خرید خانه در استانبول اجاره ملک در استانبول الو اپلای

فاتیح با داشتن بسیاری از مکان های تاریخی در دل خود، یکی از محبوب ترین مناطق توریستی در قسمت اروپایی است که از سال 2020، بدلیل تراکم زیاد مهاجران در آن، دیگر گرفتن اقامت با اجاره خانه در این منطقه امکان پذیر نیست. برای جواب به این سوال که کدام منطقه برای خرید خانه مناسب تر است، باید مناطق را به خوبی بشناشید و از کم و کیف این مناطق با خبر باشید تا با توجه به نیازها و بودجه، بهترین را انتخاب کنید. مساحت این شهر بیش از 5343 کیلومترمربع است که توسط تنگه بسفر به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم شده است. تا سال 2009، از 32 منطقه تشکیل شده بود که بعد از آن به 39 منطقه افزایش یافت.

بشیکتاش محله ای است که در قسمت اروپایی ترکیه و در نزدیکی ساحل واقع شده است و آب و هوای مساعدی دارد. این محله که گران ترین محله استانبول محسوب می شود، دارای خانه های ویلایی لوکس و آپارتمان های بلند مرتبه با امکانات فوق العاده است. محله بشیکتاش دارای مغازه ها و فروشگاه های مختلف و کافی شاپ هایی است که مکان خوبی برای ملاقات های دوستانه هستند.

خرید ویلا در استانبول

نیز از جمله دلایل مهمی هستند که باعث می‌شوند، سالانه هزاران ایرانی این کشور را برای زندگی انتخاب و به آنجا مهاجرت کنند. به‌طورکلی ترکیه محبوب ما ایرانی‌هاست و از این میان شهر استانبول (که لقب پایتخت فرهنگی این کشور را با خودش به همراه دارد) محبوب‌ترین شهر ایستمون آن برای زندگی قلمداد می‌شود. شهر استانبول محله‌های مختلفی دارد که افراد می‌توانند بر اساس هدف، بودجه، نیاز و شرایط زندگی یکی از آنها را برای ادامه زندگی انتخاب نمایند. در این مقاله از خرید ملک در ترکیه و به طور خاص از خرید ملک در محله‌های استانبول گفتیم.

  • ما خوشحال خواهیم شد که تجربه و دانش خود را در خرید ملک در استانبول با شما در میان بگذاریم و در تمامی مراحل انتخاب تا خرید خانه در استانبول شما را راهنمایی کنیم.
  • با داشتن این بیمه خدمات درمانی در بیمارستان‌های دولتی استانبول برای شما رایگان خواهد بود.
  • لازم به ذکر است که آزادی‌های مدنی، امکانات رفاهی، مرزهای باز، پاسپورت معتبر و …
  • در نتیجه اگر قصد تهیه خانه در بیکوز استانبول را چه برای خرید و چه برای اجاره دارید بهتر از فرصت را از دست ندهید.

معمولاً بیشتر حمل و نقل‌های عمومی در اسکودار به وسیله کشتی‌های دریایی انجام می‌شود. اما می‌توان از خط مترو  مرمره که در نزدیکی اسکله این منطقه واقع شده است نیز برای جا به جا شدن به سایر محله‌های استانبول استفاده کرد. برای داخل خود منطقه اسکودار نیز می‌توانید از انواع اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و دلموش‌ها استفاده کنید.

خرید خانه ویلایی پروژه ACAR KONAK ISTANBUL

خرید ملک در ترکیه فرآیندی سریع و آسان است و با توجه به اینکه استانبول همچنان قدرتمند به مسیر رشد اقتصادی خود ادامه خواهد داد، یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاران است. از لحاظ موقعیت محلی این مجموعه در موقعیت محلی بسیار مناسبی قرار گرفته است . شما در هر زمان میتوانید آخرین و به روز ترین قوانین را در رابطه با خرید ملک در شهرهای مختلف ترکیه، در مقاله قوانین جدید خرید ملک در ترکیه مطالعه کنید. چنانچه قصد خرید ملک در استانبول را دارید  فایل خانه های ارزان در استانبول را مشاهده کنید. مناطقی که بالاترین میانگین قیمت در هر متر مربع در استانبول را دارند ، همواره در محدوده بسفر یا همان بوغازایچی (Boğaziçi) که در منطقه اروپایی استانبول واقع شده است قرار داشتند . از محله‌های بسیار کوچک در استانبول و با جمعیت متوسط به حساب می‌آید.

در بخش بعدی، ما بر اساس قیمت آپارتمان در استانبول 2023 ، تعدادی از بهترین محله‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. اگرچه ایرانیان در اکثر شهرها و محله‌های ترکبه ساکن هستند، اما به طور ویژه در قسمت اروپایی استانبول و محله‌های بیلیدوزو، باهچه شهیر، اسن یورت و آوجیلار بیشتر حضور دارند. با مبالغ کمتر اقامت موقت یکساله که بعد از 5 سال قابل تبدیل به اقامت دائم است. از امتیازات ویژه خرید ملک در خرید ملک در ترکیه ترکیه است که به‌طور حتم کارهای شما را چه به‌صورت حقیقی و چه به صورت حقوقی هموارتر می‌کند. ترکیه را دریا احاطه کرده است و دریاهای مرمره، اژه، سیاه و مدیترانه آن را محصور کردندکه دو تنگه‌ی بسفر و داردانل شاه‌راه ارتباطی این کشور با دریاهای آزاد است. ترکیه 81 استان دارد و بزرگترین شهرهای ترکیه شامل استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا، غازی عینتاب، آدانا، قونیه، قیصریه و آنتالیا می‌شوند.

خرید ملک در استانبول

این مناطق برای سرمایه گذاری در ترکیه برای اتباع خارجی پیشنهاد می شود زیرا که رشد قابل ملاحظه ای را انتظار می رود. باکیرکوی از مناطق اصلی تجاری و مسکونی در سمت اروپایی استانبول بوده و دارای امکانات اجتماعی زیادی مانند مراکز خرید بزرگ، پارک ها، بازارها و مکان های توریستی است. از گران‌ترین محله‌های این شهر برای خرید ملک، می‌توان به محله‌های بشیکتاش، ببک، ساری‌یر، ذکریاکوی، آتاکوی و باکرکوی اشاره کرد. انتخاب یک محل سکونت خوب، مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه خواهد بود. شهر استانبول با 39 ایلچه، هنوز در حال رشد و پیشرفت و گسترش است و پیش‌بینی می‌شود که سال 2023، سال طلایی ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری در این شهر باشد.

با خرید ملک در کارتال شما در یکی از مناطق زیبا و رو به رشد استانبول زندگی یا سرمایه‌گذاری خواهید کرد. اسکودار جز مناطق گران قیمت و متوسط رو به بالا برای خرید خانه در استانبول به شمار می‌آید به طوری که اگر یک خانه 100 متری شیک در این منطقه خریداری کنید، می‌توانید برای اخذ اقامت در ترکیه اقدام کنید. محله آجی بادام، احمدیه، آلتونی زاده، ایجادیه، جنگل کوی، سالاجاک، کندیلی، سلیمیه، اونالان، بیلربی و…. منطقه آتاشهیر در قسمت آسیایی واقع شده و شرایط بسیار خوبی برای خرید ملک دارد.

قیمت اجاره خانه در استانبول در فصول مختلف سال متفاوت است و در بهار و تابستان که توریست های بیشتری مسافرت می کنند، قیمت اجاره نیز بالاتر می رود. بطور کلی اگر بدنبال کسب درآمد از اجاره هستید، خرید اپارتمان با متراژ کم در استانبول گزینه بسیار مطلوبی است. قیمت آپارتمان 50 متری در استانبول بین 70 هزار دلار تا 250 هزار دلار متغیر است.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما