زمزمه حذف آرزوی باعث احتکار برنج شد

[ad_1]

در صورت افزایش هزینه عملیات، حذفمزمه حذف آرزوی که شروع شد، برداشت‌ها دست به احتکار روغن، برنج، و گندم زدند.

به گزارش ایسنا، ذبیح الله اعظمی در مورد گرانی مجدد برنج ایرانی گفت: بررسی عوامل افزایش قیمت برنج ایرانی و راهکارهای برون از وضعیت موجود در دستور کار کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست محیطی مجلس قرار دارد تا این بیماری جدید آمیکرون وجود داشته باشد. یافت و جلسات این جلسه برگزار شد.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به بازدیدش به رئیس همراه کمیسیون سیاسی مجلس شورای اسلامی از اسکله شهید رجایی بندرعباس گفت: ما از یک کشتی در حال تجربه برنج بازدید می کنیم که فکر می کنم این روزها در حال انجام قرنطینه و مسائل اداری است، امیدوارم این اتفاق بیفتد. محموله زود عرضه شود و از بازار کم کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به تشکیل سامانه بازرگام برای خرید برنج دولتی گفت: مردم با رجوع به این سامانه می توانند خرید اینترنتی کنند و در منزل خریداری کنند. زیرساخت‌های این سامانه که واسطه را حذف کرده است، پیش به‌خاطر بازار مرغ و تخم‌مرغ تشکیل می‌شود.

حذف مززمه حذف آرزوی که شروع شد، برداشت‌ها دست به احتکار روغن، برنج، و گندم زدند.

اعظمی شایبه احتکار برنج ایرانی را ارزیابی کرد و گفت: با توجه به آمار تولید برنج در زمزمه حذف آرزوی که شروع شد، چندین‌ها دست به احتکار روغن، و گندم زدند ده دولت باید نظارت شود.

۵۰۰ هزار زمین زمین شالی‌کاری نیازمند زهکشی و هزار کارخانه شالی‌کوبی نیازمند نوسازی

اعظمی با بیان اینکه میزان متوسط ​​​​عملکرد برنج در کشور پایین است،ت: ما نیازمند آموزش، چیزی نزدیک به ۵۰۰ هزار زمین در گیلان و مازندران وجود دارد که نیازمند زهکشی است و پس از زهکشی آماده کشت است. کمیته کشاورزی پیگیرست، اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد از هزار و 45 کارخانه شالیکوبی، کارخانه هزار کارخانه بهسازی و پرت برنج یا همان از دست رفتن برنج به صورت شکسته است، ابد ردیف اعتباری ویژه برای اولین بار، روز اول

عملکرد وزیر جهاد کشاورزی را زودوت نمی‌کنیم

جیرفت و عنبر در مجلس درباره عملکرد سید جواد ساداتین‌ژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: این مشکلاتی که قبلاً در این ایالت ادامه دارد، اما باید بگویم که وزارت جهاد کشاورزی آقای خاوازی بیشتر وزارت مرغ و تخممرغ بود، ولی سید جواد ساداتین‌ژاد وزیر جهاد کشاورزی بود. ماجرای مرغ و تخم‌مرغ را جمع‌آوری کرده است و این روزها به مسائل دیگری توجه دارد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: اکنون برای قضاوت سیدجواد سادتی‌نژاد زود است. به نظرم باید بیشتر به او و تیمش زمان بدهیم تا در آینده نزدیک عملکردشان را قضاوت کنیم.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما