شش برند پوست Omicron که نباید نادیده گرفته شوند

[ad_1]

فرارو- اگر متوجه تغییری در پوست خود شدید، ممکن است یکی از شش علامت پوستی احتمالی ناشی از سویه omicron باشد.

به گزارش فرارو به نقل از سان; در طول بیماری عروق کرونر قلب، افراد مبتلا به کووید تعدادی علائم را نشان دادند و سرفه های مداوم، تب بالا و از دست دادن بو در ابتدا توسط مقامات بهداشتی به عنوان علائم اصلی در اوایل سال 2020 در نظر گرفته شد و مهمتر از همه، آنها می خواستند از آن مراقبت کنند. خودشان

به عنوان یک سویه جدید، Omicron علائم متفاوتی دارد.

داده های قبلی نشان داده اند که سه علامت رایج میکرون سرفه، خستگی و سردرد هستند.

با این حال، برخی از افراد نیز به بیماری های پوستی مبتلا هستند و این شش مورد از شایع ترین آنها هستند.

1- تغییر رنگ پوست

رنگ پریدگی پوست یا تغییر رنگ خاکستری یا آبی ممکن است علامت هشدار دهنده omicron باشد. این یک عارضه نادر در موارد شدید بیماری عروق کرونر قلب است و به این معنی است که سطح اکسیژن خون پایین است. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC)، این یک “علامت هشدار اضطراری” است.

۲-کهیر

مطالعات در بریتانیا نشان می دهد که افراد مبتلا به omicron ممکن است دچار بثورات پوستی شوند. نوع اول کهیر است که به طور ناگهانی ظاهر می شود و می تواند به صورت برآمدگی های برجسته ظاهر شود و با خارش شدید همراه است و اغلب می تواند از کف دست یا کف پا با خارش شدید شروع شود.

3- تعریق پوست

در مورد Omikron، وضعیتی شبیه عرق می تواند در قسمت های مختلف بدن، اغلب در آرنج زانوها و در پشت دست ها و پاها رخ دهد. حدود 15 درصد از جوانان مبتلا به امیکرون این ضایعه پوستی را تجربه کرده اند. علاوه بر این، ضایعات پوستی جامد و قابل مشاهده و همچنین برجستگی های تاول مانند (برجستگی های پر از مایع) عوارض پوستی ناشی از omcron بوده که به صورت نواحی قرمز و ناهموار ظاهر می شوند.

شش برند پوست Omicron که نباید نادیده گرفته شوند

4- التهاب و قرمزی انگشتان پا

التهاب و تغییر رنگ قرمز یا بنفش انگشتان همراه با درد و خارش یا تاول و تورم ممکن است یکی از علائم امیکرون باشد. برخی از بیماران ممکن است چرک و برجستگی های دردناک را در این ناحیه تجربه کنند. این وضعیت ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد. اکثر افرادی که از آن رنج می برند علائم معمول کووید را تجربه نمی کنند. این یک نشانه کلیدی برای جریان اصلی کووید بود.

5- ایجاد زخم و تبخال روی لب

برخی از افراد مبتلا به امیکرون علائمی شبیه سرماخوردگی را تجربه می کنند و نشان داده شده است که این علائم می تواند به لب ها سرایت کند و باعث ایجاد ترک و زخم در لب ها و تبخال شود. زخم های مشابهی ممکن است در داخل دهان ایجاد شود.

شش برند پوست Omicron که نباید نادیده گرفته شوند // ترجمه آقای اعتضاد

6- خشک شدن پوست

کارشناسان گزارش کرده اند که بسیاری از افراد مبتلا به omicron دچار بثورات پوستی در ناحیه گردن و قفسه سینه می شوند که در معرض نور خورشید است. رنگ این نواحی معمولا صورتی می شود و فرد دچار خارش می شود. این وضعیت می تواند در هر زمانی در طول یا بعد از عفونت رخ دهد و معمولا برای مدت طولانی ادامه دارد.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما