نامه یکی از اعضای ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه به مدیر مدرسه: از ورود بانوان به ورزشگاه جلوگیری کنید.

[ad_1]

ولی الله لونی، رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در نامه ای به ابراهیم رئیس رئیس جمهور با ورود زنان به ورزشگاه مخالفت کرد و گفت که چنین چیزی باعث تعجب بدنه انقلابی و مذهبی جامعه خواهد شد که از شما حمایت می کند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال مکاتبات این سمینار، متن این نامه به شرح زیر است:

به نام خدا

تبریک به آیت الله دکتر رئیس رئیس جمهوری اسلامی ایران

-غرور نکن-

هی

دوران ریاست جمهوری اعلیحضرت بارقه امیدی را در دل هواداران رژیم ایجاد کرد. روحیه جهادی و تلاش معظم له در این مدت کوتاه برای حل مشکلات مردم تا حد زیادی نگرش مردم را نسبت به حکومت دینی که در سال های اخیر آسیب جدی دیده است، بازگرداند.

اما در موارد نادری تصمیمات حاشیه ای در حکومت گرفته می شود که با رویکرد و ماهیت معظم له همخوانی ندارد. بحث دسترسی بانوان عزیز به ورزشگاه ها یکی از آنهاست.

می دانید که این موضوع که مورد مخالفت رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه قرار گرفته است، نه تنها در اولویت بانوان جامعه است، بلکه اساساً در ایران ضد اسلام است. . مجموعه ای از ارزش ها..

پرداختن به این گونه امور تحت حمایت دولت معظم له باعث تعجب بدنه انقلابی و مذهبی جامعه حامی شما خواهد شد.

از وزارت ورزش انتظار می رود در راستای دیدگاه جنابعالی سیاست ها و اقداماتی را انجام دهند.

یاران زمین و مردم از دولت معظم له انتظار دارند علاوه بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که اولویت امروز کشور است، در اصلاح و تخریب سیاست گام های اساسی و بزرگی بردارد. اقدامات فرهنگی که در دولت قبل تقویت شد.

لذا با توجه به استقامتی که در دفاع از ارزش‌های معظم له شاهد هستیم، انتظار می‌رود ضمن ممانعت از اجرای این مصوبه، بخش‌های مختلف دولت را از اقدامات حاشیه‌ای منافی اقتصادی منع کنید. فرهنگی و اجتماعی اولویت های کشور..

منتظر تصمیم انقلابی و مذهبی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

توفیق روزافزون حضرتعالی را خواستارم.

چرا خدا

مدرس حوزه علمیه قم

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما