قایقی که بر فراز پرواز می‌کند!

[ad_1]

فرارو-Elarkt Suedi Candela آخرینا یک قایق تفریحی جدید بنام Candela C8 طراحی کرده است. این قایق بدون استفاده از سوخت‌های فسیلی، موتورهای پر سر و صدا و بالا و پایین پریدن اموج حرکت می‌کند. در واقع زمانی که سوار این قایق تفریحی می‌شوید شما اصلاً روی آب قایقرانی نمی‌کنید، بلکه در بالای آن پروا.

به گزارش فرارو ، مشابه این قایق تفریحی در فیلم جیمز باند دیده می شود. این قایق لیکه ممکن است روی آب باشد و لحظه‌ای بالاتر از سطح روا باشد این هیدروفویل تمام الکتریکی برای حل مشکل بهره برداری از انرژی که یکی از مشکلات اصلی قایق‌های برقی طراحی شده است.

قایق

میکائیل ماهلبرگ، مدیر ارتباطات Candela میگوید: «قایق های تندروی معمولی یکی از کم مصرف ترین کشتی های روی زمین هستند، یک بدنه هواپیمای معمولی 15 برابر بیشتر از یک خودروی مشترک در هر کیلومتر مصرف مصرف می کند.” در حالی که ساختیکیک کشیدن بدنه دب باعث ایجاد اصطکاک بایی

قایق

.اندلا می‌گوید که حتی یک قایق برقی با باتری بزرگ نیز کمتر از ۳۰ دقیقه می‌شود. برای حل کردن این مشکل کندلا یک هیدروفویل به قایق الکتریکی خود اضافه کرده تا بدنه را از وجود دار. هیدروفویل مانند بال هواپیما عمل می‌کند. موقعیتی که هوای در حال حرکت بر روی بال هواپیما باعث ایجاد بالابر می شود، آبی که از روی هیدروفویل عبور می کند نیز قایق را به سمت بالا و خارج از آب هل می دهد و کشش را تا حدود 80 درصد کاهش می دهد. در نتیجه، C8 می‌تواند کل خلیج سانفرانسیسکو را پس از یک شارژ دو ساعته با بردی در حدود 50 مایل پوشش دهد.

فقط هیدروفویل نیست که این قایق را از یک قایق برقی معمولی متمایز می‌کند. کندلا طراحی موتور خود را تغییر داده است. برای اولین بار، روز اول مالبرگ می‌گوید: «بدلیل قرارگرفتن موتور زیر گیربکس

قایق

C8 اولین پرواز خود را در ماه فوریه در سوئد انجام داد. این شرکت در حال حاضر پیش‌سفارش‌هایی را می‌پذیرد که از ۲۹۰،۰۰۰ یورو یا تقریباً ۳۳۰،۰۰۰ دلار آغاز می‌شود. این قایق را می‌توان با وسایل دیگر مانند سیستم صوتی داخلی، رادار یا حتی دوش آب شیرین سفارشی. Candela بازار قایق رانی تفریحی و همچنین برنامه ای که از محیط زیست آگاه را هدف قرار داده است و ممکن است تعداد کمی از علاقه مندی ها به هوانوردی را نیز جذب کند.

می‌توان این قایق را با یک خودروی تسلا نیز مطابقت داد. ماهل ر،ش:ی‌گذ، این یک احساس جادویی است. »

منبع: cnet

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما