سیب و پرتقال‌هایی که ارزان‌تر از تنظیم بازار هستند!

[ad_1]

مسال سیب و پرتقال شب عید با ارزیابی های متفاوت به شیوه فروش اینترنتی،،

به گزارش همشری، اقدام شرکت تعاونی روستایی در قیمت گذاری بالای خرید سیب و پرتقال باعث افزایش قیمت و افزایش چند کرخی بازار شب عید امسال می شود. سازمان تعاونی روستایی در شرایطی از قیمت خرده فروشی 15 هزار و 500 تا 16 هزار تومان سیب و پرتقال تنظیم بازاری شب عید خبر داده که رئیس اتحادیه بارفروشان و مدیر سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر نرخ 13 تا 14 هزار و 500 تومان. تومانی این محصولات در بازار شب عید می‌کنند.

نرخ تصویب ۱۵ تا ۱۶ هزار تومانی سیب و پرتقال

مدیر سازمان تعاونی روستایی با بیان اینکه میوه شب عید از 20 اسفند ماه امسال آغاز می شود و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، گفت: قیمت فعلی سیب و پرتقال درجه یک و درجه 2 و در بازارهای سطح شهر بیش از 15 تا 16 است. هزار تومان است و سعی می کنید تا با عرضه محصولات ذخیره شده این قیمت ها در بازار شب عید تثبیت شود. اسماعیل قادری فر، افزودن 50 تا 60 درصد سیب و پرتقال تنظیم بازاری در کلانشهرهای بزرگ به خصوص تهران از طریق شبکه توزیع هوشمند اینترنتی و بقیه در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، در میادین سراسر کشور عرضه خواهد شد. او از ذخیره سازی 34 هزار تن پرتقال شمال و جنوب و 22 هزار تن سیب قرمز و زرد برای تنظیم بازار شب عید امسال میوه خبر داد و افزود: قیمت خرید پرتقال تنظیمبازاری تامسون شمال 13 هزار و 900 و سیب 14 هزار و 500 تومان است که به این مبلغ هزینه های توزیع مویرگی و سود خرده فروشی (10 درصد) نیز اضافه می شود و قیمت خرده فروشی سیب و پرتقال تنظیم بازاری شب عید در شبکه توزیع اینترنتی و میادین به 15 هزار و 500 تا 16 هزار تومان می رسد.

سیب و پرتقال میادین، ارزانتر از تنظیم بازار

مدیر سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با بیان اینکه قیمت سیب و پرتقال نوروز امسال در میادین میوه و تره بار 13 هزار تومان بود، گفت: محصولات عرضه شده در میادین میوه و ترهبار علاوه بر کیفیت با 10 تا 40 درصد قیمت پایین تر نسبت به بازار خارج، عرضه می شود و بیشترین تفاوت قیمت در میادین میوه و تره بار در زمینه نرخ میوه ها وجود دارد. ایوب فصاحو، یح :ی این موضوع از طریق بهره‌برداران پیگیری می‌شود. جستجو می‌کنیم تا با خرید و عرضه محصولات با قیمت و کیفیت مناسب به بازار کمک کنیم. فصاحت با بیان اینکه سازمان میادین میادین و تره بار شهرداری تهران با هیچ دستگاهی، مجموعه شخصی و تشکیلاتی بر سر محصولات با قیمت و کیفیت مناسب می‌تواند انجام دهد، گفت: امسال سیب و پرتقال تنظیم بازاری شب عید در میادین میوه و تره بار با کیفیت است. مناسب و قیمت ۱۳ هزار تومان در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

تنظیم بازار، سیب و پرتقال را ۲۰ درصد گران کرد

رئیس اتحادیه بارفروشان در گفتگو با همشهری با بیان اینکه آیا غیرکارشناسی سازمان همکاری روستایی برای خرید و ذخیره سیب و پرتقال شب عید، قیمت این اقلام را تا 20 درصد افزایش داده است، گفت: پاییز این قیمت عمده فروشی پرتقال 7 تا 8 هزار تومان بود. ، اما ورود ستاد تنظیم بازار به خرید و ذخیره سازی این اقلام ، میزان عمده فروشی پرتقال را به ۱۰ تا ۱۱ هزار می رساند. مصطفی دارایی نژاد، با اشاره به قیمت عمده فروشی سیب قرمز 8 هزار و سیب زرد بنابر نوع و کیفیت آن 13 تا 15 هزار تومان است، افزود: جو روانی ناشی از ورود سازمان تعاونی روستایی به بازار سیب و پرتقال و تعیین قیمت خرید و فروش ذخیره سازی 13 هزار و 900 تومانی پرتقال و 14 هزار و 500 تومانی سیب زرد باعث شد تا با نظر گرفتن هزینه های جانبی توزیع و سود خرده فروشی، قیمت تنظیم بازاری این اقلام در بازار شب عید به 15 هزار و 500 تا 16 هزار تومان افزایش یابد. در برای اولین بار بهنحوی که سیب زرد را به نرخ عمده فروشی 11 هزار، سیب قرمز 9 هزار و پرتقال شمال 11 هزار تومان به میادین اقماری میوه و تره بار میدهیم و این مراکز نیز با سود مالک 15 درصد این اقلام را به نرخ 2 هزار تومان بالاتر یعنی با. قیمت ۱۱ تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند. دارایی نژاد، افزود :، اما قیمت فعلی سیب و پرتقال در میوه فروشی های سطح شهر با در نظر گرفتن سود خرده فروش 35 درصدی بهمراتب بالاتر از میادین است و به نظر می رسد با سازمان تعاون روستایی قیمت سیب و پرتقال شب عید در خرده فروشی سطح شهر، سیب. زرد به ۱۶ تا ۱۷ هزار و پرتقال به ۱۳ تا ۱۵ هزار تومان می رسد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما