مشاور رتبه ۴۲ یزد چه کسی بود؟

در این زمان شما نیمی از مطالب پایه یازدهم را آموزش دیده اید و به طور تشریحی در امتحانات این مطالب نیز شرکت داشته اید، حال لازم است تا دانسته های خود را به تثبیت برسانید. مدتی است که از دروس پایه دهم به دور بوده اید، در سال جاری مشغول یادگیری مطالبی هستید که دنباله دروس دهم هستند، پس با به خاطر آوردن مجدد آنها و به مهارت رسیدن در این مباحث پایه ای، می توانید شرایط بهتری را هم برای کنکور و هم پایه دوازدهم خود رقم بزنید. البته این نوع پذیرش دارای شرایط خاص تعهد خدمت (سه برابر مدت زمان تحصیل در مناطق محروم)، عدم توانایی خرید یا جابجایی یا تغییر رشته و… البته داوطلبان دارای معدل بالای 18 که مشکل مالی داشته باشند در قلم چی بورس می شوند. در این بین یکی از عواملی که می تواند تا حدودی مسیر موفقیت در آزمون سراسری را هموار کند و به کاهش استرس داوطلبان کمک کند انتخاب درست مناسب ترین و بهترین آزمون آزمایشی است. مدیرت زمان در جلسهی کنکور و اختصاص زمان کافی به هر کدام از دروس عمومی و اختصاصی و کم نیاوردن وقت بسیار مهم است که فرد با شرکت در این آزمونها میتواند در این زمینه تسلط کافی پیدا کند، که این امر از نقاط قوت شرکت در آزمونها بشمار میرود.

بهترین مشاور کنکور رایگان

از ابتدای پایه دهم به فکر کنکور سراسری باشید. اولویت مطالعه با پایه یازدهم و سپس دهم است، چون که به تازگی یازدهم را پشت سر گذاشته اید و تثبیت و به تسلط رسیدن در آن راحت تر است. کنکور سراسری، مسیر پر فراز و نشیبی است که در چند دهه اخیر به یکی از اصلی ترین دغدغه های داوطلبان تبدیل شده تا جایی که عمدتا خانواده ها نیز تحت تاثیر این مسئله قرار می گیرند. کنکور سراسری مهمترین پله و اتفاق در طول دوران تحصیلی یک فرد است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، چون که این آزمون سرنوشت افراد را مشخص می کند و به نوعی روشن می کند که وی در آینده چه شغلی، چه جایگاه و چه همکارانی خواهد داشت. ✅ آیا مطالعه به تنهایی کافی است؟ یادگیری مهارتهای مطالعه و تستزنی بسیار حائز اهمیت است و میتواند موفقیت شما را بالا ببرد. علت دیگر این است که امکان دارد سال یازدهم شما علاوه بر تست زنی زیاد و مطالعه زیاد هنوز اشکالاتی در مطالعه شما وجود داشته باشد که آزمون های آزمایشی این امکان را به شما می دهد تا مانند فضای مسابقه در رقابت، خود را ارزییابی کنید. آیا روشی برای یادگیری مطالعهی صحیح وجود دارد که در کسری از ثانیه شما را به جواب برساند؟

شاید برای شما هم جای تعجب داشته باشد، آیا چنین چیزی امکان دارد؟ به علت این که شیمی سال دوازدهم سخت تر از دو پایه دیگر است احتیاج دارید شما در سال یازدهم توجه ویژه ای روی این درس داشته باشید. 4- در مصاحبه با بهترین مشاوره کنکور ایران و بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور در تهران در خصوص روش های تستی و تشریحی و تفاوت آنها و فی سوال پرسیدیم پاسخهای جالبی را از ایشان دریافت کردیم ،برترین مشاوران کنکور ایران معتقدند بهترین منبع و اولین منبع مطالعاتی برای دانش آموزان جزوات دبیران مرجع و برتر ایران است . نه زیاد سخت باشند تا انگیزهی فرد از بین برود و او را نا امید کند و نه بسیار راحت باشند تا در فرد اعتمادبهنفس کاذب ایجاد کند. در این صورت تو سال کنکور وقت بیشتری برای یادگیری مباحث شیمی دوازدهم دارید و می توانید با خیال راحت تر شیمی پایه رو مرور کنید.

شما می توانید برای اطلاع بیشتر و دقیق تر مقاله بهترین منابع کنکور را مطالعه کنید و یا از مشاور یا استید خود در این زمینه کمک بگیرید. در صورتی که مطلبی را از یاد بردید به سادگی و به سریعترین شکل ممکن حتی با نگاه به سرفصل ها می توانید آن را به یاد آورید. اما دلیل اینکه از دوران طلایی برای عید نوروز استفاده می شود این است که در این دوران نظارت اساتید روی دانش آموزان کم می شود و این نکته باعث می شود دانش آموزان توجه کمتری به دروس داشته باشند و در شرایطی که دانش آموز در خانه هست و ممکن است شرایط مناسبی نباشد و همه در حال تدارکات و هیاهوی نوروز باشند به همین دلیل دانش آموزان دچار سردرگمی و ناامیدی می شوند و به پیشرفت آن ها کمک نمی کند. از الان قضاوت کردن در این رابطه هیچ سودی را برای دانش آموزان ندارد و تنها موجب افزایش استرس آنها می شود؛ در سال های اخیر شاهد تاثیر مثبت معدل در کنکور سراسری بوده ایم و انتظار می رود که برای کنکور ۱۴۰۲ نیز همین روند پیش گرفته شود، پس در این رابطه نگرانی نداشته باشید، تنها کافی است اخبار بروز و جامع کنکور را از طریق این سایت دنبال نمایید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما