ازدواج و پهپاد سمپاش بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک هستند

دو نمونه اولیه ساخته شد که اولین نمونه در تابستان 1948 تکمیل شد، اما آزمایش پرواز به دلیل نیاز به اعمال تغییراتی که از برنامه استاندارد آزمایش پرواز An-2 درخواست شده بود، تا آوریل 1949 به تعویق افتاد. در طول آزمایش اولیه می توانید وزنه بزرگی را به پایین هواپیمای بدون سرنشین متصل کنید یا برای ایمنی زیر یک تاج درخت بزرگ و محصور پرواز کنید. آنها معمولاً 7-12 فوت بالاتر از سطح زمین یا سایبان محصول پرواز می کنند. اولین پرواز Izdeliye K در 21 مارس 1948 مشخص شد که انرژی کمی داشت و قادر به انجام ماموریت مورد نظر خود در ارتفاع بالا نبود، این هواپیما پس از یک حادثه فرود در اکتبر 1948 رها شد. An-2ZA / An-6 Meteo.

An-2-100 – اصلاح طرح برای اولین بار در سال 2013 با یک ملخ مدرن 3 پره برگشت پذیر و یک موتور توربوپراپ 1500 اسب بخاری Motor Sich Sich MS-14 که بر روی نفت سفید به جای Avgas کار می کرد. فروشندگان و مشاورانی در اینترنت دست به کار می شوند و پست می گذارند که می توانند تأییدیه های کوتاه مشتری خود را دریافت کنند. تا 8 ژانویه 2023، 802 سانحه از دست دادن بدنه آن-2 رخ داده است که در مجموع 825 کشته برجای گذاشته است. کانادا یک سیستم انطباق قوی در PMRA ندارد، بنابراین سخت است که بدانیم چقدر سم پاشی به طور غیرقانونی انجام می شود، یا اینکه قانون با عاملان آن چگونه مشاهده انواع پهپاد سمپاش رفتار خواهد کرد. چندین شرکت وجود دارند که می‌دانم بر اساس رشوه‌هایی که دریافت می‌کنند، کار را به افراد خاصی ارجاع می‌دهند. این یک منطقه بسیار گسترده است، اما فقط بدانید که ایالت ها از شما می خواهند که یک نوع مجوز آفت کش با استفاده محدود را برای سم پاشی هر گونه سم اقتصادی دریافت کنید و معمولاً شما به گواهی در دسته ای که کار را انجام می دهید (کاربرد هوایی) نیاز دارید. An-2V (Vysotnyy – ارتفاع بالا) – شش هواپیما در کارخانه کیف به عنوان شناسایی هواشناسی An-2V برای استفاده در ارتفاع بالا ساخته شد.

روی لینک کلیک کنید و آن را پر کنید.

An-2A – توسعه یافته از An-2T برای استفاده به عنوان رهگیر بالن برای رهگیری بالن های شناسایی از دارایی های اطلاعاتی ایالات متحده، که بر فراز اتحاد جماهیر شوروی پرواز می کنند. An-3 (اولین استفاده از نام) – طراحی مجدد رادیکال An-2A برای رهگیری بالن های شناسایی از دارایی های اطلاعاتی ایالات متحده، که بر فراز اتحاد جماهیر شوروی پرواز می کنند. An-2F (سومین استفاده از نامگذاری) – یک پروژه هواپیمای نقشه برداری عکس پیشنهادی، از اوایل دهه 1990، شبیه به An-2PF مجهز به یکی از پنج دوربین جایگزین. نام سرویس اولیه An-2NAK پس از انجام تغییرات پس از آزمایش پرواز به An-2F تغییر یافت. پر کردن برنامه های SFOC نسبتاً آسان است. روی لینک کلیک کنید و آن را پر کنید. مرحله 4. اگر FSDO فکر کند همه چیز به درستی پر شده است، شما را به لیست انتظار افرادی که منتظر صدور گواهینامه اپراتور هستند اضافه می کند. حتما قسمت دوم (Bayer) و قسمت سوم (Rantizo) را نیز بررسی کنید. آقای دوبرو در 12 اکتبر 2012 برای بررسی وضعیت درخواست سند شرکت کرد.

2023 است 12 ماه Sprayer Drone

An-2PF – یک درخواست مشترک از آژانس نقشه برداری دولتی لهستان (Państwowe Przedsiębiorstwo Kartografii) منجر به تولید هشت هواپیمای An-2PF لهستانی شد که برای کارهای نقشه برداری/بررسی عکس پیکربندی شده بودند و دریچه های دوربین محافظت شده توسط دریچه های کشویی روی سطح زیرین هواپیما طراحی شده بودند. بدنه هواپیما. An-2PF – هواپیمای An-2 تولید شوروی که برای کارهای نقشه برداری/بررسی عکس با دریچه های دوربین محافظت شده توسط دریچه های کشویی روی سطح زیرین بدنه پیکربندی شده است. کنترل کلی باید توسط کامپیوتر IBM 286 انجام می شد و دوربین را می توان با یک سیستم تصویربرداری حرارتی، سیستم تصویربرداری مادون قرمز، خلبان خودکار AP-6E، فاصله یاب لیزری LDI-3 و/یا یک سیستم موقعیت یاب جهانی GPS، تقویت یا جایگزین کرد. اینها نادر هستند. بسیاری برای آنها تلاش می کنند و تعداد بسیار کمی از معافیت ازدحام کسب کرده اند. تا زمانی که معافیت شما صادر نشده است نمی توانید برای بازرسی نهایی بروید.

جالب حقایق من شرط شما به هیچ وجه درباره Sprayer Drone نمیدانستید

این طراحی انجام نشد و طراحی مجدد کمتر جاه طلبانه منجر به سومین و آخرین استفاده از نام An-3 شد. SKh-1 – نام اصلی An-2 مورد استفاده در مرحله طراحی پروژه قبل از OKB به نام آنتونوف نامگذاری شده بود. Izdeliye Sh – نامگذاری داخلی پروژه طراحی «Izdeliye T» (احتمالاً برای گیج کردن جاسوسان یا نفوذی ها) در نووسیبیرسک. Izdeliye F – نامگذاری داخلی برای هواپیمای رصدی An-2NAK که بعداً دوباره An-2K و/یا An-2F نامگذاری شد. Izdeliye K – نمونه اولیه هواپیمای شناسایی/تحقیق آب و هوا با کابین ناظران بلافاصله جلوتر از باله بالای بدنه عقب. با موتور توربوشارژ ASh-62IR/TK، تفاوت آنها با "An-6 Meteo" به دلیل نداشتن کابین ناظران جلوتر از باله بود. با بال تک هواپیما با نسبت تصویر بالا، ASh-62IR/TK توربو شارژ و برجک نورافکن/تفنگ ترکیبی که در بالای بدنه عقب نصب شده است. بدنه نگه داشته شد و یک بال تک هواپیما ذوزنقه ای بزرگ با نوک بال های کشیده با تقریباً 45 درجه دو وجهی، به نقاط اتصال بال پایینی متصل شد. یکی از مجموعه‌ای از پروژه‌های اوایل دهه 1970 برای مشتقات WIG (اثر بال در زمین) An-2، طراحی شده در TsLST (Tsentral'naya Laboratoriya Spasatel'noy Techniki – آزمایشگاه مرکزی برای انواع جدید تجهیزات نجات).

An-2PRTV – یک محصول لهستانی An-2، (SP-TVN، c/n1G 15944)، تغییر یافته به عنوان یک هواپیمای رله پخش تلویزیونی برای شرکت رادیو و تلویزیون لهستان (Polskie Radio i Telewizja). یکی از جدیدترین تصادفات حوالی ساعت 13:30 در 14 نوامبر 2022 در اورگلیدز رخ داد، زمانی که یک آنتونوف An-2 توسط نیودیک، توماس ایالات متحده توقیف شده بود (2 مارس 2022). به نظر می رسد روسیه هواپیماهای باستانی An-2 خود را برای جنگ در اوکراین آماده می کند. از آنجایی که این پایگاه در نزدیکی مرز با اوکراین قرار دارد، حدس زده می‌شود که این هواپیما به عنوان بخشی از تهاجم روسیه در سال 2022 به اوکراین مورد استفاده قرار گیرد. حدس زده می شود که در زمان جنگ، این هواپیماها احتمالاً می توانند برای تحویل نیروها در پشت خطوط دشمن برای عملیات خرابکارانه استفاده شوند. An-2G (با نام مستعار An-2Geo) – در طول سال 1974 WSK-Mielec یک هواپیمای بررسی ژئوفیزیکی برای آژانس دولتی بررسی ژئوفیزیک لهستان (Państwowe Przedsiębiorstwo Poszukiwań Geofizycznych) با تجهیزات اندازه گیری تابش و سایر ابزارهای مغناطیسی توسعه داد. یک هواپیمای بدون سرنشین کشاورزی می‌تواند مناطق وسیعی را جارو کند و اطلاعات مربوط به وضعیت مزارع یا دام‌های یک کشاورز را جمع‌آوری و ذخیره کند.

پهپاد باری کشاورزی جان دیر و ولوکوپتر برای آزمایش های کاربردی و اولین پرواز صحرایی خود در فصل رشد آینده آماده می شود. یک دولت 500 دلاری تخفیف برای این پهپاد برای کشاورزان NSW در دسترس است. سمپاش های پهپاد در کجا قرار می گیرند؟ An-3 (دومین استفاده از نامگذاری) – در تلاش برای جایگزینی An-2SKh، پس از عملکرد ضعیف WSK-Mielec M-15 Belphegor، پیشنهاد شد که یک موتور توربوپراپ روی بدنه کاملاً جدید قرار داده شود. قوز برای کابین خلبان و سطوح دم An-2M. شناخته شده است که نیروی عملیات ویژه ارتش خلق کره از An-2 برای تسهیل نفوذ چتربازان استفاده می کند. عامل قیمت آنها را برای استفاده مداوم در کشورهای در حال توسعه بسیار جذاب کرده است، جایی که توانایی آنها در حمل بارهای بزرگ در فرودگاه های کوتاه آنها را به دارایی های خطوط هوایی با بودجه محدود می کند. اپراتورهای خصوصی معمولاً هنوز از An-2s استفاده می کنند، زیرا پایداری، ظرفیت و توانایی پرواز آهسته آنها باعث شده است تا برای برخی از عملکردها، مانند چتربازی، محبوبیت نسبی داشته باشند. این هواپیما در میان شرکت های چارتر هوایی و خطوط هوایی کوچک محبوب است و توسط افراد و شرکت های خصوصی اداره می شود.

An-2E همچنین با نام EA-00078 شناخته می شود.

این نوع به شدت در سراسر اتحاد جماهیر شوروی و کشورهای بلوک شرق مورد استفاده قرار گرفت. به ویژه، شرکت هواپیمایی روسی Aeroflot تعداد زیادی از An-2s را اداره کرده است. بر اساس گزارش ها، کره شمالی تعدادی از AN-2 ها را عملیاتی کرده است. به دلیل کمبود ظرفیت در کارخانه کیف و WSK-Mielec، An-2M در DMZ N0.464 (Dolgoproodnyy Machinery Factory No. 464) در شمال مسکو. به طور مشترک توسط موسسه هوانوردی مسکو، MARZ (Moskovskiy Aviaremontnyy Zavod – کارخانه تعمیرات اساسی هواپیما مسکو) و موسسه تحقیقاتی TSZP-Saturn توسعه یافته است. An-2E همچنین با نام EA-00078 شناخته می شود. احتمالاً تعجب آور نیست که از مته بذری برای کاشت بذر استفاده می شود – معمولاً در ردیف ها و معمولاً در خاکی که برای کاشت آماده شده است. اگر من وکیل کشاورز نخود بذر بودم، نه تنها به دنبال سمپاش غیرقانونی می رفتم، بلکه به دنبال صاحب زمینی می رفتم که مرد سمپاش غیرمجاز را به فکر استخدام سهل انگارانه وارد کرده بود. و مانند همیشه، برای اطلاعات بیشتر در مورد گواهینامه و مجوز مورد نیاز برای استفاده از سموم دفع آفات با استفاده از هر نوع سمپاش، از جمله هواپیماهای بدون سرنشین، با دفتر توسعه OSU در شهرستان خود تماس بگیرید.

سو، جی. لان، ی.

منگ، ی. ژونگ، دبلیو. لیو، سی. سو، جی. سو، جی. لان، ی. وانگ، ز. پاشش پهپاد Wang، M. بر روی محصول مرکبات: تاثیر ادجوانت مخزن مخلوط بر زاویه تماس و توزیع قطرات. پهپادهای مبتنی بر پهپاد (وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین) ما برای حل مشکلات عمده از جمله کمبود نیروی کار در مزرعه، اسپری زمان بر و غیر یکنواخت، اتلاف متمرکز شده اند. یک نوع انقلاب کشاورزی در دهه 1920 رخ داد. این زمانی بود که تراکتورها از ماشین های دست و پا گیر بخار به وسایل نقلیه کوچکتر و ارزان تر با موتورهای احتراقی تبدیل شدند. من معتقدم با کنترل بهتر سوسک با استفاده از اسپری هوایی می توان تولید را 150 تا 200 درصد افزایش داد. Dyspozycyjny – هواپیماهای اجرایی) – نسخه تولیدی 'An-2PD-6'، دارای اثاثیه داخلی تقریباً یکسان با میز کار و چراغ مطالعه که جایگزین یکی از صندلی ها می شود. An-3SKh – یک نسخه کشاورزی که با یکی از نمونه های اولیه آزمایش شده است، اما هیچ تبدیل تولید شناخته شده ای ندارد. ده هواپیمای تولیدی در مناطق سیبری و خاور دور اتحاد جماهیر شوروی ساخته شد.

همچنین باید از فروشنده سؤال کنید که آیا هزینه مراجعه به آنها به آنها پرداخت می شود یا برای فروش این سرویس در حال فروش خدمات هستند. Colt “Back in Service”. یک سیستم اسپری هوایی اتوماتیک مبتنی بر وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین را توسعه دهید. 76. ژو ، x. ؛ زینگ ، ح. ؛ JI ، X. سیستم کنترل و مدیریت ایستگاه هواشناسی چند منظوره: سیستم کنترل و مدیریت ایستگاه هوا چند منظوره. محاکمات نشان داد كه این سیستم ناكارآمد بوده و كار بیشتر رها شده است. مواد شیمیایی مایع می توانند با استفاده از یک سیستم قابل تعویض که شیمیایی را به اسپری از طریق پمپ تنظیم کننده محور توربین هوا رام می کند ، اسپری شود تا پوشش 30 متر (98 فوت) را به خود اختصاص دهد. هواپیماهای بدون سرنشین سمپاش به سادگی از هلیکوپترها در استفاده از مواد شیمیایی برای محصولات ردیف موثرتر هستند: بهتر در رسیدن به لبه ها.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما