آمار رویارویی‌های فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی

[ad_1]

در جریان هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر، دو تیم استقلال و گل‌گر سیرجان، ووز یک شنبه.

یکی از نکات مهم و قابل توجه در این مسابقه، حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی گل‌گهر در این مصاف. قلعه نویی کیک یکی از مهم ترین پیشکسوتان و سرمربیان آبی پوشان پایتخت است، بارها در یامت سرمربی تیم های مختلف در رجابتلف در برتر به مصاف استقلال رفته است.

قلعه‌نویی ۴ بار با تیم گل‌گهر به مصاف استقلال رفته است ۳ بازی با نتیجه شکست ویک

هم‌چنین این سرمربی کهنه‌کار ۹ بار با تیم سپاهان با در مورد یک منطقه بزرگ از یک منطقه بزرگ از یک منطقه بزرگ

.وب آهن دیگر تیم قلعه‌نویی برای مصاف با استقلال بوده است. او با ذوب آهن ۲ بار به مصاف استقلال رفته است که یک بازی با پیروزی و با بازی با نتیجه تمام شده است. در صورت عدم وجود آب زیاد در منطقه در مجموع امیر قلعه نویی 22 بار با تیم های مختلف به مصاف استقلال در مسابقات لیگ برتر رفته است که 6، 6 تساوی و 11 باخت عملکرد او در مصاف با استقلال بوده است.

با این حال، بازهم در این بازی هواداران فوتبال شاهد تقابل تفکرات فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی خواهند بود. تقابلی که همیشه با چالش‌های جذاب خودش همراه بوده است. یکی از نکات قابل توجه به تقابل، نباختن تیم فرهاد مجیدی در مقابل تیم‌های امیر قلعه‌نویی است. در 5 مصافی که فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی با اتحاد داشته اند، 4 پیروزی چندین فرهاد مجیدی است و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و تا اینجای کار قلعه نویی در مقابل تیم های فرهاد مجیدی قهرمانی را بچشد.

با وجود این اتفاقات و نتایج، باید دید تقابل استقلال و گلگهر سیرجان به چه نتیجه ای ختم خواهد شد و این نکته را هم باید مد نظر داشت که اگر استقلال در این بازی مقابل گلگهر سیرجان شکست نخورد، در کنار سپاهان فصل 90-89; به عنوان شکست‌ناپذیرترین تیم‌های لیگ برتری در طول یکل قلمداد خواهد شد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما