روش هایی برای کشف با روان درمانی

روانکاوی یک شکل تخصصی و فشرده تر روان درمانی روان پویشی است که معمولاً چندین جلسه در هفته را شامل می شود. اما دیگر از کلمه تشویق به عنوان یک فرم درمانی استفاده نمی کند. اهداف درمان ممکن است خاص (تغییر در رفتار، بهبود روابط با دوستان یا خانواده) یا عمومی تر (اضطراب کمتر، عزت نفس بهتر) باشد.

ممکن است خیلی عجیب به نظر برسد که مشکلی که در حال حاضر با آن مواجه هستید مشکل دقیقی باشد که مشتری جدید قبل از اینکه شما را به درمان بیاورد. درمان شناختی رفتاری (CBT) به درمان شناختی و رفتاری می پیوندد تا به احساسات منفی و رفتارهای منفی کمک کند. چیزی که ما را متمایز می کند این است که از سال 1994 ماهی یک بار ملاقات کرده ایم تا رشد خود را به عنوان درمانگر تقویت کنیم و همچنان یاد بگیریم که چگونه به دیگران کمک کنیم.

درمان وسواس فکری

در حقیقت، داشتن شهامت برای دستیابی به کمک و اعتراف به اینکه به کمک نیاز دارید، نشانه قدرت است تا ضعف – و اولین قدم برای احساس بهتر. زمانی که برای اولین بار به یک گروه می‌پیوندید، احساس ناراحتی یا خجالت غیرعادی نیست، اما به زودی احساس علاقه و اعتماد در شما ایجاد می‌شود. برای کمک به بهبودی از OCD باید به افراد اعتماد کنید.

درمان اختلال دو قطبی

DBT به افراد کمک می کند تا یاد بگیرند که احساسات خود را بهتر مدیریت کنند و روشی را که معمولاً به موقعیت ها و افراد دیگر پاسخ می دهند دوباره بیاموزند. تحقیقات در مورد آمیگدال نشان داده است که این قسمت از مغز ما به ما کمک می کند تا یاد بگیریم چگونه ترس نداشته باشیم و همچنین ترس نداشته باشیم.

خانواده درمانی

فضاهای باز، مناظر طبیعی و معلمان اسب به افراد این امکان را می دهند که به مغز راست عاطفی، احساسی، حسی، غیرکلامی و شهودی خود دسترسی پیدا کرده و درگیر شوند. ما به عنوان پزشکان مراقبت از سلامت روان از رویکردی جدید و جامع برای سلامت روان برای افراد، خانواده ها و سازمان ها استفاده می کنیم و در ارائه آموزش، مربیگری، مشاوره و روان درمانی متناسب با نیازهای سازمان ها، افراد و خانواده های آنها تخصص داریم.

مشاور خانواده

شرایطی در زندگی شما وجود دارد که احساس افسردگی می کنید، اما روانپزشکان آن را بیماری روانی نمی نامند، زیرا هرکسی در مرحله ای از زندگی خود دچار چنین شرایطی می شود که در آن احساس افسردگی می کند. در سرتاسر جهان بحران وجود دارد، مردم از امنیت قدیمی به عدم اطمینان جدید در حال حرکت هستند، ارزش‌های قدیمی در حال تغییر هستند و جهت‌گیری در این دنیای در معرض خطر کمیاب است.

درمان افسردگی بدون دارو

خوشبختانه، بیشتر افرادی که پس از آسیب ناشی از کاهش شتاب از درد ستون فقرات گردنی رنج می برند تا شش ماه بهبود می یابند. این اختلال اضطرابی عموماً افراد در گروه سنی 20 تا 35 سال را تحت تاثیر قرار می دهد. دوتا روی، دی. (2010). اعتبار سازه انگیزه خواندن.

Psychotherapy دوتا روی، دی مشاور خانواده – به سادگی روی صفحه اینترنتی زیر کلیک کنید – و باسو، دی. دوتا روی، دی. و گوپتا، پی. دوتا روی، دی. (2010).روان درمانی رابیندریک در مدیریت استرس. مجله تحقیقات مدیریت در اقتصاد نوظهور. خاتون، م. و دوتا روی، دی (2017). Metamemory: مروری کوتاه بر ساخت و مطالعات تحقیقاتی. روی، آ. و دوتا روی، دی. (2010). پیش‌بینی جریان نقدی سروا شیکشا ابهیان در بنگال غربی: مطالعه اکتشافی مالیه عمومی. دوتا روی، دی (2010). چالش های روان سنجی.

Psychotherapy

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما