آیا می خواهید یک تعمیر آسان برای سرور مجازی خود داشته باشید؟ این را بخوان!

در 5 آوریل 2017، AWS و DXC Technology (که از ادغام CSC و HPE's Enterprise Services Business تشکیل شده است) اتحاد گسترده ای را برای افزایش دسترسی به ویژگی های AWS برای مشتریان سازمانی در مراکز داده موجود اعلام کردند. این آدرسی است که مشتریان برای دسترسی به وب سایت شما در مرورگر اینترنتی خود وارد می کنند. آگاه نگه داشتن مشتریان خود از مشکلات ممکن است فقط نیاز به بازخوانی مرورگر برای رفع مشکل داشته باشد. این به شما کمک می کند تا وب سایت خود را راه اندازی کنید و مشتریان بیشتری را برای کسب و کار خود به دست آورید. ما به عنوان یک ارائه دهنده میزبانی سرور پیشرو، جنبه امنیتی اصلی را حفظ خواهیم کرد که به بهبود بهره وری کامل وب سایت های کلیدی کمک می کند. ابر پیوندی از شبکه‌ها، سخت‌افزار، سرویس‌ها، ذخیره‌سازی و رابط‌ها است که به ارائه محاسبات به عنوان یک سرویس کمک می‌کند. سرورهای مجازی ظرفیت محاسباتی و ذخیره سازی مورد نیاز شما را از طریق یک عامل مانند J و J Tech فراهم می کنند که مراکز داده را در آلبوکرکی و مریلند اداره می کند و فضای سرور را اجاره می کند.

این قطعی به دلیل یک خطای انسانی رخ داده در حین اشکال زدایی ایجاد شد که منجر به حذف ظرفیت سرور بیشتر از آنچه در نظر گرفته شده بود، باعث ایجاد یک اثر دومینویی در قطع شد. انتظار می‌رود که افزودن نقش‌ها و ویژگی‌های بیشتر تعداد نقاط خرابی احتمالی را افزایش می‌دهد و در عین حال دید تهدیدات امنیتی را افزایش می‌دهد که قرار دادن یک مرجع گواهی بر روی یک کنترل‌کننده دامنه، پتانسیل دسترسی ریشه به گواهی ریشه را ایجاد می‌کند. برای استفاده از HTTPS (گواهی SSL)، باید پورت 443 را در فایروال خود مجاز کنیم. گواهینامه های SSL رمزگذاری SSL/TLS را فعال می کنند. پلاگین NGINX تنها چیزی است که برای تولید گواهی نیاز دارید. برای نصب گواهی SSL بر روی وب سرور NGINX خود، باید یک NGINX بر روی ubuntu 21.04 نصب شده باشد. ما قصد داریم از Alibaba ECS Instance برای این راهنما استفاده کنیم. این امن تر است. گواهی SSL فایلی است که در سرور منبع وب سایت ذخیره می شود. اگر سرویس خود مدیریتی را انتخاب می کنید، باید با مدیریت سرور، عیب یابی و مدیریت برنامه ها، نرم افزارها و سرویس های نصب شده روی VPS خود آشنا باشید.

این به y کنترل بیشتری نسبت به یک برنامه میزبانی وب می دهد، اما بدون مشکل مدیریت سخت افزار فیزیکی سرور. به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها گزینه های متعددی برای انتخاب میزبانی وب اشتراکی دارند. در Cloud، داده ها رمزگذاری می شوند و شرکت های میزبان به آن کلیدهای رمزگذاری دسترسی ندارند. به شما امکان می دهد در یک محیط مجازی به سرور دسترسی داشته باشید. VPS یک تکنیک بی عیب و نقص بین میزبانی وب و سرورهای بدنی است که عملکرد بالایی را به عنوان یک محیط اختصاصی ارائه می دهد. علاوه بر این، به آنها این امکان را می دهد که با به روز رسانی محیط مجازی روی سرور، محیط تمام ماشین های مجازی را به راحتی نصب، نگهداری و به روز کنند که اگر به صورت دستی انجام شود کار بسیار سختی است. قانون کلی برای طول عمر سرور 3-5 سال است. Onlive Server انواع مختلفی از بسته های میزبانی سرور را با نیازهای متعدد ارائه می دهد. آمازون با دولت فدرال ایالات متحده و دولت های ایالتی در مورد مسائل متعددی مانند اعمال مالیات بر فروش بر فروش آنلاین، ایمنی حمل و نقل، حریم خصوصی و حفاظت از داده ها و مالکیت معنوی لابی می کند. همچنین می‌توانید از محافظت ضد DDoS سازگار برای بازی‌های آنلاین، یک شبکه خصوصی (vRack) با حداکثر 10 گیگابیت بر ثانیه استفاده کنید تا به شما امکان می‌دهد سرور اختصاصی خود را به زیرساخت خود یا حتی RAID سخت‌افزاری متصل کنید.

همانطور که هر کلاینت دیگری به سرور دسترسی ندارد، می توانید از امنیت بهتر مطمئن باشید. این به شما کمک می کند تا به تجارت موفق در زمینه خود دسترسی پیدا کنید. این به شما کمک می کند تا به طور منظم از پایگاه داده کسب و کار خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در سال 2014، ابتکار جدیدی برای جمع آوری خودکار یک پایگاه داده از تمام تنظیمات سخت افزاری آزمایش شده راه اندازی شد. از آنجایی که شما کل سرور فیزیکی را اجاره می کنید، اکثر ارائه دهندگان به شما اجازه می دهند آن را با هر سخت افزاری که نیاز دارید بسازید. ارائه دهندگان خدمات میزبانی خدمات درجه یک را به انواع مشاغل ارائه می دهند. ارائه دهندگان VPS زیادی وجود دارند و هزینه آنها به طور چشمگیری بر اساس قابلیت اطمینان، پشتیبانی، امنیت و زمان آپدیت است. امنیت بالا، بهترین کارایی، انعطاف پذیری، سیستم عامل عالی و کنترل سرور با توجه به نیاز وب سایت، از مزایا و سود مهمی هستند که چرا باید سرور اختصاصی آلمان را ترجیح دهید.

سرورهای فیزیکی شما در یک مرکز داده میزبانی خواهند شد و یک VPS قسمت تقسیم شده این سرور فیزیکی است که سیستم عامل، فضای دیسک و پهنای باند خاص خود را دارد. تغییر مالک سرور اختصاصی یا انتقال آن به حساب دیگری غیرممکن است. فقط دارنده حساب می تواند دسترسی را بر اساس هویت کاربر و خط مشی های دسترسی مدیریت کند. در پایان روز، پیشرفت قابل مشاهده محدودی داشتم – تلاش برای دسترسی به نقطه پایانی Yarns به طور مداوم منجر به یک پیام خطا می شد – اما شروع به درک نحوه عملکرد Microsub کردم. از آنجایی که حلقه هسته برنامه بایت ها را حلقه می کند، می توانیم آن بایت را مستقیماً وارد هش کنیم و نتیجه را در انتها به دست آوریم نه اینکه همه بایت ها را پاس کنیم و یک حلقه دیگر ذخیره کنیم.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سرور مجازی.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما