های سال جدید در سایر هتل های چهار ستاره و سهستاره این جزیره حداقل یک میلیون و 500 هزار تومان آب می خورد. با این حال آپارتمان‌ها و سوییت‌های این جزیره در ایام عید با کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید اجاره کنید. گزینه زج خ همچنین کمترین هزینه برای اقامت در هتل‌های قشم طی تعطیلات نوروز ۷۰۰، ۸۰۰ هزار تومان است. این رقم را بابت اتاقهای هتلهای سهستارهای مثل مارینا و بهشت ​​از شما میگیرند، اما اگر هتل آپارتمانهای این جزیره را ببینید، اتاقهایی با هزینه 350 هزار تومانی درانتظارتان است. تلویزیون، یخچال، مبلمان، اینترنت نامحدود در اتاق و .. بخشی از امکانات این اتاق‌ها نوشته شده است.

کمترین هزینه های اقامت نوروزی در کیش و قشم

نوع اقامت

امکانات

هزینه یک شب اقامت

سوییت (کیش)

تلویزیون و مبلمان و یخچال‌ هتلی

۶۸۰ هزار تومان

هتل‌آپارتمان (قشم)

تلویزیون، لال، مبلمان، اینترنت نامحدود در اتاق

۳۵۰ هزار تومان

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما