آخرین اخبار «جدید قم

سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه سال آینده گفت: ارز ترجیحی از سال 97 وارد اقتصاد شد و برای تمام اقلام وارداتی اختصاص پیدا کرد. او درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت، ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی وجود ندارد و تخصیصی برای اعطاء این ارز در نظر گرفته نشده است. رضا اسدی فرد، مدیر کارگروه صنعت و بازار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در گفتوگو با خبرنگار صنعت و معدن گروه اقتصادی خبرگزاری آنا درباره لزوم عرضه نیازمندیهای دستگاههای دولتی و پاسخ به آنها توسط تولیدکنندگان داخلی، گفت: عرضه نیازمندیهای دستگاههای دولتی حرکت بسیار خوبی است که اخیرا شروع شده است. در این مدل، دستگاههای دولتی نیازهایشان را طرح می­کنند تا تیم­های دانشگاهی و شرکتهای دانش­بنیان به آنها پاسخ و موضوعاتی برای کار داشته باشند. معاونت حقوقی رییس جمهور به رفع ابهام از مصادیق مزایای رفاهی و انگیزی مشمولان قانون کار و معافیتهای مالیاتی این مزایا و معافیت مالیاتی حقوق بیمه حقوق بگیران پاسخ داد. ۱۴ شهریور امسال «محمدرضا پورابراهیمی» رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی از موافقت رییس جمهوری برای تعیین تکلیف سهام عدالت برای جاماندگان تا پایان سال و ارجاع موضوع به سازمان برنامه و بودجه خبرداد.

اخبار جدید مهریه 98

زمان تحویل این محموله ۲۱ مهر ماه ۹۸ از فوب عسلویه تعیین شده است. به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، گوشی جدید ایکس 2 شرکت «ریل می» از پردازشگر 2.2 گیگاهرتزی برخوردار است. اخبار پایتختی در روزهای اخیر کم نبودهاند؛ ازجمله زمزمه ها و شنیده هایی که در مورد بازگشت علیرضا خمسه با نقش پنجعلی به سری جدید «پایتخت» وجود دارد. «محسن تنابنده» بعد از فشار رسانه ها به دلیل دستمزد میلیاردی و غیرواقعی که بنا بود به خاطر ساخت «پایتخت» بگیرد، از حضور در این سریال انصراف داد! روزنامه فرهیختگان نوشت: اواخر خرداد امسال بود که سیروس مقدم، کارگردان سریال «پایتخت» خبر از تولید پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ داد و گفت که وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت میشود، یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح پایتخت ۷ را خواسته است و انشاءالله با رفع دلخوریها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش میشود. به تازگی پتروشیمی شیراز با انعقاد قراردادی با شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو اقدام به خرید نانوکاتالیست تولید متانول این شرکت کرده است. به گزارش پول نیوز، دیروز هم، کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان، آیزوفید و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، برش سنگین و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، حلال ۴۰۲ پالایش نفت تهران و متانول پتروشیمی زاگرس در رینگ داخلی و بنزین اکتان ۸۷ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفتند.

اخبار جدید ثبت نام خودرو

منصور پوریان روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اهواز با بیان اینکه دولت باید برای حمایت از تولید داخلی ، واردات گوشت دام سنگین منجمد را متوقف کند بیان کرد: هم اکنون هرکیلوگرم گوشت دام زنده سنگین داخلی ۲۵۰هزار ریال و دام سبک (زنده) ۳۵۰هزار ریال است ولی با همین قیمت ، مشتری مناسب برای خرید دام وجود ندارد. رویداد۲۴ براساس اخبار منتشر شده طی هفته گذشته، عراق واردات برخی از کالاها را برای حمایت از تولید داخلی ممنوع کرده و در تولید ۱۷ محصول زراعی و باغی (شامل: گوجه فرنگی، خیار، سیب زمینی، بادمجان، هویج، کنار، کاهو، ذرت، خرما، هندوانه، خربزه، سیر، پیاز، کدو، گل کلم، انار و کلم) به خودکفایی رسیده است. شرکت MSCI که محبوبترین شاخصهای بازار نوظهور جهان را رصد میکند آرامکو را با استفاده از قیمت نهایی ۱۷ دسامبر به شاخصهای خود اضافه خواهد کرد و شرکت FTSE Russell نیز با استفاده از قیمت ۱۹ دسامبر اقدام مشابه را صورت خواهد داد. وی با اشاره به بحران اقتصادی موجود از مسئولان واحد صنفی خواست نظارت دقیق بر واحدهای صنفی زیر مجموعه خود داشته باشند و از آنان خواست که قبل از ورود پرونده های واحدهای صنفی به تعزیرات در واحدهای صنفی نظارت دقیق تری صورت گیرد تا با کنترل دقیق با گرانفروشی واحدهای صنفی مبارزه شود.

گوگل از عرضه مدل تازه لپ تاپ پیکسل بوک گو به قیمت ۱۳۹۹ دلار با نمایشگر فوق دقیق خبر داده است. گوگل از عرضه مدل تازه لپتاپ پیکسلبوک گو به قیمت ۱۳۹۹ دلار با نمایشگر فوق دقیق خبر داده است. ایتنا – این لپتاپ علاوه بر بهرهمندی از نمایشگر فوق دقیق، دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. سفره شب یلدا ارزان شد/ ممنوعیت صادرات به عراق چه اثری بر بازار داخلی گذاشت؟ عرضه اولیه احتمالی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بهمن ماه و تاکید رئیس جمهور بر صرفه جویی در مصرف گاز، از اهم خبرهای مشروح ۲۰ است. موتور هوش مصنوعی نسل چهارم از دیگر امکانات اخبار جدید رزیدنت اویل 8 (از طریق صفحه وب بعدی کلیک کنید) این گوشی است. ستاد انتخابات کشور اسامی ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری روز چهارم را اعلام کرد و امروز 93 داوطلب ریاست جمهوری برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند. ایران اکونومیست- ارزش سهام شرکت آرامکوی سعودی روز یکشنبه برای سومین روز افزایش پیدا کرد اما ارزش بازار این شرکت پایین دو تریلیون دلار ماند.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما