رکوردشکنی قیمت گندم در بازار جهانی

[ad_1]

بهای گندم در شیکاگو برای اولین بار از سال 2008 از مرز 10 دلار در هر بوشل (معادل 25.40 در این مرز) گذشت و روند افزایشی ماه گذشته را تحت تأثیر قرار داد ارتش روسیه به مختلط مختلط غشاء منطقه ادامه داد.

به گزارش ایسنا، قیمت گهاکی کالی ذرت که برای خوراک دام و شیرین کننده می‌شود، ۲.۸ درصد افزایش یافت و به بالاترین حد از سال رس رسید.

روسیه و صادرکننده بزرگ گندم عمده گندم به بزرگ در شمال آفریقا و شمال آفریقا مانند مصر و ترکیه صادر می شود. از طرفی روز اول این دو کشور در حدود ۸۰ درصد از روغن جهانی آفتابگردان هم دارند. دنگ ارک آک

فعالیت بندری در هفته از زمان آغاز حمله به روسیه در گذشته مختل شده و تجارت غلات با روسیه هم مت ریداران بمایی به ددن به خطر و ورود به شرکت های بازرگانی تاسیساتشان در این منطقه را تعطیل کرده اند.

جنگ باعث قیمت کالاهای کشاورزی می شود که پیش از این به دلیل خشکسالی ها وک رشد قیمت‌ها در هفته‌های چندبار هزینه مواد غذایی در سطح جهانی را به بالاترین حد می‌رساند. نگ احتمالا ادامه پیدا خواهد کرد و جذب شاغل به بعلاوه محصول زمستانه در حال حاضر در دوره خواب است، اما باید دید چه میزان برداشت می‌شود.

بر اساس بلومبرگ، روغن پالم و روغن سویا که پرمصرفترین روغنهای خوراکی جهان است، تحت تاثیر قرار می گیرند، واکنش نیروهای کار و استرسهای مربوط به روغن آفتابگردان به بالاترین میزان افزایش یافته و تهدیدی برای مردم محروم هستند که به این کالاهای غذایی اساسی می رسند. بقا اتکا دارند.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما