آخرین و جدیدترین اخبار رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان در سال 98 و 99

وی افزود: در این بازه زمانی ۶۵ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۷۱ نفر از بیمارستانها ترخیص شدند. دکتر جواد باذلی روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای گناباد افزود: موارد ابتلا و بستری کرونا در شهرستان های گناباد و بجستان تا ۳۱ اردیبهشت ماه روند کاهشی داشت اما از ابتدای خردادماه این وضعیت تغیر کرده و شمار مبتلایان در حال افزایش است به گونه ای که در ۲ روز گذشته تعداد موارد بستری از ۱۱ مورد به ۲۲ نفر افزایش یافته و این زنگ خطری را برای ما به صدا درآورده است. وی در این راستا افزود: در حال حاضر در حال مذاکره با طالبان هستیم تا شاید بتوانیم بمنظور گفتگو برای پایان دادن به جنگ در افغانستان با رهبر گروه طالبان ملاقات کنم. اما جدای از این مسائل، نوبیتکس به کاربران خود توصیههایی دارد که باید برای حفظ داراییهایشان رعایت کنند.

اخبار جدید یارانه دی ماه ۱۴۰۰

لازم است مالکان خودروها و موتورسیکلتهایی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند، ابتدا 4 رقم پایانی کد ملی شخصی که نام آن در کارت سوخت درج شده است را امتحان کنند و در صورت بروز خطا، جهت حذف رمز، اقدام کنند. اما این اقدام ترکیه، همزمان با عملیات نظامی برون مرزیاش علیه شبه نظامیان کرد نشان میدهد این کشور در سیاست منطقهای خود رویکردی ستیزهجویانه در پیش گرفته که امنیت را در اولویت قرار میدهد. به گزارش برنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه به همراه «یاشار گولر» رییس ستاد کل ارتش و «موسی آوسور» فرمانده نیروی زمینی این کشور از تدابیر امنیتی انجام شده در مرز ایران- ترکیه بازدید کرد. بین الملل تابناک/ تحولات خاورمیانه: توافق جدید بغداد-واشنگتن بر سر مأموریت نظامیان آمریکایی، انهدام همه موشکهای اسرائیلی توسط پدافند هوایی سوریه، ساخت دیوار مرزی با ایران از سوی ترکیه، مذاکرات لاوروف و پدرسن درباره حل و فصل بحران سوریه و دیدار هیاتهای مذاکرهکننده دولت افغانستان و طالبان در قطر از مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه با حضور در مرزهای جنوبی این کشور در مجاورت ایران، روند ساخت دیوار امنیتی و جاده امنیتی چالدران را مورد بررسی قرار داد.

اخبار جدید چین شهر شیان

به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیسجمهور ترکیه در یک گفتوگوی تلویزیونی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت و تحولات اخیر در افغانستان، افزایش درگیریها و بی ثباتی در این کشور و همچنین پیشروی طالبان، از احتمال دیدار خود با رهبر گروه طالبان برای گفتگو درباره پایان جنگ در افغانستان خبر داد. ترکیه همچنین به واکسن روسی اسپوتنیک V برای استفاده در افراد بالای ۲۵ سال واجد شرایط دریافت واکسن مجوز مصرف اضطراری داده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت اعطای سهام عدالت به جا ماندگان گفت:از حدود ۵۰ میلیون نفری که سهام عدالت به آنها واگذار شده ۲۰ میلیون در زمان واگذاری فاقد شرایط بودند که به آنها داده شده و معادل همین تعداد از جمعیت کشور که شرایط دریافت را داشتهاند از دریافت سهام عدالت محروم شدهاند. به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه گفت، نیروهای نظامی کشور آخرین تست از پرتاب موشک دوربرد ساخت داخل را به نام “آتماجا” انجام دادند. البته مقامات ترکیه این اطلاعات را تأیید نکردند اما رجب طیب اردوغان در ماه فوریه اعلام کرد ترکیه تا ۲۰۲۳ میلادی روی ماه فرود میآید.

توافق جدید بغداد-واشنگتن بر سر مأموریت نظامیان آمریکایی نشریه “وال استریت ژورنال” روز پنجشنبه از توافق آمریکا و عراق برای خروج نیروهای آمریکایی از این کشور تا پایان سال میلادی جاری خبر دادند. در اوایل سال جاری میلادی رسانههای مختلف از تصمیم دولت ترکیه برای ساخت یک بندر فضایی در سومالی خبر دادند. وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها از جوان گرایی صحبت کرده اند و ما در اوایل انقلاب و همچنین ۸ سال دفاع مقدس افرادی چون شهید باقری، شهید همت و شهید باکری را داشتیم و مدام از این جوانان سخن می گوییم. به گزارش ایسنا، به طور معمول تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن با لحاظ ۳ سال دوران ساخت که در طی مدت ساخت هیچ قسطی توسط متقاضیان پرداخت نمیشود و بازپرداخت ۱۷ساله طراحی شده است. این طرح بخشی از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری این کشور در برنامه فضایی نوپای خود است. کشور ترکیه قصد دارد برای ساخت یک بندر فضایی در یکی از کشورهای جهان با روسیه همکاری مشترک داشته باشد که این بخشی از برنامه فضایی بلندپروازانه این کشور در حوزه فضایی است. برای این کار بعد از نصب اپلیکیشن توییتر، نوتیفیکیشن مربوط به صفحۀ بایننس را در حالت روشن بگذارید. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ – ۱۴:۲۴ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، از شهر گناباد به سمت جنوب که حرکت میکنیم بعد از گذشت 25 کیلومتر به بخش کاخک این شهرستان میرسیم.

آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اخبار جدید پنجشیر – view it now exam24.ir – افغانستان (کلیک) لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما