افزایش مصرف برق ۵ برابر شد

[ad_1]

سیستم صنعت برق: مشترکانی که تا حالا 200 کیلووات ساعت مصرف مصرف می کنند و مصرفشان به 100 کیلو وات ساعت کاهش یافته، نه تنها از تعرفه رایگان می شود، بلکه در 4 ماهه گرم سال، از وزارت نیرو بستانکار خواهند شد.

به گزارش ایسنا مصطفی رجبی مشهدی، با اشاره به تغییرات در قبوض جدید، اظهار کرد: بعد از آن که ماهنامه صادر می‌کند با تعرفه‌های جدید خواهد بود، همچنین پیش‌بینی می‌شود این طرح برای میزان مشترکی که مصرف آن‌ها زیر الگوی کم مصرفی مصرف می‌کنند، پیش‌بینی شود. شود.

وی با بیان اینکه 75 درصد مشترکان زیر الگوی مصرف منطقه قرار دارند و تنها 25 درصد است که حدود هفت میلیون مشترک را شامل می شود، مشترکان پر مصرف هستند، گفت: در مناطق مختلف پراکندگی ها متفاوت است، در مجموع این دسته از مشترکان که بیش از آن هستند. از حد مصرف مصرفی شامل حال این طرح منطقه خواهد شد.

صنعت برق همچنین با تشریح دلایل خاموشی‌های اخیر گفت: خاموشی‌هایی که در روزهای اخیر در تهران اتفاق می‌افتد، به دلیل حوادث مقطعی بوده و هیچ خاموشی از سوخت در کل کشور نداریم.

رجبی مشهدی با بیان اینکه آتش سوزی در بازار باعث قطع یکی از پست های برق و خاموشی های مقطعی در برخی از مناطق شد، اظهار کرد: در همان ساعات ابتدایی مشکل قطعی برق حل شد و اکنون در کدام یک از بخش های تهران با خاموشی خاموش نیستیم.

وی افزود: با تدابیر و بهتر انجام شده و با همکاری وزارت نفت و تامین سوخت نیروگاه ها، زمستان را بدون مشکل اسپری کنیم، هرچند یک ماه از این فصل باقی مانده و انشالله بدون خاموشی های ناشی از سوخت زمستانی را پشت سر بگذارد. دیدن.

طرح صنعت برق با اشاره به انجام شده برای پیک سال آینده نیز گفت: از شهریورماه برنامه ریزی برای گذر از پیک آغاز شده، تعمیرات نیروگاهی نیز در حال انجام است و پیش بینی می شود که تا خرداد ماه عملیات تعمیرات نیروگاهی به پایان برسد.

رجبی مشهدی تاکید کرد: در هیچ منطقه ای از کشور برنامه ای برای اعمال محدودیت در شبکه های تعریف نشده و خاموشی ها به دلایل احتمالی است که معمولا در زمانی کوتاه نیز می شود.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما