شاهین خودکار چه عرضه می‌شود؟

[ad_1]

فرارو- شبکه سایپا اردیبهشت ماه امسال خبر از تولید شاهین خودکار و عرضه آن در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ داد. اما اکنون با گذشت 55 روز از زمستان، هنوز این محصول آغاز نشده است. اما آخرین خبر مرتبط با شاهین اتوماتیک به اواسط دی ماه برمی شود. در این ارتباط یک ماه قبل برخی از رسانه های تقریبی حوزه خودرو با انتشار این محصول در مراکز تست فنی، گزارش کک ساپیا به عرض شایین ادوماتیک نقد شده است.

به گزارش فرارو ، بررسی ها تازه نشان می دهد که قطعا سایپا پیش فروش شاهین خودکار را به اسفند و تحویل آنها را فروردین 1400 موکول کرده اند، تا نسخه جدید با نسخه پایه در سال گذشته هماهنگ شود. اولین روز سال با این وجود بعید نیست که چنین اتفاقی در انتظار شاهین خودکار هم باشد.

قیمت این شرکت خودروسازی هنوز درباره نهایی و احتمالی شاهین خودکار اظهار نظری نمی کند. اما در حال حاضر تارا اتوماتیک ایران خودرو به عنوان رقیب اصلی شاهین اتوماتیک سایتپا، در کارخانه م لیل به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که قیمت نسخه اتوماتیک شاهین کمتر از این محدوده باشد.

در حال حاضر نسخه دنده های شاهین در کارخانه 343 یریان به همین دلیل احتمال افزایش قیمت تمام شاهین خودکار برای مصرف کنندگان در محدوده اما با این حال باید تا زمان عرضه و قیمت گذاری محصول تازه سایپا صبر کرد.

شاهین اتوماتیک ، محصول جدید سایپا در سال ۱۴۰۰

شاهین خودکار با چه تغییراتی عرضه می‌شود؟

بررسی تصاویر منتشر شده از سایپا شاهین اتوماتیک در یک مرکز تست ننی در نسخه جدید علامت و نشان شاهین روی در عقب قرار گرفته است و کلمه شاهین به شکل نوشتاری فارسی

علاوه بر این بر این خودرو و نشان جعبه دنده جدید این خودرو تحت عنوان «CVT» روی خودرو قرار گرفته است.

اما در بخش فنی، امیرحسین تابع قماعت، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل سایپا المللل سایپا اللللل سرده کک شایین اتوماتیک به جعبه دنده CVT ساخت شرکت پانچ بلژیک مججز است.

این جعبه دنده توان موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. علاوه بر این بر این جعبه ساختار ترونیک دارد که امکان تعویض دستی و حالت خودکار را در اختیار دارد همچنین دو حالت رانندگی نرمال و برفی نیز برای آن تعبیه شده است.

شاهین اتوماتیک ، محصول جدید سایپا در سال ۱۴۰۰

مشخصات فنی و امکانات رفاهی شاهین اتوماتیک

نچه مشخص شده است، این است که پیشرانه شاهین خودکار تغییری و قرار نیست با موتور ۱. این موتور توان تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت با گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر را دارد.

مصرف سوختی این خودرو در حالت ترکیبی ۸ لیتری در هر صد کیلومتر است وگ

در امکانات ایمنی و رفاهی الین اتوماتیک هنوز اما به نظر می‌رسد که شاهین خودکار پایه‌ای از نسخه‌های دنده‌ای را داشته است. این امکانات چراغ روشنایی روز، دو کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین عقب، سانروف، استارت دکمه ای، سنسور نور، فرمانی برقی، رینگ کمکی 15 اینچی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب ABS، EBD، تریم داخلی چرم مصنوعی، آینه تاشو برقی، نمایشگر لمسی، تهویه خودکار، سنسور باد تایر و … می شود.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما