خرید و فروش بهترین و جدیدترین دستگاه هایفو اولترا ۲۰۲۱ پنج کارتریج جوانسازی و لاغری

انواع هایفو

فاصله اعمال درمان در دستگاه هایفو اولترا ۱ الی ۴.۵ میلی‌متر بوده و قدرت انرژی آن بین ۰.۱ تا ۲.۵ ژول قابل تغییر است. توجه داشته باشید که امروزه انواع مختلفی از دستگاه‌های هایفو وارد بازار شده‌اند. بنابراین کاربران باید بسته به نیاز، شرایط و کاربردهایی که از آن انتظار دارند بهترین مارک دستگاه هایفو را انتخاب و خریداری کنند. پیش از این نوع هایفو، نیاز به جدیت بیشتر پزشک در تشخیص پوست و میزان چربی زیر پوستی فرد است. قبل از انجام هایفو غبغب برای بهتر شدن نتیجه فرد نباید از کرم یا لوازم آرایشی استفاده کند و باید کاملا تمیز باشد.

انواع هایفو

کاربرد اصلی این دستگاه لیفت پوست و جوانسازی از طریق کشیدن پوست می باشد. همه روزه روش ها و عمل های زیبایی بیشتر و بیشتر می شوند و در این میان باید با بالا بردن اطلاعات خود، روشی را انتخاب کنیم که بیشترین تاثیر را داشته و با پوست ما سازگار باشد. هایفوتراپی یکی از روش های نوین است که در درمان برخی از سرطان ها، زیبایی پوست صورت و حتی لاغری استفاده می شود و با وجود تاثیر بالا ضرر خاصی ندارد. بنابراین می توان هایفوتراپی پوست صورت و بدن را به عنوان یک روش مطمئن و عالی در ردیف نیدلینگ، مزوتراپی و … در نظر گرفت. امید است با مطالعه این مقاله از سردرگمی شما در انتخاب یک روش خوب بکاهیم.

فروش اقساطی دستگاه لیزر الکس تیتانیوم کندلا

به همراه آموزش حرفه ای با ارائه مدرک از سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور مورد تائید … طراحی ابرو ، لب ، چشم و بدن همراه با طراحی متناسب با چهرهبامواد درجه یک امریکایی … قالبگیری و ساخت انواع دندان مصنوعی متحرک
فول دنچر پارسیل تکه ای تک دندان

انواع هایفو

بنابراین تاثیر به سزایی در از بین رفتن چین و چروک سطحی پوست و همچنین درمان افتادگی آن دارد. دستگاه اولتراپی ساخت آمریکا است و بیش از یک میلیون درمان توسط این دستگاه در دنیا انجام شده است. قطعا می‌توان دستگاه اولتراپی را بهترین دستگاه هایفو صورت در جهان دانست.به یاد داشته باشید اولتراپی تنها دستگاه هایفو آمریکایی است. اما طبق اطلاعات وب سایت رسمی اولتراپی، این دستگاه در ایران موجود نیست، البته ممکن است به صورت محدود در کلینیک های تهران موجود باشد. اما یک سوال مهم وجود دارد، پس این همه تبلیغات دستگاه اولتراپی مربوط به چیست؟با شروع به پرس و جو کنید تبلیغات انواع مختلف دستگاه هایفو با نام اولتراپی را خواهید دید که همگی کپی چینی دستگاه اصلی هستند.

میکرونیدلینگ درماپن مدل ای 1

برای تعویض اب کارتریج هایفو حتما از آب مقطر استفاده کنید تا عمر ریل و پیزو کارتریج هایفو بیشتر و عملکرد بهتری داشته باشند. خرابی دستگاه های زیبایی ممکن است گاهی فنی و گاهی نیز نرم افزاری باشد ولی عمده مشکلات و اختلالات دستگاه های زیبایی مربوط به قطعات الکترونیکی در قسمت های مختلف آنهاست که در زیر به چند مورد اشاره میکنیم. درحالی‌که این دستگاه در حال استفاده از امواج فراصوت متمرکز است، ممکن است احساس گرما و سوزن‌سوزن شدن کنید.

درمورد نکته اول باید به این موضوع دقت کنید که خدمات جوانسازی پوست یکی از مهمترین خواسته‌های زیباجویان است . امروزه با توجه به پیشرفت‌های بینظیر پزشکی و پیراپزشکی راهکار‌های متفاوتی برای جلوگیری و یا درمان پیری پوست ارائه شده است . در ادامه به مقدار هزینه هایفوتراپی که به طور میانگین از مراکز مختلف (در هنگام نگارش مقاله) جمع آوری شده است خواهیم پرداخت، تا میانگین قیمت هایفوتراپی برایتان مشخص شود. در ابتدا توضیح مختصری از دستگاه های هایفو موجود در بازار می دهیم تا به بهترین های آن بپردازیم.

انواع هایفو

به این صورت که هایفو ۵ بعدی، ۶ بعدی و ۷ بعدی دارای یک هندپس واژینال به صورت جداگانه هستند. دستگاه هایفو اولترافورمر3 جدیدترین محصول شرکت کلاسیس کشور کره جنوبی می‏ باشد. به طور کلی دستگاه هایفو چیست تکنولوژی هایفو مورد تایید FDA است و دستگاه‎ های کره ‎ای نیز این مزیت را دارند.این دستگاه برای کسب نتایج بهتر بازه‌های مختلف کارتریج را هم برای صورت و هم برای بدن ارائه کرده است.

عوارض استفاده نامناسب از دستگاه هایفو چیست؟

این روش در کنار ورزش و رژیم غذایی استاندارد زیر نظر پزشک می تواند تا حد زیادیی تاثیرگذار بوده و به فرد کمک کند تا به تناسب اندام ایده آل خود رسد. برای انجام هایفو شکم یک نقطه کانونی توسط دستگاه ایجاد می کند که باعث می شود سلول های چربی از بین بروند و چون سلول های چربی قادر به تولید مثل نیستند، بعد از انجام دوباره به وزن قبلی باز نخواهید گشت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی های زیبایی و محبوبیت دستگاه های هایفو این درمان فوق العاده تبدیل به یکی از از موثرترین روش های جوانسازی و لاغری در کلینیک های زیبایی گشته است. هایفو سالنی یا v-max با تمرکز امواج اولتراسوند روی محدوده مورد علاوه بر رفع چین و چروک های پوستی، باعث سفت شدن و کشیدن پوست می‌شود. اما با یک سرچ ساده در اینترنت و یا سایت دیوار متوجه خواهید شد که این دستگاه نمونه‌های بسیار فراوانی دارد.

  • پیشرفته ترین دستگاه جهت از بین بردن چروک و لیفتینگ پوست، بدون جراحی، درد و خونریزی.
  • در کل این روش تاثیر گذاری سریع و بالایی دارد و توانسته رضایت 90 درصد بیماران را جلب کند.
  • علاوه بر آن هایفو نقطه‌زن یا نقطه‌ای برای رفع چین و چروک، افتادگی و پف دور چشم وجود دارد.
  • همان گونه که همگان استحضار دارند، امواج فراصوت موجود در دستگاه‌های سونوگرافی تشخیصی جنین در طی دوران بارداری مجاز و به دفعات قابل تکرار هستند؛ البته این بدان معناست که زیباجویان عزیز بر بی‌ضرر بودن انجام هایفوتراپی اطمینان حاصل کنند.
  • دستگاه هایفو اولترا سبب ترغیب سیستم ایمنی بدن می شود تا سطح کلاژن سازی زیر پوست بالا برود .

یکی از روش های تشخیص اولتراپی اصلی مشاهده نوشته زرد رنگ اولتراپی در بالای نرم افزار دستگاه است. در این مقاله سعی کردیم با آوردن مطالب کاربردی، شما را با انواع دستگاه هایفوتراپی آشنا کنیم. اکنون به‌راحتی با تفاوت‌های دستگاه هایفوتراپی ۳ بعدی، ۴ بعدی و دابلو گلد آشنا هستید. این روش بدون درد و خون‌ریزی باعث جوان‌سازی پوست و برطرف کردن چین‌وچروک‌های آن می‌شود. دستگاه‌های هایفو را می‌توان بر اساس ناحیه درمانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند دسته بندی کرد.

انواع هایفو

می توان تنها در یک جلسه با تایم حدود 45 دقیقه به نتیجه مطلوب و ماندگار دست پیدا کرد. این خیلی خوب است که بتوانیم تنها در یک جلسه بدون هیچ گونه درد و عوارض و آن هم بدون خونریزی و جراحی صورت خود را لیفت کنیم. به همین دلیل مورد استقبال همه مردم قرار گرفته است و در قرن حاضر به یکی از پر طرفدار ترین روش ها لیفت صورت تبدیل شده است. مرکز فروش انواع دستگاه هایفو تراپی می تواند انواع دستگاه های هایفو را با گارانتی در اختیار شما قرار دهد. این هایفو معمولا یک هندپیس دارد و این هندپیس می تواند 3 تا 5 کارتریج با عمق های 1.5 تا 13 میلی متر داشته باشد. این نوع هایفو معمولا یک خط مشتمل بر 10 الی 12 نقطه یا میکروبرن را بر روی پوست ساطع می کند.

با توجه به این دسته بندی شاهد انواع هایفو صورت، بدن و واژینال در بازار خواهیم بود. چرا که با یک هایفو نمی‌توان تمامی نواحی بدن را به منظور درمان و جوان‌سازی مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال عمق نفوذ امواج هایفو برای بافت صورت با بافت دیگر نواحی بدن یکسان نخواهد بود. علاوه بر آن برای درمان مشکلات ناحیه واژینال نیاز به استفاده از هندپیس ویژه وجود دارد.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما