بهترین فیلم های ۲۰۲۰ مارتین آیدن، روی صخره‌ها و زمان

[ad_1]

شهرآرا نیوز: در سالی که سینماهای دنیا به دلایلی مانند ویروس کرونا تعطیل شدند و هنوز کاملا سرپا نشدند، اکران خیلی از فیلم های مهم به تعویق افتاد، خیلی از جشنواره ها تعطیل شدند و خیلی از فیلم ها به بنبست خوردند. اما فیلم‌هایی هم بودند که اولین نمایششان یا در جشنواره‌های اینترنتی بود یا در شبکه‌های نمایش خانگی. امسال فرصتی بود که ما در ایران در مقایسه با سالهای پیش، زودتر از موعد به تماشای فیلمهای دنیا بنشی ما اینجا فهرستی از بهترین های سال ۲۰۲۰ را معرفی می کنیم.

هرگز به‌ندرت گاهی همیشه / هرگز بندرت گاهی همیشه

سیدنی فلانیگان نقش یک دانشآموز دبیرستانی 17 ساله را بازی می کند که بدون رضایت والدینش نمی تواند در ایالت پنسیلوانیا سقط جنین، پس برای اینکار به نیویورک میرود. الیزا هیتمن، نویسنده و کارگردان، در این فیلم بر اساس قانونی و اداری

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

جوگنسترن درباره فیلم گفته شده است: «این فیلم فکر شده، صریح و لطیف فراتر از این سفر ادیسه‌وار کودکی گمشده در سرزمینی ناشناخته است. نقد «رولینگ استون» هم فیلم را درامی ویرانگر توصیف کرده که مملو از احساس فراموش‌نشدنی است.

سوتزنها | ویسلرها

کورنلیو پورومبوی ، اارگردان رومانیایی ،ه درگیر مفاهیم از سوی دیگر، از سوی دیگر

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

واشنگتن پست درباره فیلم گفته است: «سوت‌زن‌ها برای یک طرفدار متوسط ​​فیلم اکشن بیش از اندازه اما اگر کمی بیشتر شوید، معنایی درست را در زیرسطح آن پیدا کنید.


بله، خدا، بله | بله، خدا، بله

کارل مین، برای اولین فیلم، روایت داستان یک نوجوان را انتخاب کرده است. نوجوانی که در مدرسه‌ای کاتولیک درس می‌خواند و در برابر موعظه‌ها و تعالیم آن مقاومت می‌کند. شورش آرام، اما مهم و سرنوشت ساز او با تغییرات جسمی و روحی همراه می شود و تمام اینها یک کمدی تلخ و گز است.

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

داستانی بدیع، جذاب و صادقانه درباره دوران نوجوانی و دغدغه های دینی. برای اولین بار، اولین روز از روز اول تصویری پیچیده از تجربه درونی. »


دیک جانسون مرده است / Dick Johnson Is Dead

وقتی کریستن جانسون مستندساز، فهمید پدر پیرش که روانپزشک هم هست، اوال او از ماجرای مشترکشان فیلمبرداری کرد و نتیجه اش برای اولین بار فیلم برای لحظه ای تراژیک و خنده دار است.

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

کریستن در این فیلم از روش‌های ابداعی و خارق‌العاده‌ای استفاده کرده تا کاری کند که پدر روانپزشک بمیرد. اما امیدوار است که سینما به کمک کند زمان را تغییر دهد، به دردها بخندد و پدرش برای همیشه زنده بم. استین چنگ، منتقد لس آنجلس تایمز، درباره فیلم توصیف جالبی آورده است: همین باعث می‌شود که یک فیلم آزاردهنده درباره زندگی باشد.»


ساندویچ ژامبون | ژامبون روی چاودار

اولین تایلر تاورمینا نمایشی کاملاً ظریف، فوق‌العاده

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

جان دفور از «هالیوود ریپورتر» فیلم را نگاهی گیج‌کننده، اما هنرمندان به بیگانگی نوجوانان توصیف کرده‌اند.


روی صخره ها | روی صخره ها

کمدی‌درام صوفیا کاپولا درباره یک هن ه برای اولین بار

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

فیلم مهم را نامه‌های عاشقانه به منهتن، به موسیقی، به پدران و دختران، و به خود عشق دانسته است. منتقد «آسوشیتد پرس» هم درباره فیلم گفته است: «احتمالا فیلم روی صخره‌ها ساده‌ترین و متعارف‌ترین کار کاپولا باشد، اما این اصلا دلیل بر این نیست که از نظر عمق یا سرگرمی در سطح پایینی قرار داشته باشد».


۵ هم‌خون | دا 5 خون

اسپایک لی با دراماتیزهکردن پیوند ناگستنی نبرد برای عدالت و نبرد برای حقیقت تاریخی، فیلمی درباره کهنهسربازان سیاهپوست جنگ ویتنام ساخته شده که با انگیزه هایی مانند گذشته به ویتنام برمیگردند; انگیزه‌شان چیست؟

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

گنجی که در آنجا دفن کرده اند. منتقد نیویروکر درباره فیلم گفته است: مدت‌زمان ۵ هم‌خون دو ساعت و نیم است، ولی حتی یک برعکس تصور انرژی فکری و تصویری و همچنین دیوانگی‌اش فشرده شده است. »


زمان | زمان

سیبیل فاکس ریچاردسون که شوهرش به جرم بانک در زندان است از زندگی خودش و فرزندانش و همچنین تلاشهایش برای لغو حکم و ناعادلانه شوهرش فیلم گرفته شده است. گرت بردلی ،،م

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

نتیجه، مجموعه تصاویر زندگی شخصی و میراث قوانین اصلاح شده جیم کرو را نشان می دهد. قانون جیم کرو (Jim Crow Laws) با عنوان قانون «جدا، اما برابر» که بین سالهای 1965 تا 1876 در ایالتهای مرزی و جنوبی آمریکا به اجرا درآمد، همه اماکن عمومی (مدارس دولتی، اتوبوس، قطار و حتی پارکها) برای سیاهپوستان و سفیدپوستان جدا شد.


دادگاه شیکاگو هفت / The Trial of the Chicago ۷

دومین فیلم فیلمنامه‌نویس مشهور، آرون سورکین، باز هم یک درام خوش‌ریتم از یک واقعه تاریخی است. او این بار به گونه‌ای است که اولین بار در آن شناخته می‌شود برگشته است. درام دادگاهی. اولین روز از روز مرگ

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

در طرف ویلیام کانستلر (با بازی مارک رایلنس) و لئونارد واینگلاس (با بازی بن شنکمن) وکالت مشتریان دادگاه به ریاست جولیس هافمن (فرانک لانگلا) تشکیل می‌شود. این دادگاه یکی از معروف‌ترین و بدنام‌ترین دادگاه‌های تاریخ است. اوون گلیبرمن، مهم «ورایتی» درباره فیلم گفته است: «این فیلم آنقدر قدرتمند، معتبر و تکان دهنده است که این حس را در مخاطب به وجود می آورد که انگار این داستان در همان دورانی است که رخ می دهد».

کجیلیونر | کاجیلیونر

درام پرشور و درعین‌حال دله‌آور میراندا جولای، درباره یک اوود ارو. ریچارد بردی، تعیین نیویروکر درباره فیلم گفته: «تخیل زیبا و ظریف جولای اصلا زز

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

او می‌توان غم و اندوهی را که در یک دنیای پر از درد وجود دارد، تبدیل به یک نوع موسیقی سینمایی می‌شود. چیزی درون رو را با جزئیات ظریف می‌کند و نه‌تنها دست تسلی به سمت اما تر برادشاو، فیلم گاردین را با لبه‌های تیز و کنایه‌آمیز توصیف کرده است.

دختر ساده | یک دختر آسان

درام شخصی ربکا زلوتوفسکی، دختری شانجدهساله کک در کن فرانسه زندگی فرد و امیدی به آیندهاش ندارد، دخترعموی 22 ساله را به طور غیرمنتظره ملاقات می کند.

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

دخترعمویش زندگی سریع و شادابی دارد و او به زندگی او پرتاب می شود. تغییری که در دختر ۱۶ ساله بعد از این دیدار روی می‌دهد متحیرکننده است. شاخص ورایتی فیلم را هوشمندانه و متفکرانه خوانده است.

قرمز، سفید و آبی / قرمز، سفید و آبی

قسمت سوم از مجموعه‌فیلم‌های «تبر کوچک» استیو مککوئین زندگی واقعی لِروی لوگان ساخته شده است. لوگان دانشمند جوان سیاه‌پوستی که در سال ۱۹۸۳ به نیروی پلیس لندن پیوست تا بخش پلیس را اصلاح کند. پلیس‌ها او را با وحشی‌گری و خشونت به نادرست پدر دستگیر کرده بودند. مک کوئین داستانش را با تحلیل و تحلیل و تأمل بر این واقعه روایت می‌کند.

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

نقشآفرینی عالی جان بویگا، در تمام لحظات فیلم به طرز دردناکی انسانی است و شما باید به این پرسش فکر کنید؟ آلونسو دورالده، مهم، درباره فیلم گفته شده است: «شاید این قسمت از تبر کوچک به اندازه« عشاق راک »احساسی و به اندازه« مانگرو »هیجانانگیز نباشد، اما« قرمز، سفید و آبی »داستانی جذاب از پلیسی متفاوت است.


مارتین آیدن | مارتین ادن

پیترو مارچلو ایتالیایی این فیلم را با اقتباسی آزادی از رمان جک لندن ساخته است. مارتین ایدن، دریانورد جوانی است که از طبقه متوسط ​​جامعه می‌شود. برای اولین بار در صبح

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

آنتونی لین، نیویورکر، درباره فیلم گفته شده است: فیلم هم رمانتیک است و هم به شکل وحشیانه‌ای ضدرمات است. و این نشان می‌دهد که شکاف بین فقیر و غنی‌سازی‌نشاندنی است. کیتی والش فیلم را دارای سنگینی و فخامتی سینمایی و فلسفی دانسته است.

من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم / I’m Thinking of Ending Things

فیلم جدید چارلی کافمن، 5 سال بعد از انیمیشن قدرنادیدهاش «آنومالیسا»، نمایشی است از قدرت ذهن پریشان و بازیگوش این کارگردان که با تغییر روی رمان ایان رید ساخته شده است. زنی جوان (با بازی جسی باکلی) به مزرعه خانوادگی نامزد جدیدش (با بازی جسی پلمونس) می‌رود تا در کنار خا

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

اما کم‌کم ماهیت همه‌چیز (نامزدش، خانواده‌اش، خودش و حتی دنیا) برایش تغییر می‌کند. تیم کاگشل، مهم فیلم‌ویک، این فیلم یکی از دلهره‌آورترین آثار سینمایی است که تا به حال توصیف کرده است.

زن گریان | LA LLORONA

فیلم دوم جایرو بوستامانته یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های ترسناک امسال است با داستانی درباره انتقام و ن. در گواتمالا، آلما و فرزندانش در یک حمله نظامی می‌شوند. سی سال بعد، ژنرالی که دستور این نسل کشی را صادر کرده بود بیگناه را ریشد ر

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

مونیکا کاستیلو، مهم سایت امر ایبرت فیلم را نه تنها یک داستان ترسناک، بلکه بازتاب دردناک بی‌عد. از سوی دیگر، از سوی دیگر، از سوی دیگر بدی‌هایی که هرگز نباید فراموش شوند.»


دستیار | دستیار

درام روان‌شناختی و دلهره‌آور کیتی گرین درباره تجاوزهایی است که در محل کار می‌گیرند. این فیلم داستان زنی جوان را روایت می کند که در یک شرکت در نیویورک کار می کند و سعی می کند با سختکوشی و تلاش راهش را برای رسیدن به آرزویش که ساختن سینماست، هموار سازد.

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

اما در همین حال او تصمیم می‌گیرد که روابط نامسالم و سوءاستفاده‌های علی رئیسش را گزارش کند. تر برادشاو، مهم گاردین، فیلم را مطالعه کردهای واقع بینانه از روزبهروز


کالکتیو | جمعی

در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۵، کلوپ شبانه‌های در بخارست با نام Collectiv دچار یک آتش‌سوزی مهلک شد. در این حادثه ۲۷ کشته شدند و بعد از مردم اعتراضی نفرآمیز برای این واقعه انجام دادند. برای کسانی که به خیابانها ریختند، این فاجعه آخرین دلیل بیکفایتی و فساد رهبری سوسیال دموکراتیک رومانی است. در طول چهار ماه پس از آتشسوزی، 37 بیمار با سوختگی در بیمارستان جان خود را از دست دادند، بسیاری از مرگها به دلیل ضد باکتریایی بودند که باید با کنترل ضد بیماری میشدند.

بهترین فیلم های ۲۰۲۰

مستند پرتنش، ناامیدانه و انسانهای انسانی الکساندر نانائو درباره کلاهبرداری و آسیب در مراقبت‌های پزشکی. منتقد «رولينگ استون» درباره اين مستند گفته شده است: «فيلم در لجنزار قدرت، فساد و دروغ مي شود و شما مدام منتظر ميمانيد تا كسي بگويد:” فراموشش جيك اينجا بخارست است. “منتقد سايت« راجر ايبرت »گفته است: « یلمی عالی درباره اینکه چگونه مطبوعات آزاد و مستقل می‌توانند حسابرسی کنند و ریا و تجاوز را سازند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما