راهنمای خرید بهترین آنتی ویروس برای مقابل

عملکرد نسخه های ESET Endpoint از نظر کارایی با نسخه های خانگی نود 32 و اینترنت سکیوریتی مشابه است با این تفاوت که ایست اندپوینت را علاوه بر سیستم عامل های خانگی روی ویندوز های سرور هم میتوان نصب کرد. نسخه های اندپوینت شامل ESET Endpoint Antivirus و ESET Endpoint Security می شود. نسخه ESET Endpoint Antivirus فقط موتور آنتی ویروس را دارا می باشد نسخه ESET Endpoint Security علاوه بر آنتی ویروس از فایروال قدرتمندی نیز بهره می برد. نصب و به روز بودن این ابزارهای آنتی ویروس برای کاربران بسیار مهم است، زیرا رایانه ای بدون نرم افزار آنتی ویروس در عرض چند دقیقه پس از اتصال به اینترنت آلوده می شود. بمباران و حملات بدافزاری دائمی است، به این معنی که شرکت های آنتی ویروس باید به طور مرتب ابزارهای تشخیص خود را به روز کنند تا با بیش از قطعه بدافزار جدید ایجاد شده روزانه مقابله کنند. نرم افزار آنتی ویروس در ابتدا برای شناسایی و حذف ویروس های رایانه ای توسعه یافت، از این رو نام آن به این نام است.

امروزه با پیشرفت فناوری و گسترش اینترنت، استفاده از آنتی ویروس‌ها برای حفاظت از سیستم عامل و داده‌های شخصی به یک ضرورت تبدیل شده است. اما در میان تعداد زیادی از آنتی ویروس‌های موجود در بازار، چگونه می‌توان بهترین آنتی ویروس را برای خود انتخاب کرد؟ در این مقاله به برخی از راهنمایی‌های خرید بهترین آنتی ویروس برای مقابله با خرید آنتی ویروس خواهیم پرداخت.

بانک اطلاعاتی مبتنی بر تکنولوژی ابر ESET، باعث افزایش سرعت اسکن و کاهش اسکن های کاذب می شود. آنتی ویروس هایی که عدد نمودار آن‌ها بیشتر است، کمتر باعث کــُندی سرعت سیستم می شوند. ما قصد داریم با اطلاع رسانی مهمترین خبرها و فعالیت های جدید صورت گرفته در این حوزه، کاربران را در استفاده ایمن تر از دستگاه خود یاری رسانیم.

1. تعیین نیازهای خود

قبل از خرید هر محصولی، باید نیازهای خود را مشخص کنید. در خرید آنتی ویروس نیز باید بدانید که چه ویژگی‌هایی برای شما مهم است. آیا به حفاظت در زمان واقعی، حفاظت از ایمیل و پیامک‌ها، فایروال قوی یا ابزارهای دیگر نیاز دارید؟ با تعیین نیازهای خود می‌توانید آنتی ویروس مناسب را پیدا کنید.

ویروس‌کش‌ McAfee یکی از پیشگامان ارائه دهنده نرم افزارهای ویروس‌کش با 34 سال تجربه در حوزه محافظت از دستگاه‌ها است. علاوه بر قابلیت ضدویروس مکافی مجموعه ای از اسکن‌ها، تنظیمات سیستم، رمزگذاری و فایروال را برای اطمینان از اینکه دستگاه شما در بهترین حالت و بدون ویروس و یا تهدید است، ارائه می‌دهد. نوع کاربری کاربران از کامپیوترشان، سرعت اینترنتی که در اختیار دارند و همچنین توانمندی سخت افزاری کامپیوترشان، عوامل اصلی در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب است. کاربرانی که کارهای Render گیری (طراحی پیشرفته و خروجی با کیفیت و ابعاد بالا) انجام می دهند، نباید آنتی ویروسی انتخاب کنند که منابع زیادی از CPU را اشغال کند؛ زیرا در کارشان اختلال ایجاد می کند. کاربرانی که اغلب وقت خود را به بازی، وب‌گردی و یا شنیدن موزیک می گذرانند، تقریباً هر آنتی ویروسی را می توانند انتخاب کنند (به شرط سرعت اینترنت مناسب و قدرت بالای سخت افزارهای کامپیوترشان).

2. بررسی نتایج آزمایشات

با حالت صرفه جویی در باتری مدت زمان بیشتری بدون اتصال و آنلاین بمانید و از بازی بدون حواس پرتی پنجره های بازشو لذت ببرید. در هر ساعت از شبانه روز بلافاصله و آنی بعد از پرداخت، لایسنس در حساب کاربری قابل مشاهده است . شرکت “ESET” توانست در سال های متوالی بالاترین امتیاز (100% ) از سازمان معتبر بولتن  ویروس را به خود اختصاص دهد. ویندوز 10 اورجینال، شما می توانید هر 3 نسخه ویندوز 10، یعنی ویندوز 10 پرو، ویندوز 10 هوم و ویندوز 10 اینترپرایز را از ما تهیه کنید.

تفاوت بین آنتی ویروس اورجینال و کرک شده

قبل از خرید هر محصولی، مطالعه نتایج آزمایشات و بررسی‌های مختلف می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند. بهتر است نظرات و بررسی‌های کاربران و متخصصان را درباره آنتی ویروس مورد نظرتان مطالعه کنید. این نظرات می‌توانند شما را در انتخاب صحیح هدایت کنند و اطمینان حاصل کنند.

ویندوز یکی از محصولات شرکت مایکروسافت است که به عنوان محبوب ترین سیستم… ◀ از این پس فایل های آپدیت آفلاین آنتی ویروس ها فقط در یکم ماه میلادی در سایت قرار خواهد گرفت. ▪️ ثبت سفارش خرید اکانت مکافی به این معنی است که شما تمامی قوانین و نکات ذکر شده و همچنین قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی مجازیته را پذیرفته اید. همه نوع تهدید از جمله ویروس، روت کیت، کرم و جاسوس افزار ها را در محیط شبکه آنلاین یا آفلاین شما نابود می کند.

  • برای خرید انواع لایسنس اورجینال آنتی ویروس، از خدمات بین‌المللی ایرانیکارت استفاده کنید.
  • همچنین همیشه به یاد داشته باشید که هر اخطاری از طرف مرورگر یا ایمیل شما مبنی بر وجود ویروس برروی کامپیوتر شما ساختگی و جعلی است.
  • اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس رایگان هستید، پیشنهاد ما به شما اویرا می باشد.
  • ویروس ها را می توان طوری برنامه ریزی کرد که به دستگاه شما آسیب برساند، از دسترسی کاربر به داده ها جلوگیری کند، یا کنترل رایانه شما را در دست بگیرد.
  • برای مثال، Scanning تصاویر، موزیک و ویدئوها خیلی سریع تر از فایل های DLL و یا فایل‌های اجرایی صورت می گیرد.

3. سازگاری با سیستم عامل

هر کد مخرب شناسایی شده را حذف میکند – گاهی اوقات از ویروس مطلع می شوید و از شما سؤال می شود که آیا می خواهید فایل را پاک کنید، برنامه های دیگر به طور خودکار این کار را در پشت صحنه انجام می دهند. ▪️ بعد از تمام شدن فعال سازی، می‌توانید از ویژگی Verify Subscription استفاده نمایید تا نرم افزار McAfee را با حساب جدیدتان تطابق دهید. G Data آنتی ویروس جی دیتا شاید به اندازه رقبایش معروف نباشد اما قطعا انتظار شما را به عنوان یک آنتی ویروس صرف برآورده میکند، نسخه رایگان جی دیتا امکانات خوبی دارد و منابع چندانی از سیستم را اشغال نمی کند. واژه ای که برای این نوع از تهدیدات استفاده می شود Scareware یا ترس افزار است. Scareware ها همچنین برای معرفی خود از تبلیغات گوناگون در سایت های مختلف استفاده می کنند.

Kaspersky Internet Security for Android

آنتی ویروسی که قصد خرید آن را دارید باید با سیستم عامل شما سازگاری داشته باشد. مطمئن شوید که آنتی ویروس قابل استفاده بر روی سیستم عامل شماست تا به خوبی بتوانید از آن استفاده کنید.

از اینکه مجموعه‌ی IranSetup را به عنوان پایگاهی امن جهت تهیه محصولات امنیتی انتخاب نمودید از شما سپاسگزاریم. آنتی ویروس هایی که عدد نمودار آن‌ها بیشتر است، در این زمینه مطلوب ترند. در حال حاضر آنتی ویروس‌های سیمنتک و کسپر از لیدرهای حوزه امنیت هستند و جایگاه بالاتری را نسبت به بقیه آنتی‌ویروس‌ها دارا می‌باشند. جزئیات بیشتر در مورد نصب و فعال سازی محصول را می توانید در اینجا مشاهده کنید. زمانیکه اطلاعات خود را برروی سیستم خود ذخیره می کنید بدون نگرانی از حمله های احتمالی جلوگیری می شود ، داشتن دسته بندی برای استفاده سایر کاربران از سیستم .

این شرکت تنها شرکتی در صنعت آنتی ویروس است که کاملا بصورت Remote فعالیت میکند. با ما همراه باشید تا نگاهی به فروشندگان فعال آنتی ویروس در ایران داشته باشیم. اطلاعات مورد نیاز برای خرید لایسنس را تکمیل کرده و معادل ریالی هزینه آن را پرداخت کنید. مایکروسافت را می‌توانیم به عنوان بزرگ ترین سازنده محصولات نرم افزاری در دنیا…

4. قابلیت به‌روزرسانی منظم

البته آنهایی هم که طرفدار آنتی ویروس اورجینال ای ست نود32 هستند خرید و فروش آنتی ویروس ای ست نود32 را پیشنهاد میدهند. خیر.در جدیدترین نسخه نرم افزار امکان نصب بر روی ویندوز 7 نیست و باید نسخه های پایین تر از 16 را دانلود و نصب نمایید.لایسنس آنتی ویروس نود 32 از سیستم عامل ویندوز 10 و 11 پشتیبانی میکند. برای نصب نرم افزار آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus روی سیستم عامل ویندوز ابتدا باید فایل نصب را از اینجا دانلود و نصب کنید. راهنمای نصب لایسنس آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus را اینجا مطالعه کنید. بر خلاف آنتی ویروس های کرک شده، لایسنس های اورجینال کاملا امنیت سیستم را تضمین می کنند.

در دنیای دیجیتال همیشه به روز بودن ضروری است. آنتی ویروسی که قصد خرید آن را دارید باید قابلیت به‌روزرسانی منظم داشته باشد. این به روزرسانی‌ها برای دریافت جدیدترین الگوریتم‌ها و قابلیت‌های حذف ویروس‌های جدید بسیار مهم است.

5. قیمت مناسب

ممکن است در زمان هایی نیاز به غیرفعال کردن آنتی ویروس باشد، همیشه بعد از انجام کارها یادتان باشد که آنتی ویروس خود را دوباره فعال کنید. اگر بخواهید آنتی ویروس جدیدی را نصب و استفاده کنید حتما یادتان باشد که آنتی ویروس قبل را بطور کامل حذف کنید. Scareware لینک های مخرب نمایش دهنده هشدارهای مختلف امنیتی به یکی از محبوب ترین تاکتیک های مجرمان اینترنتی تبدیل شده اند. این هشدارها شما را از ویروس های کامپیوتری که به ادعای آنها در کامپیوتر شما وجود دارند می ترسانند و شما را تشویق به کلیک بر روی لینک مورد نظرشان و دانلود نرم افزار ارائه شده خودشان می کنند. آنها شما را از وجود ویروس های موجود بر روی کامپیوترتان می ترسانند اما درواقع این ویروس ها وجود خارجی نداشته و شما بر روی لینک برنامه های مخرب کلیک کرده و آنها را دانلود خواهید کرد. محصولات این شرکت شامل محصولات ذخیره سازی StormaX، لایسنس اورجینال کسپرسکی، سیستم ذخیره سازی Open-E و آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک می‌باشد.

خرید آنتی ویروس

با توجه به نیازها و بودجه خود، به قیمت انتخابی آنتی ویروس توجه کنید. برخی آنتی ویروس‌ها قیمت بالایی داشته ولی امکانات فراوانی قیمت آنتی ویروس شید را در اختیار شما قرار می‌دهند. در عین حال برخی آنتی ویروس‌های با قیمت مناسب نیز می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند.

حتی دسترسی به حافظه های متداول(به منظور خواندن و نوشتن، فقط خواندن، انسداد)، دستگاه ها، کاربران و گروه های مختلف را تعریف نمود. افزایش سرعت سیستم با فن آوری ESET Shared Local Cache برای جلوگیری از اسکن مجدد فایل های تکراری در ماشین های مجازی. داده های حساس شما ، پرداخت های آنلاین ، گذرواژه ها ، خانه هوشمند ، وب کم و فرزندان شما … همه اینها و موارد دیگر با ESET Internet Security محفوظ است.

خرید آنتی ویروس

شما می‌توانید از این آنتی ویروس به صورت مداوم و به شکلی کاملاً ایمن استفاده کنید و دیگر هیچ گونه نگرانی بابت در خطر بودن فایل‌های شخصی، شرکتی و یا سازمانی خود نداشته باشید. شما همچنین می‌توانید برای فعال سازی آنتی ویروس ESET از طریق پشتیبانی سایت راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. ضمن اینکه برای خرید ایست سازمانی این آنتی ویروس هم می‌توانید از سایت بنیان سافت استفاده کنید. این گروه در زمینه فروش License یا همان Serial Number فعال‌‌ سازیِ آنتی ویروس های مشهور جهان برای حفاظت از رایانه در حال فعالیت است و همچنین با ارائه آموزش ها و راهنمایی های لازم به کاربران ، آن ها را در ارتقاء سطح اطلاعات در این زمینه یاری می دهد.

با توجه به این راهنمایی‌ها، اکنون می‌توانید بهترین آنتی ویروس را برای خود انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده منظم و به‌روز از آنتی ویروس از اهمیت بالایی برخوردار است و به شما کمک می‌کند تا در برابر تهدیدات امنیتی در محافظت از سیستم عامل و داده‌های خود موثرتر عمل کنید.

برای مثال، Scanning تصاویر، موزیک و ویدئوها خیلی سریع تر از فایل های DLL و یا فایل‌های اجرایی صورت می گیرد. دسترسی سریع به بخش های مختلف یک آنتی ویروس و تنظیمات ساده و کاربرپسند، یکی از گزینه هایی است که سبب محبوبیت آنتی ویروس در میان کاربران می شود. البته این پارامتر، یک پارامتر تعیین کننده برای انتخاب یک آنتی ویروس نیست و نسخه های امروزی، تقریباً امکان و گزینه‌های مشابهی دارند. Kaspersky Lab با کسپر اسکای شما با چیزی فراتر از یک آنتی ویروس ساده روبرو هستید. در مقایسات انجام شده در سال های مختلف همواره نام کسپر اسکای به عنوان یکی از بهترین ها مطرح بوده است. بعد از تستی که از آنتی ویروس های مختلف گرفته شد، تنها کسپرسکی توانست تمام تهدید ها را به طور کامل رفع کند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.