قفسه کرج استند کاتالوگ و بروشور

علاوه بر سایز های مختلف، استندهای کاتالوگ با تعداد قسمت های مختلفی تولید می شوند. انواع استندهای زیادی در فضای تبلیغات وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها، صندوق انتقادات و پیشنهادات می باشد. از این استند در مکان های مختلفی استفاده می شود و کاربردهای گوناگونی نیز دارد. برای اینکه برند سازی بهتر و ماندگارتر داشته باشید باید از ابزارها و روش های گوناگون استفاده کنید. طلق البرز انواع استند های رومیزی کاتالوگ و کارت بروشور را در سایز های مختلف برای شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.استند ها در اندازه های مختلف ساخته میشود.

استند کاتالوگ

هر گونه سفارشی از هر جای ایران پذیرفته میشود و در کمترین زمان تحویل داده میشود.

کانتر نمایشگاهی

استند جا بروشوری پلکسی CW828در حال حاضر استند های جابروشوری و جاکاتالوگی در غرفه های نمایشگاه و .. استند جابروشوری فلزی CW826در حال حاضر استند های جابروشوری و جاکاتالوگی در غرفه های نمایشگاه و در.. این سازه، استند جابروشوری، جا بروشوری، جاکاتالوگی یا استند بروشور تبلیغاتی نام دارد. جا بروشوری فلزی، جا بروشور پلاستیکی یا استند چوبی انواع مختلف جابروشور از لحاظ جنس هستند. جنس استند می تواند تاثیر زیادی روی قیمت استند کاتالوگ داشته باشد.

جاکاتالوگی 5 طبقه به دلیل جنس آهن که در آن به کار رفته بسیار مقاوم است، باتوجه به اینکه امروزه بروشور . برای طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ می توانید با کارشناسان طراحی بانی چاپ ارتباط برقرار نمائید. جا کاتالوگی ها معمولا نظم و ترتیب دهنده ی فضا و مکانی برای بهتر دیده شدن کاتالوگ ها هستند. جا کاتالوگی در زمانی زیر مانیتوری به کار می رود که معمولا شما فضایی مانند مطب ها یا شرکتی دارید و به عنوان مثال بر روی میز پذیرایی کاتالوگ ها پخش شده اند ، جاکاتالوگی می تواند تمام آن مجلات و کاتالوگ ها را در عین اینکه در دسترس هستند نظم بدهد. استند بروشور کلاسیک CW833 – A4در حال حاضر استند‌های جا بروشوری و جا کاتالوگی در غرفه‌های نمایشگا..

نمونه های استند کاتالوگ

مخصوصاً در سالن های انتظار بسیار مفید است، چون مردم وقت بیشتری دارند تا با مطالب شما سرگرم و آشنا بشوند. از ابزار پرکاربرد که برای سازماندهی کاتالوگ ها و بروشورها استفاده می شود، استند بروشور و استند کاتالوگ می باشد. با داشتن یک استند تبلیغاتی می توانید به کاتالوگ و بروشورهای خود نظم بدهید؛ به ویژه از استند کاتالوگ و استند بروشور در نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. این استندها طبقه بندی شده اند و از هر طبقه برای یک نوع کاتالوگ یا بروشور می توانید استفاده کنید. تا مصرف کننده ها و بیننده ها قادر باشند آنچه که به دنبالش هستند را سریع پیدا کنند.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما