خرید بک لینک قوی دائمی و ارزان در پلن چندلایه ترکیبی 2024

وب سایتی که سئو شده باشد می‌تواند اعتبار خود را به کاربران ثابت کند؛ برای این کار لازم است که از خدمات سئو سایت که شامل مواردی مثل تولید محتوای ارزشمند، طراحی استراتژی لینک سازی خارجی، بهینه سازی سرعت وب سایت و… بهره ببرد. وقتی اکثر مردم به بهینه سازی یا سئو سایت خود در موتورهای جستجو فکر می کنند، تولید محتوای سئو شده در وب سایت خود را را به تصویر می کشند. اما در حالی که کلمات کلیدی و تولید محتوا بخش مهمی از SEO هستند، اما این تمام ماجرا نیست. خرید بک لینک معتبر و لینک سازی های خارجی نیز یکی از موارد مهم و با ارزش برای گوگل می باشد. در ادامه به شما آموزش بک لینک سازی رایگان و همچنین روش های خرید بک لینک های خوب را بیان خواهیم کرد.

برای کسانی که به دنبال خرید بک لینک ارزان هستند ، این سایت جزء سایت های مناسب محسوب میشود. دامنه هایی با پسوند EDU و gov مورد اعتمادترین پسوندها از نظر گوگل هستند. چرا که این دامنه ها مربوط به موسسات دولتی و همچنین موسسات آموزشی مانند دانشگاههاست. در این سرویس ما برای شما 40 سفارش بک لینک بک لینک دائمی از دامنه هایی با پسوندهای EDU و gov ایجاد می کنیم. این دامنه ها دارای قدرت دامنه (Domain Authority) بسیار زیادی نیز بوده و دارای پیج رنکهای بسیار بالایی هستند. توجه کنید که معیارهای دامنه یا دامین اتوریتی به تنهایی به شما نمی گوید که یک سایت با کیفیت است یا خیر.

بک لینک هایی که از مقالات ، وبلاگ های نسل 2 ، سایت های دانشنامه ، پروفایل های دانشگاهی و … به سایت هدف ما لینک دهی می کنند. تفاوت این سرویس ها تنها در تعداد لینک های ایجاد شده و نوع رپورتاژهای ثبت شده می باشد و از نظر کیفیت هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند. جوانان فراوانی اخیرا با سرمایه ای اندک اقدام به ایجاد سایت های استارتاپی کرده و تلاش دارند که با صرف کمترین هزینه، رتبه سایت خود را ارتقا دهند. پاسخ این سوال، در حقیقت یک مسئله کاملا اقتصادی است که باید با دید سرمایه گذاری به آن پاسخ داد. بررسی های مختلفی از این واقعیت حکایت دارد که میزان بازگشت رتبه با استفاده از ابزار disavow در بهترین حالت ها در حدود 80 درصد است. برای همین است که ما همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم که پس از ریختن پلان بک لینک های خود، یک بار با ما مشورت کرده و پیشنهاد ما را جویا شوند.

نتایج جستجوی ارگانیک می‌توانند شامل لینک‌های به صفحات وب، وب‌سایت‌ها، بلاگ‌ها و منابع آنلاین دیگر باشند که مرتبط با موضوع یا کلمات کلیدی جستجوی کاربران هستند. این نتایج بر اساس اعتبار و کیفیت محتوا و صفحات وب تعیین می‌شوند و به عنوان یک ابزار مهم برای جذب ترافیک بی هزینه (بدون پرداخت هزینه تبلیغاتی) به وب‌سایت‌ها و منابع آنلاین استفاده می‌شوند. بک لینک ها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا تعیین کنند که سایت شما چقدر معتبر و مرتبط با کلمه کلیدی یا موضوعی است که برای آن رتبه بندی می کنید. علاوه بر این، بک لینک ها به وب سایت شما سیگنالی برای موتورهای جستجو هستند که سایر وب سایت های خارجی محتوای شما را تأیید می کنند. هر زمان که بک لینک ها رخ می دهند (به ویژه بک لینک های با کیفیت)، مانند دریافت “رای” برای یک صفحه وب است. هر چه از سایت های معتبر رای بیشتری کسب کنید، تاثیر مثبت بیشتری بر سئو سایت (رتبه بندی و دیده شدن جستجو) خواهد داشت.

به همین خاطر، در تمامی پکیج های لینک سازی، تعداد قابل توجهی برند منشن نیز ایجاد خواهد شد. چنانچه نمی دانید برند منشن چیست، کافیست به نوشته برند منشن (brand mention) مراجعه نمائید و به طور کامل با آن آشنا شوید. همچنین ایمپرشن از ۳۱.۶K به ۳۱.۶K و نرخ کلیک از ۶.۷ درصد به ۷.۵ درصد رشد داشته است. میانگین رتبه نیز حداقل به میزان ۱۰ واحد رشد را تجربه کرده است که این رشد حاصل خرید بک لینک با کیفیت است. لذا خواهشمندیم که به دنبال خرید بک لینک ارزون نبوده و از خريد بك لينك بی کیفیت جدا پرهیز نمایید. حتی اگر هم به اشتباه تاکنون خریده اید، از فروشنده بخواهید که هرچه سریع تر اقدام به حذف بک لینک شما نمایند.(یا خودتان با ابزار disavow اثر آن را از بین ببرید) چرا که در غیر این صورت بک لینک های با کیفیت ما نیز موثر نخواهد بود.

اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. یکی از رایج ترین اشتباهات سئو که در وب فارسی زیادی مشاهده میکنم، این است که کارفرماها قبل از بهبود سئوی داخلی و حتی قبل از رفع مشکلات سئو، به سراغ سایت های فروش بک لینک میروند. طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود.

  • این بک لینک ها می توانند شامل لینک های پروفایل، شبکه های اجتماعی، لینک های کامنتی، لینک های سایدبار، سایت واید، لینک فوتر و غیره باشند.
  • این در حالی است که بک لینک های موقت، سالهاست به عنوان یکی از راه های راحت تشخیص تقلب توسط گوگل محسوب شده و میتواند به شدت به سئو سایت شما ضربه بزند.
  • این وب سایت با آن عظمت خود و شهرت و سابقه اش به علت خرید بک لینک و رپورتاژ و تخلف توسط گوگل جریمه گردید.
  • وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند.

با آپدیت و بروزرسانی الگوریتم پنگوئن استفاده غیر معقول و بیش از حد یک عبارت به عنوان انکرتکست در لیست تخلفات گوگل قرار گرفته است.

روش های پیدا کردن بک لینک رقبا:

با افتخار اعلام می داریم که پیج اتوریتی وب سایت های ما در رده بهترین وب سایت ها قرار می گیرد. ابزارهای مختلفی در اینترنت برای آنالیز وب سایت وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای بررسی پیج اتوریتی سایت های ما استفاده فرمایید. کمپانی محبوب moz در اینجا یک تحقیق انجام داده است که زمان اثر بک لینک را بررسی می نماید. همان گونه که گفتیم، نحوه اثر کردن بک لینک به صورت پله ای است یعنی مثلا ممکن است که تا بیست روز هیچ تغییری در نتیجه حاصل نشده و یک دفعه یک پرش را تجربه نمایید. Moz بر این باور است که اولین پله بعد از ده هفته یعنی 1ماه و نیم اتفاق خواهد افتاد.

البته متاسفانه بیشتر این لینک ها هم بک لینک های موقتی هستند و برای دائمی کردن آنها باید هزینه بیشتری بپردازید. اما اگر رقبا شما تعداد بالایی بک لینک با کیفیت داشته باشند، تاثیر گزاری چند عدد رپورتاژ (هرچند با کیفیت) مقداری بعید خواهد بود. اما همیشه ساخت بک لینک باعث افزایش ترافیک سایت شما نخواهد شد، به خصوص اگر از تاکتیک های سئو کلاه سیاه استفاده کنید. اگر از تکنیک های کلاه سفید برای به‌دست آوردن لینک‌های باکیفیت پولی در سایت‌های معتبر و با ایجاد محتوای باکیفیت باشید، شانس بیشتری دارید که لینک‌های خریداری‌شده برای سایت شما کارآمد باشد. پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند .

در این پایگاه به طور ویژه در حوزه ی گرافیک ( گرافیک، موشن گرافیک و انیمیشن )،آموزش سئو و همچنین آموزش وردپرس را به مرور به شما آموزش خواهم داد . در ابتدای راه من یک مقاله در زمینه آموزش ایلوستریتور نوشته بودم و تصمیم گرفتم به عنوان آزمایش و سند اطمینان روش روی این لینک شروع به لینک سازی شبکه ای کنم. بک لینک در واقع به لینک هایی گفته می شود که به یک سایت ارجاع داده شده اند.سایت هایی که سایت ما را معرفی کرده اند و به دلیلی ( از جمله کیفیت بالای مطالب آن سایت یا … ) آن سایت را به عنوان منبع مطلب لینک می کنند. برای تهیه بک لینک پروفایلی قدرتمند می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید.

اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید. حتما می دانید که سئو (SEO مخفف Search Engine Optimization) یا به فارسی همان بهینه سازی سایت در مجموع از دو بخش سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) تشکیل گردیده است. همانطور که از نام این دو بخش پیدا است، سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی که در داخل سایت برای بهینه سازی وب سایت انجام می شود گفته شده و در مقابل سئو خارجی به مجموعه مواردی که در خارج سایت صورت می پذیرد اطلاق می گردد. به عنوان مثال، اصلاح ساختار لینک های داخلی ها و URL ها در داخل سایت، در محدوده سئو داخلی به حساب می آید.

اگر میخواهید بیشتر درباره پکیج های بک لینک‌سازی ما بدانید، لطفا به این صفحه مراجعه فرمایید. لیست آماده ای در پکیج های بک لینک ما وجود ندارد و تمامی بک لینک ها متناسب با شغل شما پس از سفارش تهیه می‌گردد. همه سئوکاران میدانند که فرسایشی ترین بخش کار ساخت و مهندسی بک لینک است اما شما این کار را به ایماژ بسپارید . برای این کار باید فرم مربوطه را در سایت دانیال طاهری فر پر کنید و اطلاعاتی مثل لینک صفحه هدف و کلمات کلیدی مد نظرتان را ارسال کنید.

طبیعتا هرکاری برای شروع نیاز به سرمایه گذاری داشته و با درآمدزایی در زمانی خاص این سرمایه بازخواهد گشت. البته امروزه استارت آپ ها معمولا از سرمایه گذار برای عملی کردن ایده های خود استفاده می نمایند. هنگامی که شما از یک سایت با پیج رنک بالا بک لینک دارید مسلما تاثیر مثبتی بر سئوی سایت شما دارد.

  • هر چقدر سایتی که از آن بک لینک می‌گیرید اعتبار و رتبه بهتری داشته باشد قطعا سایت شما هم اعتبار بهتری دریافت خواهد نمود.
  • خرید بک لینک معتبر و لینک سازی های خارجی نیز یکی از موارد مهم و با ارزش برای گوگل می باشد.
  • اما استفاده نامناسب و اسپم از PBN ها می تواند منجر به عواقب منفی از جمله تنزل رتبه و حتی جریمه (Penalty) موتورهای جستجو شود.
  • بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط به سایت شما موجب افزایش اعتبار و ارزش سایت در نظر موتورهای جستجو می‌شوند.
  • به این صورت می‌ توانید بازار هدف را شناسایی کرده و کالا و خدمات خود را به تعداد افراد بیشتری بفروشید.
  • البته، اولین شرط رسیدن به رتبه‌های اول گوگل، برنامه‌ریزی اصولی و یک استراتژی سئوی حرفه‌ای است.

در صورتی که وبسایت شما در فهرست‌ها و دایرکتوری‌های معتبر و مرتبط با حوزه شما قرار بگیرد، اعتبار و قدرت سئوی آن افزایش خواهد یافت. در این روش محتوای آماده شده شما با چندین کلمه کلیدی مختلف در سایت های مختلف قرار داده شده و لینک های ساخته شده به صفحات مورد نظر شما پیوند داده می شود. دو مورد در مورد خطرات خرید بک لینک وجود دارد، اول اینکه ممکن است پول خود را هدر دهید. ایجاد لینک در دایرکتوری ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی معمولا به سایت شما آسیب نمی رساند، اما تأثیر کمی بر رتبه شما خواهد داشت. دلیلش این است که الگوریتم گوگل معمولا این نوع پیوندها را نادیده می گیرد. مورد دوم ممکن است یک اقدام دستی از Google دریافت کنید به این معنا که یک بازبین انسانی تصمیم می گیرد که سایت یا صفحات سایت شما با دستورالعمل های گوگل مطابقت دارد یا خیر.

موارد فوق، بهترین راهکارها برای بهبود رتبه سایت و جذب ترافیک ارگانیک، سرمایه‌گذاری در ایجاد محتوای با کیفیت، بهینه‌سازی سایت و جذب بک‌لینک‌های ارزشمند و طبیعی است. مشورت با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ یا متخصص سئو، می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. هر پیوندی که یک وب سایت در محتوای خود قرار می دهد، رتبه صفحه را به سایت دیگر منتقل می کند. این شانس رتبه بندی سایتی که به آن لینک می دهند برای کلمات کلیدی رقابتی افزایش می دهد و باعث بهبود رتبه بندی سایت خواهد شد. هر چقدر سایتی که از آن بک لینک می‌گیرید اعتبار و رتبه بهتری داشته باشد قطعا سایت شما هم اعتبار بهتری دریافت خواهد نمود. بله؛ بک لینک های درج شده در تمامی پکیج‌های لینک سازی به صورت دائمی هستند.

این روش از چند سال پیش در لیست روش های بلک هت قرار گرفت.البته تمام لینک هایی که به هر صورتی از طریق صاحب سایت ایجاد شوند به عنوان روش کلاه سیاه شناخته می شوند. فناوری اطلاعات زیفا ؛ در سال 1390 توسط جمعی از مهندسین و دانشجویان منطقه 17 تهران به طور رسمی آغاز به فعالیت نمود. این درصدها نسبت ثابت و مشخصی نداشته و به صورت کاملا تصادفی درج می گردند. اما لازم به ذکر است که اکثریت رپورتاژهای خبری به صورت فالو درج می گردند و لینک های نوفالو اغلب در قالب رپورتاژهای وبلاگی و لینک های متفرقه ایجاد می گردند. جهت دریافت آخرین لیست از منابع دانشگاهی با ما از طریق تیکت یا واتساپ در ارتباط بوده تا پس از دریافت لیست، اقدام به انتخاب منبع و ثبت سفارش نمائید. در طول یک سال اول طراحی سایت، آقای الف کلی وقت میگذارد و به رتبه خوبی در گوگل می رسد.

بهینه سازی محتوای وب سایت

حالا این چه ربطی به بک لینک سازی یا خرید رپورتاژ دارد؟ هنگامی که یک وب سایت با رتبه بالا یک لینک یا پیوند به سایت شما می دهد در اصل به شما اعتبار بخشیده است.گاهی اوقات، این فرآیند به صورت ارگانیک و طبیعی اتفاق می افتد. اما در موارد دیگر، ممکن است نیاز باشد خودتان اقدام به خرید بک لینک برای سایت خود کنید. پس هر شخص یا شرکتی می‌داند سایت‌هایی هستند که خدمات خرید بک لینک یا رپورتاژ آگهی ارائه می‌دهند و این را گوگل و دیگر موتورهای جستجو کاملا می‌دانند! پس هر سایت و شرکتی به راحتی با تقبل هزینه می‌تواند به راحتی لینک دریافت کند! اما باید توجه داشت که خرید بک لینک‌ها تنها یکی از عوامل موثر بر رشد سایت است و در کنار آن باید به سایر عوامل مهم مانند محتوا، بهینه‌سازی داخلی، تجربه کاربری و استراتژی بازاریابی دیگر نیز توجه کنید. در بک لینک سازی مهم ترین فاکتور کیفیت بک لینک هاست؛ بنابراین، منابعی که به شما لینک می دهند بسیار حائز اهمیت هستند.

البته نمیگویم نمیتوان از اینها سایت ها اقدام به خرید بک لینک معتبر کرد، اما پیشنهاد میکنم در هنگام خرید بک لینک موقت و همینطور بک لینک های تعداد انبوه، حواستان را جمع کنید. خرید بک لینک به این معناست که صاحب سایتی دیگر به شما اجازه دهد از سایتش به سایت شما لینک بدهد که ممکن است این کار بصورت رایگان یا با دریافت هزینه انجام شود. وجود این لینک باعث می شود تا ترافیک ارگانیک شما افزایش یابد و به شما کمک می کند تا رتبه های جستجوی بهتری در نتایج جستجوی گوگل بدست آورید. در صورت سفارش پکیج‌های لینک سازی لایه‌ای و خرید بک لینک، لینکی برای مشتری ارسال می‌شود که به‌صورت روزانه می‌تواند رتبه کلمات‌کلیدی داخل پروژه را بررسی کند. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند .

در حقیقت همین اعتبار و صداقت ما تا به امروز رضایت بیش از 95 درصد خریداران بک لینک را برایمان به همراه داشته است. گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است. چرا که موتور جستجوی گوگل، خرید بک لینک را به معنای اقدامی برای دستکاری نتایج می داند.

اینها همچنین به عنوان پیوندهای خارجی یا پیوندهای ورودی شناخته می شوند زیرا از منبع دیگری می آیند. داشتن هزاران بک لینک یا فقط داشتن لینک از یک وب سایت، روی رتبه شما تأثیر نمی گذارد. در این محصول به شما لیست 50 بک لینک از سایت های قوی و معتبر دولتی و آموزشی داده می شود که می توانید با وارد شدن به هر کدام از سایت ها لینک خود را در آن ها بسازید و از آن استفاده کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، لینک سازی روی سایت یکی از مشتریان سئو روز منجر به افزایش بیش از ۲ برابری در بازدیدها گردیده است.

بنابراین جهت دریافت بک لینک های تقویتی اثر بخش لازم است آن ها را با متدهای جدیدی به کار بگیرید که یکی از این متدها استفاده بک لینک های تقویتی در لایه دوم به بعد در شبکه لینک سازی است. تیم سئوسل پکیج هایی نیز جهت سفارش خرید بک لینک انبوه و چند لایه ای (چند مرحله ای) ارائه نموده است که در همین صفحه مشاهده می‌نمائید. از بین تمامی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت، همواره یک کلمه، اصلیت بیشتری داشته و تمرکز اصلی فعالیت‌های سئو و لینک سازی بر روی آن استوار است. در واقع کلمه کلیدی اصلی، همان کلمه‌ای است که برای کسب رتبه در نتایج جستجوی گوگل برای ما دارای اولویت است. تجربه ما نشان می دهد که پردرآمدترین و موفق ترین وب سایت ها از لحاظ سئو همیشه آن مواردی بودند که خرید بک لینک را انجام می داده اند، اما گوشه چشمی به بحث پنالتی شدن هم داشتند.

به دنبال سایت‌هایی باشید که ترافیک ثابت و باکیفیتی از Google ایجاد می‌کنند. روند نزولی، افت ناگهانی، کلمات کلیدی اسپم یا ترافیک کم همه نشان می دهد که یک سایت ارزش دریافت بک لینک را ندارد. پست‌های مهمان می تواند رایگان یا پولی باشند، مثلا در سایت ویرگول شما می توانید پست رایگان بگذارید و در صورت نیاز اقدام به گذاشتن پست تجاری پولی کنید. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند. منظور از آنالیز وب سایت در حقیقت فرآیندی بوده که سایت شما در طی این فرایند از لحاظ سئو مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و تمامی جوانب سایت اعم از سئوی داخلی، مباحث تکنیکال و سئوی خارجی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تولید محتوا

باید بگوییم بله خرید بک لینک کاملا غلط است و ما به هیچ عنوان به شما بک لینک نمی فروشیم. لطفاً دقت داشته باشید که تحلیل دقیق تر تمامی مستندات به نوع سایت، موضوع فعالیت سایت، میزان محتوای سایت و بسیاری از موارد دیگر وابسته است که سعی گردیده، بهترین و واضح ترین تحلیل خدمت شما ارائه گردد. در نهایت باید دقت داشته باشیم که مهم ترین نکته، بک لینک سازی طبیعی است. با این حال اگر در استارت و شروع کار خود جدی بوده و پلنی برای درآمدزایی آن دارید، نبایستی از لزوم سرمایه گذاری برای وب سایت خود غافل گردید.

بسیاری از فعالیت‌ها وجود دارد که با آن‌ها می‌توان سئو داخلی را تا حد زیادی ارتقا بخشید و در این بین تجربه کاربری موفق‌تری را نیز برای مخاطبان خود مهیا سازید. بهینه‌سازی صفحات لندینگ، منوها، قالب سایت و رنگ‌بندی نمونه‌ای ازآنچه ذکر نمودیم است. شما با استفاده از سرچ کنسول گوگل می‌ توانید به بررسی بک لینک ها بپردازید.

  • جزئیات مربوط به پست‌های آینده وب سایت، برنامه زمانی انتشار، توسعه مخاطبین و… همه و همه مواردی هستند که در برنامه محتوایی جای می‌گیرند؛ بدین شیوه محتواهایی که بر حسب کلمات کلیدی نوشته می‌شوند می‌توانند بسیار موثر واقع شوند.
  • داستان از جایی شروع میشود که شما یک طراحی وبسایت را انجام میدهید و مقداری از کارهای بیزینس آنلاین خود را پیش میبرید حالا باید خدمات و محصولات خود بفروشید .
  • پس نگران آسیب سایت خود نباشید و این کار وقت گیر را به مجموعه رایانیتا بسپارید.
  • پس از خرید بک لینک شما باید به فکر نوشتن و تدوین متن رپورتاژ، لایه سازی جهت طبیعی جلوه دادن لینک ها، تایید شدن متن توسط میزبان و انتخاب انکرتکست مناسب جهت لینک دادن باشید.

همچنین، باید از قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو آگاه باشید و از خرید بک لینک های اسپم و غیرقانونی خودداری کنید. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بک لینک مورد نظر خود را مناسب وبسایت خودتان خریداری کنید. این نوع بک لینک ها از صفحاتی می آیند که محتوای آنها به موضوع یا دامنه وب سایت شما مرتبط است.

همین امر باعث شده تا افراد به خریدن بک لینک از سایت های قوی و قدرتمند روی بیاورند. گوگل با تشخیص کلماتی که پیرامون بک لینک است موضوع و ماهیت سایت و آن صفحه را تشخیص می دهد. خرید بک لینک برای افرادی که قصد دارند فروش اینترنتی خود را گسترش دهند یک روش بسیار عالی می‌ باشد. افراد می‌ توانند از بک لینک استفاده کرده و با روش گرفتن بک لینک آشنایی پیدا کنند. به این صورت می‌ توانند به راحتی از این روش عالی استفاده کرده و سایت خود را ارتقا دهند.

اگر سوال خاصی در این زمینه داشتید یا نیاز به اضافه کردن توضیحاتی داشتید، از قسمت تماس با من می توانید اقدام کنید. اتفاق جالبی که بعد از رتبه گرفتن این مقاله اتفاق افتاد این بود که تمام مقالاتی که قبل از اجرای PBN روی سایت رفته بود رتبه های بسیار خوبی گرفتند. اغلب روش ها قبلا شناسایی شده اند و یا بی اثر هستند و یا همراه با جریمه. اما روشی که ما استفاده می کنیم بهترین جواب را به شما خواهد داد و پیشرفت خود را خیلی زود خواهید دید.

بک لینک‌ها می‌توانند به صورت متنی یا تصویری باشند و به شما کمک می‌کنند تا اعتبار سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل بالا برود. وقتی یک سایت دارای بک لینک‌های کیفی و معتبری باشد، موتورهای جستجو معتقدند که سایت مورد نظر ارزشمند است و بنابراین در رتبه‌بندی نتایج جستجوی آنها تاثیر مثبتی خواهد داشت. بک لینک‌هایی که از سایت‌های با اعتبار و ارتباط نزدیک به حوزه شما دریافت می‌شوند، ارزش بالاتری دارند. در بک لینک، لینک صفحه مورد نظر شما در بخش های مختلف یک سایت قرار داده می شود.

سپس می‌ توانید به راحتی جزو صفحات برتر گوگل شده و اطلاعات خوبی به دست بیاورید. متاسفانه بعد از جستجوی زیاد متوجه شدم سایت هایی که در بکوریتی بک لینک میفروشند، فقط بک لینک های موقت ارائه میکنند. این یعنی شما میتوانید تعداد دلخواه بک لینک از سایت مورد نظر را در مدت زمان 1 تا 12 ماه خریداری کنید.

این ابزار در دنیای دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملاً رایگان مورد استفاده قرار می‌ گیرد و جزو بهترین ابزار ها برای بررسی کیفیت بک لینک ها می‌ باشد. در نظر داشته باشید اگر خود در این زمینه هیچگونه سررشته و تجربه ای ندارید و نمی‌ دانید به چه صورت از سرچ کنسول گوگل استفاده کنید، می‌ توانید از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید. این افراد با داشتن تجربه بسیار عالی و زیاد در این زمینه می‌ توانند شما را یاری کرده و از ابزار های گوناگون در دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده و سایت‌ های معتبر را به شما معرفی کنند. آشنایی با انواع سایت‌ های معتبر سبب می‌ شود تا شما بتوانید یک سایت معتبر را متناسب با محتوا های خود انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. شما باید یک سایت معتبر را انتخاب کنید تا بتواند نتایج خوبی برای شما رقم بزنند. همچنین از طریق فیلم‌ های آموزشی به این پرسش که بک لینک چیست یک پاسخ درست و اصولی دهید.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما