ویلانل و ایو دزد و پلیسِ خوشپوش و دلبر

[ad_1]

برترین ها – آرمان رمضانی: «کشتن ایو» یک سریال بریتانیایی در ژانر کمدی سیاه – درام – جاسوسی است که برای پخش از بی‌بی‌سی آمریکا ساخته شده است. در مورد یک منطقه بزرگ

کشتن ایو

داستان سریال حول دو شخصیت اصلی زن میچرخد. ایو پلاستری (با بازی ساندرا اه) زنی باهوش است که در سازمان جاسوسی انگلیس (ام‌آی‌سیکس) کار می‌کند. موضوع اینجاست که زندگی و کار ایو به هیچ‌وجه به آن چیزی که تصورش را می‌کرد شبیه نیست. پس ما از یک طرف با زنی باهوش طرفیم که از شرایط ناراضیست و احساس می‌کند روزهایش را با پشت میز نشستن در می‌دهد. و از طرف دیگر ویلانل دمکشی به شدت توانا که بر عکس ایو اوقات فراغتش را درنهایت ر.

این دو زمانی به هم مربوط می‌شود که وظیفه‌ی پیدا کردن و دستگیری ویلانل به ایو محول می‌شود. از این نقطه به بعد هرچه بازی موش و گربه این دو پیش می‌رود گویی هر دو به اندازه جذب دیگری می‌شوند.

امتیاز این سریال در سایت آیام‌دی‌بی ۸.۳ است و جوایز زیادی را از آن خود کرده‌است. از سوی دیگر، از سوی دیگر.

درکنار هنر کارگردان و اقتباس بی‌نقص تیم نویسندگی، انتخاب لباس شخصیت‌ها از همه توجهات را به خود جلب می‌کند.
در این مقاله قصد داریم برخی از برجسته‌ترین پوشش‌های دو شخصیت اصلی سریال را بررسی کنیم.

ویلانل

پوشش ویلانل در عروسی

کشتن ایو

سم پری طراح لباس فصل سوم در پوشش ویلانل در مجلس عروسی در قسمت اول فصل سوم میگوید: از همان ابتدا میدانستیم ویلانل از آن دست زنهایی نیست که شبیه ساقدوشها با لباسهای سفید در عروسی حاضر شود. در واقع می‌دانستیم ویلانل از آن دست آدم‌هایی است که کاری را می‌کند که دلش می‌خواهد. او عادت به جواب پس دادن ندارد و به پیامد رفتارهایش نمی‌کند. بعد از بررسی باد درنهایت آن کت دنباله‌دار

پوشش ویلانل در بازگشت از روسیه

کشتن ایو

شاید تنها صحنه‌های سریالی که ویلانل مطابق با سلیقه‌هایی است که از آن در ذهن لباس پوشیده شده است. همینجاست. در این صحنه ویلانل بعد از تجربه‌های تراژیک در حال بازگشت از روسیه است. اینجا ویلانل را می‌بینیم که با مو‌هایی شلخته کت و شلوار دهه هشتادی مادرش را به تن دارد. تماشای ویلانلی آدمکش دی این شرایط، این احساس را زنده می‌کند ده

پری در مورد این پوشش میگوید: در این صحنه با استفاده از لباس مادر و تلفیق آن با استایل دختر (ویلانل)، حس نوستالژی و گرمی خاطرات خانوادگی را به بیننده منتقل کنیم.

ژاکت سبز برند شارلوت نوئلز و شلوار گوچی

کشتن ایو

جالب است بدانید در این صحنه هلن (شخصیت دیگر سریال) ویلانل را «یک هیولای زیبا» توصیف می‌کند. یری (طراح لباس) عقیده دارد: وقتی ویلانل را در آن ژاکت سبز شرلوت نوئلز که با شلوار گوچی سِت شده است. این فکر به ذهنمان خطور می‌کند که دوباره شروع کند. در واقع تیم طراحی لباس با انتخاب این پوشش جلب توجه کننده، می تواند به مخاطب یادآوری کند که ویلانل باقی بماند به نظر دیگران نمی دهد و می خواهد که چه می خواهد را به دست بیاورد.

لباس زردرنگِ برند لو

کشتن ایو

شخصیت ویلانل در فصل سوم تغییراتی می‌شود. اشاره به این تغییرات بدون لو دادن داستان غیرممکن است، اما همین قدر بداند که شخصیت ویلانل وقتی این تجربیات (تجربیاتی بعضی از تلخی ها از دست نزدیکان) را پشت سر میگذراند انگار اعتماد به نفس بیشتر پیدا می کند. وقتی او را در لباس زرد رنگ برند لوکسِ لو می‌بینیم می‌گوید خودش مطمئن‌تر است. اولین روز سال


آیو

بارانی

کشتن ایو

یک نکته مهم درباره این بارانی و تمام لباس های شخصیت ایو، کاربردی بودن آنهاست. در واقع تیم طراحی لباس سریال، لباس های ایو از جمله همین بارانی 100 دلاری را به گونه ای انتخاب کرده اند که در نقطه مقابل ویلانل با لباس هایی از برندهای لوکس قرار می گیرند.

لباس آبی

کشتن ایو

بد نیست صحنه خرید این لباس توسط ایو را قبلتر در سریال دیدهایم و دریافتهایم ایو درمورد خرید این لباس مطمئن نیست و تنها بعد از تائید نیکو راضی به خریدش می شود. طراحان لباس سریال اعتقاد دارند این لباس را می پوشند، خبر از تغییرات شخصیتی او می دهد. درحقیقت ایو کم‌کم پوسته دورش را می‌شکند و آماده می‌شود دنیای ویلانل شود.

کاپشن و کلاه بافتنی

کشتن ایو

همه لباس‌های ایو عامدانه طوری انتخاب شده اند از این قاعده مسثناست. کاپشن سرگرمی

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما