طرز تهیه کاپ کیک با تزیین خامه ; ویژه ولنتاین

[ad_1]

فراروـ کاپ کیک کیکیک فنجانی نوعی کیک تک نفره فانتزی است که در قالب‌های کاغذی مخصوص تهیت است. اولین بار به نام امیلیا سیمونز در سال ۱۷۹۶ این نوع کیک را در فنجان‌های کا پاپ کیک‌ها به اندازه‌های محبوب هتدد که در تقویم جهانی روز‌هایی را به نام آن‌ها ثبت کرده‌اند.

مثلا ۱۸ اکتبر روز جهانی کاپ کیک شکلاتی، ۹ نوامبر روز جهانی کاپپ وانیلی و ا امروز در قنادی‌ها نمونه‌های متنوعی از کاپ کیک‌ها را می‌بینیم که در طعم‌ها و انواع مختلف تهیه می‌شود. این کیک ها به دلیل تک نفره بودن و مناسب بودن آنها، پذیرایی در جشن ها و مهمانان بسیار کارآمد است.

کاپ وکیکه ولنتاین یکی از انواع کاپ کیک های وانیلی است که روی آن با ننه است. از سوی دیگر، از سوی دیگر.

مواد لازم برای تهیه کاپ کیک ولنتاین

تخم مرغ: ۴ عدد
آرد سفید شیرینی: ۲ پیمانه
شکر: ۱ پیمانه
روغن: نصف پیمانه
شیر: نصف پیمانه
وانیل: یک چهارم قاشق چایخوری
بیکینگ پودر: ۲ قاشق چایخوری
نمک: یک چهارم چایخوری
مه قنادی: ۳۰۰ گرم
رنگ مجاز خوراکی
کاغذ مخصوص کاپ کیک

زرز تهیه مرحله به مرحله کاپ کیک ولنتاین

کاپ کیک ولنتاین

1 ابتدا تخم مرغ ها را که به نزدیک محیط رسیده اند، همراه با وانیل، نمک و شکر داخل یک کاسه مناسب بریزید و با دورند همزن حدود 6 دقیقه هم تا تخم مرغ ها پف کنند و مایه کرم رنگ و شفافی به دست بیاید.

ـ در مرحله بعد روغن را اضافه کنید و سی دیگر هم بزنید.

3 آرد و بیکینگ پودر را که از قبل با هم مخلوط کرده و سه بار الک کرده، کم کم و طی سه مرحله به مایه کیک اضافه کنید و با لیسک یا همزن دستی از یک جهت هم بزنید تا آرد کاملاً در مایه حل شود و حالت شود. گلوله های نداشته باشید.

د ـ در مرحله شیر را که به آخرین محیط رسیده است، به مواد کیک اضافه کنید و با لیسک از یک جهت هم بزنید.

در مورد یک منطقه بزرگ بعد از قالب کاپ کیک را به مدت 45 دقیقه در فر 160 درجه سانتیگراد کرده که از قبل گرم شده، تا بپزد.

ـ بعد از پخت کاپ کیک‌ها را از خارج خارج کنید و تا کاملاً خنک شوند. برای آموزش تزیین کاپ کیک های ولنتاین با خامه فرم گرفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

زشموزش فرم دادن خامه قنادی

خامه فرم گرفته

معمولاً برای فرم دادن خامه قنادی گفته می‌شود که به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اما در قنادی خیلی نباید این تمانبندقیا را از زمانبندی مشخص کرد این است که رما ابزاری را که در اختیار دارید، بشناسید. برای مثال ممکن است که همزن شما یک همزن قوی یا متوسط ​​باشد. مسلماً نتیجه‌ای که در ۱۵ دقیقه با این دو همزن می‌شود، متفاوت است. ممکن است با همزن متوسط ​​در ۱۵ دقیقه خامه آماده شود. اما نتیجه همان با یک همزن قوی در ۸ دقیقه به دست بیاید.

حالا اگر شدات همزن‌تان را ندانید و با همزن قوی ۱۵ دقیقه خامه را هم ر م به زمان بندی ها توجه کنید؛ اما معیار اصلی باید شناخت و شناخت ابزار کارتان باشد. در این قسمت طریقه صحیح فرم دادن خامه قنادی را بیان می‌کنیم. همیشه وقتی خامه را از لوازم قنادی ها تهیه می کنید، بسته به نیازتان آن را در بسته های نیم کیلویی یا یک کیلویی یا کمتر بسته بندی کنید تا زمانی که نیاز دارید از آن استفاده کنید، فقط مورد نیاز را از فریزر خارج کنید. برای شروع کار خامه یخ زده را از فریزر خارج کنید و در شرایط محیط قرار دهید تا یخ زدایی شود و حالت بس

بعد از خامه را در کاسه بریزید و همزن را روی دور متوسط ​​قرار بدهید. وقتی یکدست شد، آن را روی دور تند قرار دهید. خامه زده شده نیست، براق است. اما وقتی آماده شدن می‌کند، کم‌کم رنگ آن مات می‌شود. وسط کار یک بار همزن را خاموش کنید و با لیسک آرام به صورت دورانی هم بزنید. .امه را زیر و رو کنید تا خامه های زیر ظرف هم زده شود. برای فرم گرفتن خامه کاسه بهتر است حاوی خامه را در ظرف حاوی یخ قرار دهید و بعد با همزن هم بزنید.

علاوه بر مات شدن خامه یکی دیگر از نشانه های خامه فرم گرفته است که رد پره های همزن روی آن میافتد. وقتی سر همزن را از داخل ظرف خامه بیرون می‌آورد، باید خامه داخل آن گیر کرده باشد. وقتی آماده شد، اگر ظرف را برعکس کنید، بیرون نمی‌ریزید. وقتی آماده شد، آن را زیاد هم نزنید. امه را هربار به اندازه نیازتان فرم دهید،ون بعد

باید زمانی رنگ غذا را به خامه اضافه کنید که هنوز کاملا فرم نگرفته است. عنی وسط هم زدن خامه وقتی کمی از حالت شلی درآمد، رنگ غذا را اضافه کنید تا رنگ با خامه یکدست شود. برای تهیه خامه قرمز رنگ می‌توانید از رنگ خوراکی و هم رنگ خوراکی پودری استفاده کنید. میزان رنگی و کم رنگی قرمز شما به میزان رنگی است که به خامه اضافه می‌کنید. اگر بعد از حل شدن رنگ احساس کردید، خامه خیلی پررنگ شده، کمی دیگر رنگ را به آن اضافه کنید.

.امه آماده را داخل قیف بریزید و با ماسوره m1 یا 2D روی کاپ کیک ها را با خامه فرم گرفته تزیین کنید. برای زیباتر شدن کاپ کیک ولنتیاین می‌توانید از ترافل‌های رنگی برای تزیین روی خامه استفاده کنید. همچنین هنگام خرید کاغذ کاپ کیک کاغذهایی را که رنگ قرمز دارند و یا طرح قلب دارند، انتخاب کنید.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما