سکوت و بیاعتنایی دستمزدِ تلاش دختران فوتبال

[ad_1]

خبرگزاری ایرنا: هفته گذشته در حالی تیم فوتبال زنان ایران از رنکینگ خارج جهانی شد که مسئولان فدراسیون ملی همچنان به سکوت در این زمینه ادامه می دهند و بیاعتنایی را به جای دستمزد دختران فوتبال ایران در نظر گرفته اند.

این روزها بحث خروج تیم ملی فوتبال از رنگینگ جهانی داغ است و فدراسیون فوتبال هم مانند همیشه سکو

اولین روز سال

برای اولین بار به مناسبت

حال موضوعی در این میان مطرح می‌شود که دختران فوتبال ایران از مهولی مسلما سکوت لیلا صوفی‌زاده نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال جای یک علامت سوال بزرگ را برای همه پر کرده است

فری

سکوت و بیاعتنایی  دستمزدِ تلاش دختران فوتبال

هر چند فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این زمینه: صریحا اعلام می کنم که همه مشکلات فوتبال زنان را به نایب رئیس زنان فدراسیون ربط می دهند. وقتی نگاه نظر به فوتبال دختران مثبت است

حتی اگر این حرف هم باشد، باید در شرایط بحرانی واقعاً شکسته شود، مسئولیتان باشیم. فرد دیگری که می‌تواند در این زمینه خوب انجام دهد، یریدون معینی کمیته فنی فدراسیون فوت او هفته پیش به خبرنگار گفت که حتما در زمینه خروج تیم ملی فوتبال زنان از رنکینگ جهانی گفت و گویی انجام می دهد اما طی تماس های مکر، خبرنگار ایرنا را بیپاسخ گذاشت.

حال اون کک

سکوت و بیاعتنایی  دستمزدِ تلاش دختران فوتبال

دختران فوتبالیست باید برای تغییر شرایط خود و کسب انگیزه دست به دامن چه فردی شوند. نمایندگانی که ذره‌ای به خود زحمت نمی‌دهند تا از حق فوتبال زنان ایران دفاع کنند.

بنابر گفته قهرمانان اسبق تیم ملی در دوران خدیجه سپنجی نایب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال، وی جرات و جسارت بسیاری برای دفاع از حق و حقوق دختران داشت و کمک بسیار زیادی به رشد فوتبال زنان کرد.

نچه که مسلم است مسوولان فدراسیون فوتبال جستجوی برای رسیدگی به امور فوتبال زنان وجود ندارد. هر چند انتخابات نزدیک است و به نظر می رسد که منتظر انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال و پایان دوره نایب ریسی یا مدیریت امور فنی زنان هستند تا خود را در رشته دیگری ادامه دهند اما این موضوع نمی تواند از اهمال و بیتوجهی آنها در این برهه حساس بکاهد باشد. . تاریخ عملکرد مسئولانی که در ظاهر نمایندگان هستند و باطن کاری زنان برای پیشبرد اهداف آنها انجام می دهند و با بیتوجهی نمی توانند بر سر راه رشد دختران قرار دهند را فراموش نکنند.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما