(ویدیو) خلاصه بازی گل‌گهر ۱ – ۱ پرسپولیس ; گل پاکدل با دست!

[ad_1]

تیم های فوتبال و گلگهر سیر از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف ترکیب رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی یک – یک خط پیدا کردند.

شروش استنلی در دقیقه ۳۳ برای گل‌گهر و حامد پاکدل در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

دو تنها در نیمه اول بازی خوبی انجام شد تیم و ۴۵ دقیقه دوم سرد و بی‌روح دنبال شد. برای اولین بار .اگردان گل‌محمدی با این نتیجه با ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند.

ترکیب گل‌گهر سیرجان: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای (64-مسیح زاهدی)، عل.

نیمه اول

دقیقه ۴: ضدحمله سرعتی و فوق‌العاده خطرناک پرسپولیسی‌ها به شکل عجیبی از دست رفت. حامد پاکدل در موقعیت تک به تک با فروزان در حالی که میتوانست مهدی ترابی را نیز صاحب توپ کند، با توپ بیدقتی را به بدن سنگربان گلگهر کوبید تا این موقعیت بسیار خطرناک برای سرخپوشان از دست برود.

دقیقه 9: ارسال تند و تیزوزمینی برزای از جناح چپ را کیروش با شوتی تک برب از روی خط شش قدم رایی دروازز پردرواز پرد ککحامد ررد خوبی سد راه گلزنی سیرجانییا شد.

دقیقه ۱۳: ارسال دقیق رامین رضاییان از جناح راست را حامد پاکدل با یک ضربه سر شیرجه‌های وارد دروازه فروزان کرد. در این صحنه به نظر می رسد توپ را به دست بیاورد که همین موضوع با اعتراض شدید گلگهری ها مواجه شود، اما داور معتقد بود گل در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

دقیقه ۱۴: علی‌اصغر عاشوری به دلیل اعتراض به داور اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۵: اشتباه حامد لک روی ارسال بازیکنان گلگهر باعث شد تا توپ پشت محوطه جریمه به سعید صادقی برسد که این بازیکن پس از برخورد با چند بازیکن پرسپولیس به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: ارسال ررااک رواییان روی یک ضربه ایستگاهی به شکلی بلیار خطرناک از مقابل کمال رامیابی‌نیا و دروازه گل‌گ.

دقیقه ۳۰: کمال کامیابی‌نیا دیگر اخطاری این بازی لقب گرفت.

دقیقه ۳۳: ارسال سعید رای اشتباه مهلک حامد لک با ضربه ر

دقیقه ۳۵: شوت از راه دور محکم سعید آقایی را محسن فروزان با شیرجه‌های بلند دور کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: میلاد زکی‌پور از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۵: حیدر افسری مدیر تیم گل‌گهر نیز به دلیل اعتراض به داور روی نیمکت گل‌گهر اخراج شد.

دقیقه ۶۰: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان فروزان قرار گرفت.

دقیقه ۷۱: ترابیان به دلیل اعتراض رضا اسدی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۸۷: فروزان موقعیت تک به تک را از مهدی ترابی گرفت تا این موقعیت نصف و نیمه هم برای پرسپولیس از دست بر هر چند پس از توانایی این توپ، کمک داور از این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

ترکیب گلگهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای (64 مسیح زاهدی)، علیاصغر عاشوری (78 تا رضا شکاری)، مرتضی تبریزی (31 – امین قاسمینژاد)، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح (31 – میلاد زکیپور)، امین پورعلی و کی‌روش استانلی.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (87 علی شجاعی)، کمال کامیابینیا (61 رضا اسدی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان (61 فرشاد فرجی)، وحید امیری و حامد پاکدل (73- مهدی عبدی).

داور: محمدحسین ترابیان

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما