ساعت هوشمند میزان فعالیت بدنی افراد را تا 35 درصد افزایش می دهد.

[ad_1]

بررسی های انجام شده توسط شرکت AIA Health استرالیا نشان می دهد ساعت هوشمند اپل حدود 35 درصد باعث افزایش میزان تحرک و فعالیت بدنی گروهی در این مطالعه می شود.

در سال 2020، شرکت بیمه سلامت «AIA» استرالیا در «Vitality» از برنامه ساعت هوشمند در میزان فعالیت انسانها گفت – در این برنامه افراد به صورت انحصاری به استفاده از اپل واچ معرفی شدند. اولین روز سال و اولین روز سال

در یک جدید، AIA میگوید: «با مقایسه میزان فعالیت افراد در سال 2019 – پیش از افزایش ساعت هوشمند را برای افراد شرح می دهد – و در سال 2020 – از آن – دریافت گزارش ساعت هوشمند پس از افزایش فعالیت انسانها می شود. نتایج به صورت دقیق نشان می دهد که افراد با گروه سنی در بازه پنجاه سال بیشترین استفاده را از ساعت هوشمند در زمینه سلامتی دارند و به صورت متوسط ​​​​میزان فعالیت آنها تا 35% افزایش یافته است. گروه‌های دیگر نیز تا حد زیادی از سنی چند ساعت هوشمند در زمینه سلامت استفاده کرده‌اند. »

AIA عقیده دارد زمانی که افراد از ساعت مچی هوشمند می کنند، به صورت مرتب شاهد تغییر جسمی خود هستند – به عنوان مثال، ضربان قلب، میزان خون، میزان فعالیت های ورزشی و اندازه گیری می شوند – همچنین ساعت های هوشمند تذکر دادن در هنگام فعالیت های رایانه ای را دارند. بدین ترتیب باید به فعالیت های روزمره خود توجه کرد.

ساعت هوشمند

AIA برای اطمینان از یافته های خود، نتایج بدست آمده از 118 نفر در این برنامه را تحلیل قرار داد. این شرکت از سال‌های قبل برای مقایسه میزان رشد فعالیت‌های افراد استفاده کرد.

این شرکت می‌گوید: «فعالیت‌های بدنی افراد پیش از هر ساعتی که می‌توانند از این نوع‌ها استفاده کنند، بسیار ضعیف هستند. به‌طوری که می‌توانم آن را یک ناهنجاری اجتماعی دانست. اما مقایسه‌ها نشان داد که برنامه AIA Vitality باعث افزایش قابل توجه سطح فعالیت‌های بدنی افراد در استرال می‌شود.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما